در این نوع رپرتاژ انواع المانهای گرافیکی و بصری جذاب در کنار محتواهای ارزشمند به تبلیغ برند یا محصولات یک شرکت پرداخته و سبب جلب توجه کاربران میشوند. افرادی که به دنبال رتبه گرفتن سایت در گوگل هستند به خوبی میتوانند با کمک ریپورتاژ بازدید کنندگان بیشتری به خود جذب کرده و مورد علاقه گوگل شوند و رتبه خوبی کسب کنند زیرا یکی از مهمترین بخشهای سئو، ریپورتاژ است. از طرفی دیگر به دلیل فالو بودن لینکها در رپورتاژ، خوانندهها مستقیما میتوانند وارد سایت شما شوند. ریپورتاژ به صورتی که در حال حاضر به کار گرفته می شود به معنای محتوایی است که رسانه ها در ازای دریافت مبلغی منتشر می کنند و با خرید ریپورتاژ بسته به نوع نیاز می تواند جهت دریافت بکلینک و یا اکسپوژر یا هردو به کار گرفته شود. این آژانس تبلیغاتی از سال 1393 در زمینه رپورتاژ آگهی خدمات ارائه می دهد و تاکنون بیش از 4000 پروژه و اخبار تبلیغاتی را در سایت های خبری منتشر کرده است. در حال حاضر این خبرگزاری با بیش از 200 سایت خبری مطرح و قدرتمند در ایران در ارتباط است.
©کپی رایت تمامی حقوق این وبسرویس (وب سایت، سامانه و محصولات) متعلق به محتوا پرداز سامانه (اسپراک) میباشد. سرویس ریپورتاژ و بکلینک سئو اسپات را طوری پیاده سازی کرده ایم که از کسانی که هیچ ایده ای در مورد سئو ندارند تا کسانی که به صورت حرفه این در این زمینه کار می کنند به راحتی از آن بهره ببرند. همچنین ساختار سایت ها به طوریپیاده سازی شده اند که مطلوب برای خزش موتور های گوگل و غیره باشند تا مطالب سایت به سرعت ایندکس شوند و شما بکلینک های خود را به حداقل زمان دریافت کنید و نتایج دلخواه خود را سریع تر به ثمر برسانید. از آن جایی که در فضای مجازی عملا کسی نمی تواند به راحتی در مورد رسانه ها و سایت ها اطلاعات کسب کند و به آن ها اعتماد کند اهمیت وب سایت های مرجع که به عنوان واسط اعتبار سنجی را انجام دهد بسیار بالا است.
- همه می دانیم که بک لینک فالو در رپورتاژ موجب افزایش اعتبار شما در نتایج جستجو می شود اما برای منتشر کننده به معنی انتقال قدرت کلمه به سایت شما است همیشه به یاد داشته باشد تعادل درستی در تعداد لینک های فالو و نوفالو سایت خود ایجاد کنید.
- هنگام نوشتن شروع و پایان عنوان از کلمات کلیدی استفاده کنید زیرا اولین چیزی که یک بازدیدکننده به آن توجه میکند شروع و پایان یک عنوان است.
- سایت های که spam score آن ها بین 0 تا 3 است سایت های مناسبی هستند.
- توجه داشته باشید که، در صورتی که از سایت با امتیاز پایین لینک بگیرید، باعث می شود که کاربرها بعد از وارد شدن به سایت شما سریعا سایت شما را ترک کنند که این باعث امتیاز منفی برای سایت شما خواهد شد.
- اکنون که با انواع تبلیغات آشنا شدید میتوانیم ریپورتاژ را تعریف کنیم.
درست است که استفاده از کلمات کلیدی برای کیفیت محتوا شما یک امتیاز محسوب میشود اما وقتی رقبای زیادی از همان کلمه کلیدی استفاده میکنند، آن زمان محتوا شما توجه ویژهای دریافت نمیکند. برای یک موسسه حقوقی 20 رپورتاژ منتشر کردم که هر کدام از آنها مجله خبری مدرن بک لینک در صفحه اول رتبه گرفته بودند و از گوگل ورودی داشتند. یک راه خیلی خوب این است که شما از تبلیغات PPC بهره بگیرید تا رپورتاژ تان بیشتر بازدید بگیرد. استفاده از این تکنیک ها می تواند با هرچه بهتر دیدن شدن و افزایش تاثیر رپورتاژ تاثیر بگذارد.
درج راههای ارتباطی
ما در خانوادهی بزرگ وستا متشکل از چندین تیم از لاینهای خدماتی برای تحقق رویاهایمان تلاش میکنیم و در کنار یکدیگر از تماشای آنچه روزی تصور کرده بودیم و حالا به آن تجسم بخشیدهایم لذت میبریم. اکنون آمادهایم تا با ارائه دانش و تخصص خود بر پایه تکنولوژیهای مدرن به مشتریان و کارفرمایان عزیز خدمترسانی کنیم. برای این کار باید تمامی پرسوناهایی که از خدمات سایت شما استفاده میکنند، را در نظر بگیرید. از طرف دیگر از آن جایی که ریپورتاژ غالبا به صورت یک گزارش است، نیاز است که پرسوناهای فرعی را نیز در حین نگارش آن در نظر بگیرید. به دلیل رنک بالا و اتوریتی سایت آگهی گیرنده، میتواند بهترین اثر را روی کسب و کار شما بگذارد.
فراموش نکنید کلمات کلیدی درست و مرتبط با خدمات یا برند خود در آگهی را انتخاب و به سایت خود مستقیم لینک کنید تا در نتایج موتورهای جستجو رتبه های شما بهبود پیدا کند. اما موضوع اینجاست که شناسایی این لینک ها در بسیاری از موارد برای گوگل سخت بوده و تصور می کند که آن مقاله به همراه لینکش، توسط خود سایت منتشر شده است. به هر حال توجه داشته باشید که طبیعی سازی را یکی از فاکتورهای مهم درتولیدمحتواریپورتاژ در نظر بگیرید. برخی از سایت های درج آگهی هستند که امکان بارگزاری رایگانمحتوابه همراه لینک را برایتان فراهم کرده اند، اما اعتبار دامنه آن ها پایین بوده و یا اسپم اسکور بالایی دارند.
ریپورتاژ آگهی یا همان تبلیغ آگهی درواقع نوعی متن یا مقاله خبری است که برای معرفی خدمات، محصول یا ویژگی های کسب و کارتان می باشد که برای فروش محصولاتتان، تبلیغ آگهی را با لینک سایت خود در یک سایت خبری یا هر سایت مناسب منتشر کنید. متن ریپورتاژ باید در سایت های پر بازدید خبری و مرتبط با کسب و کارتان درج شود. البته در داخل متن باید چند کلمه کلیدی هدف به سایت شما لینک شود و به این ترتیب می توانید رتبه سایت خود را پایین آورده و محصول خود را به فروش برسانید. به عبارت دیگر میتوان رپورتاژ آگهی را سبکی از تبلیغات همسان دانست که امروزه کسب و کارها در بستر فضای آنلاین، از آن استفاده می کنند. از انواع محتوای ویدئویی، تصویری و صوتی می توان با هدف انتشار رپورتاژ استفاده کرد.
تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت چیست؟
بنابراین هنگام خرید ریپورتاژ آگهی حتماً باید مخاطبان آن رسانه را در نظر داشته باشید تا بهترین نتایج را از آن بگیرید. بنابراین همیشه گران بودن ریپورتاژ آگهی به معنای بهتر بودن آن نمی باشد! حتماً باید به ویژگی های آن رسانه و مرتبط بودن با کسب و کارتان دقت کنید. در اکثر مواقع خرید رپورتاژ آگهی از یک سایت مرتبط و با رتبه متوسط بهتر از خرید ریپورتاژ آگهی از رسانه های بزرگ اما غیرمرتبط است.
3- به صورت PBN و یا شبکه ای رپورتاژها و بک لینک های خود را ایجاد کنید. یعنی اینکه مثلا لایه اول چند رپورتاژ فارسی و دانشگاهی منتشر کنید و برای هر کدام از این رپورتاژها لایه دوم و سوم را با لینک سازی در وبلاگ ها و پروفایل ها وسایتهایی که بک لینک رایگان می دهندایجاد کنید. همه می دانیم که بک لینک فالو در رپورتاژ موجب افزایش اعتبار شما در نتایج جستجو می شود اما برای منتشر کننده به معنی انتقال قدرت کلمه به سایت شما است همیشه به یاد داشته باشد تعادل درستی در تعداد لینک های فالو و نوفالو سایت خود ایجاد کنید. عموما راه حل های تبیلغی مختلفی در اینترنت را می شناسید یا قبلا انجام داده اید. یکی از نکات مهم برای نوشتن رپورتاژ آگهی، این است که به خوبی به مزایای محصولات و خدمات خود اشاره کنید. میتوانید خدمات و محصولات خود را در ریپورتاژ به نحوی معرفی کنید که پاسخگوی نیازها و خواستههای مخاطبان است و کاربر را تحت تاثیر قرار دهد و ترغیب شود که از خدمات و محصولات شما استفاده نماید.