ریپورتاژ آگهی چیست ؟ + پادکست Advertorial, Cards, Playing cards | مدرن بک لینک

اگر سایت هایی که با موضوع کسب و کارتان مرتبط باشند بسیار اندک هستند، می توانید از رپورتاژ خبری استفاده نمایید. همین نکته یکی از بهترین فاکتورها است تا شما سایتی را برای انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب نمایید. اثر رپورتاژ آگهی زمانی در سئو خود را بیشتر نمایان می کند که این نوع گزارشات در سایت های مرتبط با حوزه فعالیت شما درج شوند و به گونه ای نگاشته شود که کاربر در نگاه اول متوجه تبلیغی بودن آن نگردد. در صورتی که صفحه شما می خواهد رتبه بگیرد و تا صفحه ۳ یا ۴ گوگل بالا آمده است، بهترین وقت است که یک رپورتاژ، آن هم روی کلمه کلیدی اصلی این صفحه تان منتشر نمایید تا بتوانید به صفحه اول گوگل برسید.

هزینه ریپورتاژ آگهی

برای لینک دادن از کلمه های کاملاً مرتبط که در سایت شما به اندازه کافی استفاده شده استفاده کنید و سعی کنید انکر تکست های بهینه داشته باشید. فراخوان برای اقدام باید همیشه مختص برند یا محصولی باشد که در حال معرفی آن در رپورتاژ هستید. در مورد آمار و ارقام هم باید بگوییم که در ارائه آمار و ارقام هرگز این فکر را نکنید که کاربر نمی تواند متوجه صحت یا سقم آن شود. اکنون دنیای اینترنت و اتصال اغلب افراد به این دنیای بزرگ باعث شده تا بتوان با یک سرچ ساده از درست یا نادرست بودن یک مطلب، به سرعت و به راحتی خبردار شد.

ریپورتاژ خبری یکی از محبوب ترین روش‌های تبلیغاتی است که می‌تواند در معرفی کسب و کارتان به‌صورت گسترده کمک کند که نسبت به دیگر روش‌ها مقرون به‌صرفه است. البته توجه داشته باشید که برخی از سایت‌ها و کمپین‌ها وجود دارند که اقدام به درج رپورتاژ آگهی رایگان می‌کنند که شما می‌توانید از خدمات آن‌ها نیز استفاده کنید. اگر واقعا به دنبال رشد کسب و کار یا خدمات خود هستید، حتما بیشترین هزینه را برای رپورتاژ آگهی اختصاص دهید. هر کسب‌وکاری که نسبت به تولید و انتشار Reportage اقدام کند، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و سودآور برای خود انجام داده‌است. همه کسب‌وکارها یا خدمتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند یا محصولی را به آن‌ها عرضه می‌دارند؛ بنابراین مهم است که آن کسب‌و‌کار در نظر مشتریان و مخاطبان خود معتبر شناخته شود. اعتبار، همان چیزی است که در ذهن مردم و مخاطبان تحت عنوان برند ثبت می‌شود.

قرار دادن ریپورتاژ روی سایت‌های مرتبط با حوزه کاری

رپورتاژها راهی آسان برای معرفی یک برند به مصرف کنندگان بدون فروش سخت یا تبلیغات پاپ آپ مزاحم است. با ترکیب محتوای تبلیغاتی و آموزنده، تبلیغ‌کنندگان می توانند با مصرف کنندگان درگیر شوند و در عین حال برای آنها ارزش ایجاد کنند. پس از درگیر کردن مخاطب، یک رپورتاژ آگهی خوش ساخت می تواند با هزینه کمتر نسبت به تبلیغات نمایشی معمولی، سرنخ های بیشتری را جذب کند. بهتر است لینک اولی را که در متن رپورتاژ آگهی می دهید، پس از اولین هدینگ اچ دو متن تان باشد. لینک ‌های دوم و سوم اهمیت کمتری داشته ولی بازهم بهتر است آنها را هم پس از هدینگ دو بدهیم. رپورتاژ یک متن و محتوایی است که از سمت سایت شما در سایت دیگری منتشر می شود و به کلمات یا صفحات خاصی از سایت شما لینک می دهد.

  • رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های تبلیغات برای لینک سازی خارجی وب سایت،معرفی محصول،جذب مخاطب و افزایش اعتبار دامین وب سایت است.
  • دراین حالت کاربران به سایت تان وارد میشوند و شما را به اهداف ریپورتاژ نویسی میرسانند.
  • هزینه انتشار رپورتاژ‌ها معمولا در سایت‌های تبلیغاتی رایگان است بنابراین شما می‌توانید با هزینه بسیار کمی که برای تهیه متن‌های رپورتاژ می‌کنید، تبلیغات گسترده‌ای را برای کسب و کار خود انجام دهید.

ممکن است این تصور را برای خوانندگان ایجاد کند که محصولی به اجبار دارد به آنها فروخته می شود. اگر یک رپورتاژ بیش از حد بر فروش تأکید داشته باشد، خواننده ممکن است یک نگرش و برداشت منفی هم از برند و هم از نشریه ای که رپورتاژ در آن چاپ شده، داشته باشد. هنگامی که خوانندگان درگیر خواندن متن شدند، فضای بیشتری برای معرفی مزایای یک محصول خاص وجود دارد. رپورتاژ می تواند به جزئیات بیشتری در مورد مزایای یک محصول خاص بپردازد، که در تبلیغات بنری معمولی این امر امکان پذیر نیست. علاوه بر این رپورتاژها را می توان به عنوان بخشی از بازاریابی چریکی مورد استفاده قرار داد، چون یک عنوانی را در کانون توجه عمومی قرار می دهد و می توانند توسط رسانه های دیگر انتخاب شوند.

در واقع در چنین تبلیغاتی، سعی شده تا به بیان مزیت های محصولات مورد نظر اشاره کرده و معایب دیگر برندها را پر رنگ تر جلوه دهند. البته شما می توانید از طریق کانال های پر مخاطب شبکه های اجتماعی نیز برای این مدل ازریپورتاژتبلیغاتی استفاده کنید. قبل از نوشتن ریپورتاژ آگهی به دغدغه‌های مخاطبین خود فکر کنید؛ این کار موجب می‌شود که ریپورتاژی تولید کنید که به متناسب با دغدغه‌های افراد باشد و بتواند به آن‌ها پاسخ مناسبی ارائه دهد. رپورتاژ به نوعی از آگهی گفته می شود که به صورت گزارش و یا خبر در سایت گذاشته می شود. برخلاف بسیاری که فکر می کنند ریپورتاژ متن است اما می تواند تصاویر نیز باشد. ما در تلاش برای توسعه وب فارسی هستیم تا بهترین مقالات در هر زمینه ای را برای وبسایت ها تهیه کنیم.

چطور یک ریپورتاژ آگهی جذاب بنویسیم؟

جاب تیم یک پلتفرم خلاقانه جهت برند سازی شخصی و کسب درآمد از طریق تولید محتوای تخصصی و با کیفیت است. در جاب تیم شما میتوانید یک رزومه قوی از خودتون در صفحه اول گوگل ایجاد کنید با افراد متخصص حوزه خود آشنا شوید و پیشنهادهای کاری جذابی از طریق کارفرماها دریافت کنید. جاب تیم در زمینه های برنامه نویسی ، دیجیتال مارکتینگ و سئو فعالیت می کند. یکی از روش های بسیار موثر در انواع رپورتاژ آگهی، انتشار رپورتاژ در سایت ها و فضاهای وب به ویژه در سایت های خبری است.

یکی از نکاتی که باید در حین نگارش مجله خبری مدرن بک لینک به آن توجه داشته باشید آن است که ریپورتاژ شما باید به دنبال حل مشکلات مخاطبان باشد. فراموش نکنید که ریپورتاژ، محلی برای بیان کردن شیوه‌ی حل چالش‌های سایت نیست بلکه محلی است که در آن می‌گوید که کاربر چگونه می‌تواتند مشکلاتش را حل کند و برای حل آن‌ها از سایت شما کمک بگیرد. یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از ریپورتاژ آن است که اقدام به هدف‌گیری مشتریان فعلی می‌کند. در حقیقت ریپورتاژ را می‌توان به عنوان یکی از روش‌های وفادارسازی مشتری نیز در نظر گرفت.