ریپورتاژ آگهی چیست مزایای رپورتاژ آگهی انواع رپورتاژ آگهی شامل چه مواردی است؟ | مدرن بک لینک

به طور کلی خرید رپورتاژ آگهی از سایت‌های معتبر و مناسب باعث می‌شود که شما بتوانید به سرعت به اهدافی که در رابطه با سایت خود داشتید، دست پیدا کنید. اولین دلیل این نکته است که رپورتاژ برای همیشه در آن سایت باقی می‌ماند و مانند تبلیغات مستقیم نیست که بعد از مدتی تعویض شود. هر چقدر سن دامنه سایت بیشتر باشد، مخاطبان بیشتری برای سایت به همراه خواهد داشت. بسیاری از سایت‌هایی که مدت زمان طولانی از فعالیت آن گذشته، به نوعی تبدیل به برندی در ذهن مخاطبان شده‌اند.

به همین دلیل است که گفته می‌شود ریپورتاژهای خبری و کانال انتشار آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارند. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغات، اطلاع‌رسانی و ارتباط با مخاطب است که با استفاده از آن یک تیر و دونشان می‌دهید. هم اینکه می‌توانید پیام خود را به طیف وسیعی از مخاطبان برسانید و هم اینکه درج رپورتاژ در سایت‌های پرمخاطب و پربازدید به بهبود سئوی سایت شما کمک ویژه‌ای می‌کند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم یکی از مزایای مهم انتشار رپورتاژ در کانال های پر مخاطب این است که آگاهی از برند شما بیشتر می شود و تداوم انتشار رپورتاژ باعث افزایش اعتبار برند شما می شود. رپورتاژ از بروزترین روش های برند سازی و بازار یابی است و دارای تاثیر مثبتی روی سئو سایت است و یکی از روش های بهبود سئو و افزایش بازدید است. از همان روزی که سایت خودتان را طراحی کردید، می توانید اقدام به نوشتن رپورتاژ آگهی و انتشار آن بکنید ولی این کار هیچ تأثیری ندارد. مانند تبلیغات سنتی، زمانی که شرکت‌ها از رپورتاژ برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می‌کنند، باید مطمئن شوند که تبلیغات دارای لحن و سبک محتوای مناسب برای مخاطبان مصرف کننده است.

این وب سایت به صورت معمول از رتبه و بازدید مناسبی برخوردار هستند. این بازدید بالا بدون شک حجمی زیادی از مخاطب را از طریق لینک های درج شده در رپورتاژ آگهی به سمت سایت شما سرازیر می کند. اگر رپورتاژ به درستی استفاده شود می توانند ابزار بازاریابی بسیار قوی و مؤثری باشند. نوشتن رپورتاژ آگهی اغلب می توانند تأثیر قابل توجهی بر روند پیشرفت کسب و کارها به ویژه در اینترنت داشته باشد! جایی که تشخیص تفاوت و تمایز بین محتوای خنثی، سرمقاله و تبلیغاتی اغلب دشوار است. این بدان معناست که این شکل از بازاریابی باید با احتیاط استفاده شود.

رپورتاژ آگهی تصویری:

بنا به تجربه و تست های انجام شده متوجه این امر شده ام که اگر رپورتاژ را در سایت های مرتبط با حوزه کاری منتشر کنیم تاثیر بسیار بیشتری خواهد داشت. اگر یک مهندس عمران از یک مهندس عمران دیگر تعریف و تمجید کند اعتبار و اعتماد بیشتری ایجاد می شود تا اینکه یک نانوا از یک مهندس عمران تعریف کند. توجه به اینکه خیلی مهم است که رسانه منتشر کننده، مرتبط به کسب و کار یا لااقل مرتبط به رپورتاژی که می خواهید منتشر کنید باشد.

  • رایا مارکتینگ با داشتن 7000 نویسنده فعال و با تجربه در زمینه سئو می‌تواند کسب و کار شما را با کیفیت بالایی با استفاده از رپورتاژ، موشن گرافیک، پادکست، بنر‌های تبلیغاتی، طراحی لوگو و …
  • همین نکته یکی از بهترین فاکتورها است تا شما سایتی را برای انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب نمایید.
  • اگر با اصول تبلیغ نویسی آشنایی ندارید و میخواهید تکنیک های تبلیغ نویسی را یاد بگیرید میتوانید مقاله تبلیغ نویسی چیست را مطالعه کنید.
  • متن‌های رپورتاژ باید دارای عنوان‌های مناسب و جذاب باشند زیرا 90 درصد مخاطبان ابتدا به عنوان متن‌ها توجه می‌کنند و سپس متن اصلی را می‌خوانند.
  • به طور کلی خرید رپورتاژ آگهی از سایت‌های معتبر و مناسب باعث می‌شود که شما بتوانید به سرعت به اهدافی که در رابطه با سایت خود داشتید، دست پیدا کنید.

با این حال اقدامات بازاریابی اضافی هم باید برای حمایت از این مفهوم مورد استفاده قرار گیرد، زیرا تأثیر گذاشتن بر ادراک عمومی تنها از طریق رپورتاژ دشوار است! حتی اگر به طور مکرر، اصل رپورتاژ بودن خودشان را تغییر داده باشند. آنچه از رپرتاژ آگهی در ایران می شناسید، به نوعی دور زدن قوانین گوگل است و رسماً سئو کلاه سیاه محسوب می شود.

در اغلب رپورتاژ ها مشاهده کرده ام که صرفا به تولید یک متن متوسط رو به ضعیف و قرار دادن چند لینک اکتفا شده است. متاسفانه برخی از کارفرماها خیال کرده اند که بک کارشناس دیجیتال مارکتینگ یا یک کارشناس SEO زمانی که از انتشار رپورتاژ صحبت می کنید منظورش صرفا انتشار یک متن دارای لینک در سایت های معتبر و خبری است. فارغ از اینکه به چندین برابر هزینه رپورتاژ، از آن رپورتاژ می توان بهره برد. مجله خبری مدرن بک لینک، یکی از مهم‌ترین شیوه‌های استراتژیک است که برای ده‌ها سال در نشریات مختلف استفاده می‌شد. در حقیقت، پس از ورود تلویزیون و سینما، ریپورتاژها به غالب جدیدی درآمدند و با گسترش فضای اینترنت، تحول شگرفی در آن‌ها به وجود آمد.

بنابراین علاوه بر معرفی خدمات، به معرفی برند خود نیز در متن‌های رپورتاژ بپردازید. متن‌های ریپورتاژ آگهی باید به گونه‌ای تهیه شوند که برای مخاطبان قابل درک باشند به عبارت دیگر متن‌های رپورتاژ باید ساده و روان نوشته شده‌باشند که ارتباط صمیمانه‌ای را با مخاطبان برقرار کند. متن‌های رپورتاژ باید فاقد دروغ و اغراق باشد تا بتواند اعتماد مخاطبان را جلب کند.

خدمات رایا مارکتینگ

در واقع رپورتاژ خبری نوعی تبلیغات همسان است که به صورت یک گزارش یا رپورتاژ خبری نوشته می‌شود و البته باید از نظر تبلیغاتی یک فرد متخصص و خبره روی آن کار کند. شما در رپورتاژ آگهی مخاطبان‌تان را در یک مسیر مشخص همراهی می‌کنید تا به سمتی که می‌خواهید هدایت شوند و اتفاقی که می‌خواهید رقم بخورد. همان طور که می‌دانید موضوع روابط عمومی و به ویژه روابط عمومی دیجیتال در دنیای امروز اهمیت بسیار زیادی دارد. رپورتاژ آگهی یکی از زیرمجموعه‌های مهم در بحث روابط عمومی است و اهمیت بسیار بالای آن باعث می‌شود تا خیلی‌ها تصور کنند همه کار روابط عمومی انتشار رپورتاژ آگهی است. ولی در واقع این گونه نیست و رپورتاژ خبری در خیلی از موارد دیگر مانند معرفی یک محصول یا خدمت در رسانه‌های پرمخاطب کاربرد دارد. بیشتر صاحبان وب‌سایت‌ها، به دنبال وب‌سایت‌های ارزان برای درج نمونه رپورتاژ آگهی هستند.

قرار دادن ریپورتاژ روی سایت‌های مرتبط با حوزه کاری

نکته مهم دیگر روانشناسی مخاطب است تا در حین خواندن متن یک رپورتاژ آگهی از آن زده نشود و از ادامه آن منصرف گردد. با این حال هر محتوای پولی خطر از دست دادن مخاطب را به دنبال دارد، به خصوص اگر در آن تأکید زیادی به فروش داشته باشیم. خوانندگان ممکن است اعتماد خود را به ناشری که مرتباً از رپورتاژ استفاده می کند، از دست بدهند، به ویژه اگر آگهی دهندگان بر ادعاهای نادرست یا اغراق آمیز تکیه کنند. وقتی صحبت از رپورتاژ به میان می آید، مهم است که قبل از اینکه بخواهید محصولی را به آنها بفروشید، روی جذب مشتری تمرکز کنید. بازاریابان باید به دنبال محتواهای موفق ناشر باشند تا بتوانند سبک و فرمول داستان سرایی آن را تقلید کنند. این کار تضمین می کند که مخاطبان با تبلیغات آنها درگیر شوند و به برندها کمک می کند نسبت به مشتریان هدف شناخت بیشتری پیدا کنند.