ریپورتاژ شما اصلا نباید کپی باشد یا شباهت زیادی به نمونه آگهی های دیگر داشته باشد. برای نوشتن هر نوع متنی، چارچوب معینی وجود دارد که باید اصول صحیح آن را رعایت کنید. ریپورتاژ نیز از این قاعده جدا نیست و باید قدم به قدم بتوانید ساختار درست آن را از لحظه آغاز تا نقطه پایان و رعایت کنید. متن زیر نمونه از رپورتاژ است که برای سایت روژسا که در زمینه فروش لپ تاپ فعالیت میکند نوشته شدهاست.
ایجاد آگاهی از برند
برای راهنمایی بیشتر نیز می توانید از خدمات مشاوره تاک مارکتینگ استفاده نمایید. ریپورتاژ آگهی در واقع گزارش و معرفی محصول و خدماتی است که شما یک کمپین تبلیغاتی برای آن تدارک دیده اید و یا قصد معرفی و برندسازی در آن زمینه را دارید. همین نکته یکی از بهترین فاکتورها است تا شما سایتی را برای انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب نمایید. داشتن رتبه خوب نشان دهنده میزان موفقیت یک سایت در جذب مخاطب و اثرگذاری بر روی آنهاست.
شاید در سایت های سرگرمی، خبری و فناوری متوجه شده باشید که یک پست به طور کامل یک سرویس یا برند را معرفی می کند و در پایان یک تگ گزارش درج می کنند که نشان دهد آن کار تبلیغاتی است. شاید شما نیز مانند مجله خبری مدرن بک لینک سایر افراد از راه حل های تبلیغاتی زیادی در اینترنت آگاه باشید. همچنان همانطور که می دانید ادامه حضور فعال شما در وب و نتایج اولیه گوگل باعث افزایش ترافیک ورودی سایت و افزایش فروش شما می شود.
تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت چیست؟
در ایران چندین سایت در زمینه فروش رپورتاژ فعالیت دارند که جنبه مثبت این قضیه می تواند این باشد که شما با یک شرکت یا فرد فقط در ارتباط هستید که بررسی و درست قرار گرفتن آگهی شما به عهده همان شرکت یا فرد مذکور می باشد. کسب و کار های اینترنتی در ایران در حال ظهور و افزایش هستند که با شناخت بیشتر یک برند شانس بیشتری برای فروش خواهد داشت این یعنی افزایش اعتبار شما در نزد مشتری که موجب جلب اعتماد او خواهد شد. در دنیای امروز صاحبان برند به این نتیجه رسیده اند که اگرچه کیفیت و رضایت مشتریان درباره محصولات آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. اما نمی توان تنها به تبلیغات دهان به دهان اکتفا کرد و برای فروش و سود بیشتر، نیاز است تا هر چند وقت یکبار، کالا، خدمت و یا برند خود را به مردم یادآوری کنید. در ریپورتاژ هم مثل یک مقاله، بایستی از تصاویر به ویژه تصاویرجذاب و در ارتباط با موضوع ریپورتاژ و کسب و کارتان استفاده کنید. همان طور که پیشتر اشاره کردیم یکی از مهمترین فواید منتشر کردن ریپورتاژ در کانالهای پرمخاطب توزیع محتوا این است که دیگران از برند شما آگاه خواهند شد.
از آنجایی که رپورتاژ آگهی یک متن تبلیغاتی است تعداد کلمات، کیفیت متن، سئوی متن در هزینه آن اثر دارد. اگر سایت هایی که با موضوع کسب و کارتان مرتبط باشند بسیار اندک هستند، می توانید از رپورتاژ خبری استفاده نمایید. اثر رپورتاژ آگهی زمانی در سئو خود را بیشتر نمایان می کند که این نوع گزارشات در سایت های مرتبط با حوزه فعالیت شما درج شوند و به گونه ای نگاشته شود که کاربر در نگاه اول متوجه تبلیغی بودن آن نگردد. پیشنهاد میشود که شما تهیه متنهای ریپورتاژ را به نویسندگان حرفهای بسپارید و با خیالی راحت آنها را در سایتهای پربازدید منتشر کنید اما حتماً تا آخر این مقاله همراه تام آکادمی باشید تا بدانید یک ریپورتاژ آگهی حرفه ای چگونه است. متنهای ریپورتاژ آگهی باید به گونهای تهیه شوند که برای مخاطبان قابل درک باشند به عبارت دیگر متنهای رپورتاژ باید ساده و روان نوشته شدهباشند که ارتباط صمیمانهای را با مخاطبان برقرار کند. متنهای رپورتاژ باید فاقد دروغ و اغراق باشد تا بتواند اعتماد مخاطبان را جلب کند.
- حال این لینک سازی اگر بر اساس معیارها و قوانین گوگل ساخته شده باشد، میتواند ارزش بالاتری به خود بگیرد.
- همانطور که میدانید یکی از فاکتورهای سئو و بهینه سازی در گوگل لینک سازی و لینک بیلدینگ میباشد.
- ضمن اینکه تداوم انتشار رپورتاژ میتواند به افزایش اعتبار برند شما کمک کند.
- درست است که برای قویتر شدن در این امر به زمان و تمرین احتیاج دارید اما به کارگیری روشهای گفته شده میتواند به شما در جهت پیشروی سطح رقابتی کمک بسیاری نماید.