ریپورتاژ آگهی چیست مزایای رپورتاژ آگهی انواع رپورتاژ آگهی شامل چه مواردی است؟ | مدرن بک لینک

رپورتاژها راهی آسان برای معرفی یک برند به مصرف کنندگان بدون فروش سخت یا تبلیغات پاپ آپ مزاحم است. با ترکیب محتوای تبلیغاتی و آموزنده، تبلیغ‌کنندگان می توانند با مصرف کنندگان درگیر شوند و در عین حال برای آنها ارزش ایجاد کنند. پس از درگیر کردن مخاطب، یک رپورتاژ آگهی خوش ساخت می تواند با هزینه کمتر نسبت به تبلیغات نمایشی معمولی، سرنخ های بیشتری را جذب کند. بهتر است لینک اولی را که در متن رپورتاژ آگهی می دهید، پس از اولین هدینگ اچ دو متن تان باشد. لینک ‌های دوم و سوم اهمیت کمتری داشته ولی بازهم بهتر است آنها را هم پس از هدینگ دو بدهیم. رپورتاژ یک متن و محتوایی است که از سمت سایت شما در سایت دیگری منتشر می شود و به کلمات یا صفحات خاصی از سایت شما لینک می دهد.

  • در این روش شما با استفاده از درگاه پرداخت معتبر زرین پال مبلغ را بصورت آنلاین پرداخت می نمایید.
  • یک رپورتاژ آگهی ممکن است اطلاعات مفیدی را بیان کند، اما هدف اصلی آن، بازاریابی محصولات یک شرکت، برندسازی و ارتقاء معروفیت یا ترویج دیدگاه های آن است.
  • البته باید این را هم در نظر داشته باشید که در سایت های خیلی معتبر مانند سایت های مرتبط با بورس شما باید بالای ۱ میلیون تومان بابت هر ریپورتاژ آگهی هزینه کنید.
  • ” یکی از قدرتمندترین انواع بک لینک ها و رپورتاژهایی که می توانید برای سایت خود تهیه کنید.

یک رپورتاژ باید همان محتوای باکیفیت را به عنوان یک پست وبلاگ یا ویدیو ارائه دهد، اما باید به محصولی که در آن پست می خواهد تبلیغ کند هم توجه داشته باشد. قیمت ریپورتاژ آگهی نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی بسیار مقرون به‌صرفه است. به‌طور مثال استفاده از بنر‌های ثابت و متحرک برای تبلیغات هزینه‌هایی را به صورت دوره‌ای برای شما خواهد‌ داشت و شما باید پس از اتمام دوره مجدد هزینه‌ای را پرداخت کنید تا یک بنر تبلیغاتی داشته‌ باشید. سایت‌های انتشار آگهی معمولا برای انتشار آگهی در یک مدت زمان کوتاه مانند یک ماه هزینه‌ای را دریافت نمی‌کنند اما بیشتر از یک ماه و تبلیغ‌های ویژه در سایت‌ها، هزینه‌هایی را به همراه خواهد ‌داشت. اتوریتی در بهبودی سئو نسبت به دیگر ویژگی‌ها بسیار نقش موثر تری دارد و هر چقدر اتوریتی سایت انتشار دهنده بیشتر باشد هزینه انتشار آگهی هم بالاتر خواهد بود. امروزه سایت‌های زیادی در زمینه انتشار ریپورتاژ‌های آگهی فعالیت می‌کنند.

به عنوان مثال فرض کنید شما جزو تیم بازاریابی یک شرکتی هستید که خدمات رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد. چه کاری باید انجام دهید؟ شما ممکن است مقاله ای در مورد ابزارهای رسانه های اجتماعی برتر در صنعت بازاریابی بنویسید و در جاهایی از همان مقاله از نرم افزار شرکت خودتان هم صحبت کنید. مزیت بزرگ این نوع بازاریابی و نوشتن رپورتاژ آگهی این است که خواننده اغلب محتوا را به عنوان یک روش تبلیغات تشخیص نمی دهد و در نتیجه آن را به اندازه محتوای تحریریه ای مشابه، معتبر می داند. پس اگر می‌خواهید مردم واقعاً به رپورتاژ آگهی شما توجه نشان دهند، باید تلاش کنید تا آن را مانند یک مقاله واقعی جلوه دهید. رپورتاژها یا همان تبلیغاتی که به سبک تحریریه نوشته می‌شوند، به برندها اجازه می‌دهند تا با قرار دادن آن محتوا در کنار محتوای یک ناشر مورد اعتماد، داستان خود را به روشی معتبر بیان کنند.

جاب تیم یک پلتفرم خلاقانه جهت برند سازی شخصی و کسب درآمد از طریق تولید محتوای تخصصی و با کیفیت است. در جاب تیم شما میتوانید یک رزومه قوی از خودتون در صفحه اول گوگل ایجاد کنید با افراد متخصص حوزه خود آشنا شوید و پیشنهادهای کاری جذابی مجله خبری مدرن بک لینک از طریق کارفرماها دریافت کنید. جاب تیم در زمینه های برنامه نویسی ، دیجیتال مارکتینگ و سئو فعالیت می کند. یکی از روش های بسیار موثر در انواع رپورتاژ آگهی، انتشار رپورتاژ در سایت ها و فضاهای وب به ویژه در سایت های خبری است.

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت

در واقع در چنین تبلیغاتی، سعی شده تا به بیان مزیت های محصولات مورد نظر اشاره کرده و معایب دیگر برندها را پر رنگ تر جلوه دهند. البته شما می توانید از طریق کانال های پر مخاطب شبکه های اجتماعی نیز برای این مدل ازریپورتاژتبلیغاتی استفاده کنید. قبل از نوشتن ریپورتاژ آگهی به دغدغه‌های مخاطبین خود فکر کنید؛ این کار موجب می‌شود که ریپورتاژی تولید کنید که به متناسب با دغدغه‌های افراد باشد و بتواند به آن‌ها پاسخ مناسبی ارائه دهد. رپورتاژ به نوعی از آگهی گفته می شود که به صورت گزارش و یا خبر در سایت گذاشته می شود. برخلاف بسیاری که فکر می کنند ریپورتاژ متن است اما می تواند تصاویر نیز باشد. ما در تلاش برای توسعه وب فارسی هستیم تا بهترین مقالات در هر زمینه ای را برای وبسایت ها تهیه کنیم.

متن زیر نمونه از رپورتاژ است که برای سایت روژسا که در زمینه فروش لپ تاپ فعالیت می‌کند نوشته شده‌است. هنگامی که محتوایی آموزنده و مفید را از طریق وبلاگ شخصی یا کسب‌و‌‌کار خود به اشتراک می‌گذاریم، افراد زیادی از… این مقاله را بخوانید تا با رسانه‌های تبلیغاتی مختلف و کاربرد آن‌ها آشنا شوید.

در گام اول بایستی اهداف کسب و کار را بدانید، دانستن اهداف از طریق صحبت با مدیرعامل و مدیران بخش ها به دست می آید. زمانی که اهداف را دانستید، نوبت به تدوین استراتژی محتوا می رسد، استراتژیست محتوا با توجه به اهداف کسب و کار محتوای مناسب جامعه هدف برند، تولید و رسانه ای که قرار است محتوا را منتشر کند، مشخص می کند. زمانی که یک ایده به همراه بیزینس پلن آن مورد تایید قرار می گیرد، کمپانی های اقدام به انتشار خبرهایی از پیشرفت آن ایده می کنند. به طور مثال، زمانی که ایده ای تایید می شود خبری در رابطه با تایید و اجرایی شدن آن ایده در رسانه ها منتشر می شود و با این کار به جریان سازی و ایجاد UGC ( تولید محتوا توسط کاربران ) کمک زیادی می شود. دیگر مزیت مهم استفاده از ریپورتاژ آن است که سئوی سایت شما را بهبود می‌بخشد.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت چیست؟

یکی از نکاتی که باید در حین نگارش ریپورتاژ به آن توجه داشته باشید آن است که ریپورتاژ شما باید به دنبال حل مشکلات مخاطبان باشد. فراموش نکنید که ریپورتاژ، محلی برای بیان کردن شیوه‌ی حل چالش‌های سایت نیست بلکه محلی است که در آن می‌گوید که کاربر چگونه می‌تواتند مشکلاتش را حل کند و برای حل آن‌ها از سایت شما کمک بگیرد. یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از ریپورتاژ آن است که اقدام به هدف‌گیری مشتریان فعلی می‌کند. در حقیقت ریپورتاژ را می‌توان به عنوان یکی از روش‌های وفادارسازی مشتری نیز در نظر گرفت.

تعرفه و قیمت ریپورتاژ آگهی چقدر است؟