ریپورتاژ آگهی چیست ؟ + پادکست Advertorial, Cards, Playing cards | مدرن بک لینک

در اغلب رپورتاژ ها مشاهده کرده ام که صرفا به تولید یک متن متوسط رو به ضعیف و قرار دادن چند لینک اکتفا شده است. متاسفانه برخی از کارفرماها خیال کرده اند که بک کارشناس دیجیتال مارکتینگ یا یک کارشناس SEO زمانی که از انتشار رپورتاژ صحبت می کنید منظورش صرفا انتشار یک متن دارای لینک در سایت های معتبر و خبری است. فارغ از اینکه به چندین برابر هزینه رپورتاژ، از آن رپورتاژ می توان بهره برد. ریپورتاژ، یکی از مهم‌ترین شیوه‌های استراتژیک است که برای ده‌ها سال در نشریات مختلف استفاده می‌شد. در حقیقت، پس از ورود تلویزیون و سینما، ریپورتاژها به غالب جدیدی درآمدند و با گسترش فضای اینترنت، تحول شگرفی در آن‌ها به وجود آمد.

رپورتاژ آگهی یا بک لینک؟ مسئله این است!

همانطور که در بالا اشاره کردیم یکی از مزایای مهم انتشار رپورتاژ در کانال های پر مخاطب این است که آگاهی از برند شما بیشتر می شود و تداوم انتشار رپورتاژ باعث افزایش اعتبار برند شما می شود. رپورتاژ از بروزترین روش های برند سازی و بازار یابی است و دارای تاثیر مثبتی روی سئو سایت است و یکی از روش های بهبود سئو و افزایش بازدید مجله خبری مدرن بک لینک است. از همان روزی که سایت خودتان را طراحی کردید، می توانید اقدام به نوشتن رپورتاژ آگهی و انتشار آن بکنید ولی این کار هیچ تأثیری ندارد. مانند تبلیغات سنتی، زمانی که شرکت‌ها از رپورتاژ برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می‌کنند، باید مطمئن شوند که تبلیغات دارای لحن و سبک محتوای مناسب برای مخاطبان مصرف کننده است.

بنا به تجربه و تست های انجام شده متوجه این امر شده ام که اگر رپورتاژ را در سایت های مرتبط با حوزه کاری منتشر کنیم تاثیر بسیار بیشتری خواهد داشت. اگر یک مهندس عمران از یک مهندس عمران دیگر تعریف و تمجید کند اعتبار و اعتماد بیشتری ایجاد می شود تا اینکه یک نانوا از یک مهندس عمران تعریف کند. توجه به اینکه خیلی مهم است که رسانه منتشر کننده، مرتبط به کسب و کار یا لااقل مرتبط به رپورتاژی که می خواهید منتشر کنید باشد.

  • همانطور که مشاهده می‌کنید نوشتن رپورتاژ‌ها کار آسانی نیست و نیاز به تجربه و مهارت دارد و بهتر است که توسط افراد با تجربه در این زمینه تهیه شوند.
  • هنگامی که محتوایی آموزنده و مفید را از طریق وبلاگ شخصی یا کسب‌و‌‌کار خود به اشتراک می‌گذاریم، افراد زیادی از…
  • برای افزایش بازدید سایت با ریپورتاژ آگهی در مشهد نکات قابل توجهی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.
  • این فروشگاه از سال 1384 فعالیت خود را در اینترنت آغاز کرد و با استفاده از متخصصان و طراحان خود اولین پلت فرم فروشگاهی هوشمند ایرانی را بنیان گذاری کردند.
با این حال اقدامات بازاریابی اضافی هم باید برای حمایت از این مفهوم مورد استفاده قرار گیرد، زیرا تأثیر گذاشتن بر ادراک عمومی تنها از طریق رپورتاژ دشوار است! حتی اگر به طور مکرر، اصل رپورتاژ بودن خودشان را تغییر داده باشند. آنچه از رپرتاژ آگهی در ایران می شناسید، به نوعی دور زدن قوانین گوگل است و رسماً سئو کلاه سیاه محسوب می شود.

نحوه نگارش ریپورتاژ آگهی

در واقع رپورتاژ خبری نوعی تبلیغات همسان است که به صورت یک گزارش یا رپورتاژ خبری نوشته می‌شود و البته باید از نظر تبلیغاتی یک فرد متخصص و خبره روی آن کار کند. شما در رپورتاژ آگهی مخاطبان‌تان را در یک مسیر مشخص همراهی می‌کنید تا به سمتی که می‌خواهید هدایت شوند و اتفاقی که می‌خواهید رقم بخورد. همان طور که می‌دانید موضوع روابط عمومی و به ویژه روابط عمومی دیجیتال در دنیای امروز اهمیت بسیار زیادی دارد. رپورتاژ آگهی یکی از زیرمجموعه‌های مهم در بحث روابط عمومی است و اهمیت بسیار بالای آن باعث می‌شود تا خیلی‌ها تصور کنند همه کار روابط عمومی انتشار رپورتاژ آگهی است. ولی در واقع این گونه نیست و رپورتاژ خبری در خیلی از موارد دیگر مانند معرفی یک محصول یا خدمت در رسانه‌های پرمخاطب کاربرد دارد. بیشتر صاحبان وب‌سایت‌ها، به دنبال وب‌سایت‌های ارزان برای درج نمونه رپورتاژ آگهی هستند.

۰۱رتبه الکسا سایت