ریپورتاژ خبری چیست؟ رپورتاژ آگهی | مدرن بک لینک

استفاده منظم و مداوم از رپورتاژ‌ها در سایت سبب بهبودی سئو سایت نیز خواهد‌شد، بنابراین شما با هزینه‌ای بسیار کم قادر تبلیغات گسترده کسب و کار خود هستید. امروزه نیز بعد دیگری از رپرتاژ را در فضای اینترنت مشاهده می‌کنیم؛ به گونه‌ای که یک مقاله در قالب یک پست عادی به یک سایت اضافه می‌شود که در حالت عادی یک مطلب معمولی یا خبری است. اما در اصل یک متن کاملاً تبلیغاتی است که کاملاً سازمان یافته و با اهداف تبلیغ یک محصول یا یک سایت است که شامل چندین لینک به سمت وب‌سایت تبلیغ‌کننده است. هم‌اکنون سایت‌ها و شرکت‌هایی هستند که در قبال ثبت رپرتاژ آگهی مبالغی نیز از شرکت تبلیغ‌کننده دریافت می‌کنند. در SEO (بهینه‌سازی موتور جستجو) رپرتاژ آگهی برای دریافت لینک‌های خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد که با ایجاد بک لینک و دریافت ترافیک در نهایت باعث افزایش رتبه سایت‌ها در موتورهای جستجو می‌شود.

روش دیگر آن است که با قرار دادن لینک سایتی که این متن از آن آمده، مخاطب را به بازدید از آن سایت ترغیب نمایید. هدف از محتوای رپورتاژ آگهی این است که با استفاده از محتوای خبری یا آموزشی به کاربر حس و درک مناسبی از برند یا محصول خود انتقال دهید. از فرصتی که رپورتاژ آگهی برایتان پیش می‌آورد، استفاده کرده و برندسازی کنید. بهتر است که محتوای رپورتاژ آگهی به صورت یک داستان ملموس و واقعی باشد تا کاربر از خواندن آن لذت برده و هیچ گونه اجبار و تحمیل محصولی در آن وجود نداشته باشد. یعنی شما با انتشار ریپورتاژ در این شبکه نه تنها تعداد زیادی بکلینک ( حداقل 1000) از تعداد زیادی سایت (حدود 200 سایت) دریافت می کنید بلکه بک لینک های شما نیز در این شبکه بک لینک و اعتبار کسب می کنند. در این مقاله قصد داریم به طور عمیق در مورد موضوع شناخته شدن برندها توسط سایت تبلیغات ریپورتاژ صحبت کنیم و ببینیم چگونه برندهایی که تا دیروز شناخته شده نبودند، یک شبه راه 100 ساله می روند و به سرعت به مخاطبان زیادی دست می یابند.

بهبود سئو

از برند خود در متن نیز استفاده کنید، این کار باعث می‌شود شما بتوانید به متن رپورتاژ لینک سایت خود را بدهید و مخاطبان را به سایت خود دعوت کنید یا با استفاده از لینک‌های داخلی، سئو سایت خود را بهبود ببخشید. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغات، اطلاع‌رسانی و ارتباط با مخاطب است که با استفاده از آن یک تیر و دونشان می‌دهید. هم اینکه می‌توانید پیام خود را به طیف وسیعی از مخاطبان برسانید و هم اینکه درج رپورتاژ در سایت‌های پرمخاطب و پربازدید به بهبود سئوی سایت شما کمک ویژه‌ای می‌کند. به عقیده من رپورتاژ جزء دسته نسبتا پرهزینه از تبلیغات دیجیتال است، پس برای دریافت نتیجه بهتر می بایست همه اجزا به خوبی در کنار هم قرار بگیرند. در اغلب رپورتاژ ها مشاهده کرده ام که صرفا به تولید یک متن متوسط رو به ضعیف و قرار دادن چند لینک اکتفا شده است.

  • تلوزیون بهتر از سایر روش ها مانند متن، صدا و تصویر می تواند مفهوم را منتقل کند.
  • متن‌های رپورتاژ باید فاقد دروغ و اغراق باشد تا بتواند اعتماد مخاطبان را جلب کند.
  • برای افزایش بازدید و در نتیجه فروش بیشتر محصولات باید ریپورتاژ آگهی تان را در سایت های خبری بزرگ یا سایت های معروف و مجلات معتبر منتشر کنید.
یکی از خدمات متعدد تاک مارکتینگ نگارش و تالیف محتوای متنی رپورتاژ آگهی است. آنچه خدمات تاک در این زمینه را متمایز می کند تبحر نویسندگان در نگارش اینگونه محتواها است. برای نوشتن یک ریپورتاژ آگهی جذاب علاوه بر موارد گفته شده در قسمت قبلی باید نکات مهم دیگری را در نظر داشته باشید.

تاک مارکتینگ امکان ارائه بهترین خدمات در زمینۀ دیجیتال مارکتینگ را با هزینۀ کم در اختیار کاربران خود قرار داده است. کیفیت نگارش، سرعت بالا و مشاوره از خدمات تاک مارکتینگ در این زمینه است که می توانید با خیال راحت برای تبلیغ و تحت تأثیر قرار دادن ذهن مخاطب در راستای اهداف تبلیغاتی خود از آن بهره ببرید. سریع ترین راه عضویت در سایت تاک مارکتینگ و انتخاب رپورتاژ آگهی از خدمات متنوع این مجموعه است. هیچ چیز مانند یک تیتر جذاب قادر نیست افراد را به بازکردن لینک ریپورتاژ و خواندن متن متمایل کند. نوشتن تیتر تخصصی و جذاب کار آسانی نیست و برای اینکار به همکاری یک متخصص کاربلد و حرفه ای نیاز خواهید داشت.

SEO غنی تر از هر زمان دیگری است، برای موفق در SEO سایت بایستی تمام فاکتور ها را بالانس کنید تا به موفقیت برسید. کار در شبکه های اجتماعی، لینک سازی، ورودی مستقیم به سایت، محتوا و Ui/UX سایت همه و همه این موارد بایستی با هم بالانس باشند تا سایت شما به خوبی رشد کند. SEO متن رپورتاژ صرفا شامل قرار دادن لینک نمی‌شود بلکه می‌بایست 200 کلمه نخست، عنوان مقاله، توضیحات صفحه و هدینگ را با استفاده از کلمات کلیدی و LSI بهینه کنید. در بین متن رپورتاژ قرار دادن چند تصویر باعث افزایش نرخ تعامل کاربران می شود. ریپورتاژ شما باید با لحنی نگاشته شود که محتوای آن، تبلیغ را به مخاطب القا نکند.

یادتان باشد که در هنگام نوشتن فقط یک احساس را در نظر نگیرید و سعی کنید به نوعی از انواع محتوا خود را بنویسید که ذهن شخصیت‌های مختلف را درگیر کند. یادتان باشد که این شیوه از نظر سئو اصلا صحیح نمی‌باشد بنابراین باید جهت تولید رپورتاژ به طور صحیح، محتواهای یکتایی تولید کنید که فقط بر روی یک سایت خبری قرار گیرند. در صورتی که نیاز به انتشار رپورتاژ دارید می‌توانید این کار را به طور کامل به ما بسپارید تا به بهترین شکل ممکن انجام بدهیم، تیم ما با تجربه بالا در این امر از نگارش تا انتشار رپورتاژ در کنار شما است. البته که طبیعی رفتار کردن در این مرحله خیلی مهم است، نیاز دارید وزن همه فاکتور ها را به خوبی بالانس کنید، دقیقا این بالانس کردن راه موفق و افزایش تاثیر رپورتاژ ها است.

سفارش فوری تولید محتوا

از طرف دیگر، وقتی کاربران این متن را می‌خوانند، به شما اعتماد می‌کنند و با شما تماس می‌گیرند، بنابراین باید این گونه به نظر برسد که مشکل تولید محتوای خوب که اعتماد کاربران را جلب کند و دوم لینک دادن و گرفتن اعتبار شما در بین رقبا است. با توجه به فراگیر بودن و جامعیت مجله خبری مدرن بک لینک آگهی می توانید کانال های توزیع محتوای زیادی را مانند سایت های پربازدید و پرمخاطب را انتخاب کنید تا افراد زیادی بتوانند آگهی شما را ببینند. بنابراین انتشار رپورتاژ آگهی شانس دیده شدن برند شما را چند برابر می کند. محتوای متنی رپورتاژ آگهی ها اغلب در وب سایت های خبری و مجله های خبری پربازدید درج می شوند. این بازدید بالا بدون شک حجمی زیادی از مخاطب را از طریق لینک های درج شده در رپورتاژ آگهی به سمت سایت شما سرازیر می کند. علاوه بر این سایت های خبری بر اساس بازدید و نوع مخاطبان به صورت دقیق بررسی و آنالیز می شوند تا با توجه به پرسونای برند شما بهترین رسانه برای درج محتوای متنی رپورتاژ آگهی نیز بررسی شده و به شما پیشنهاد شود.

سایت های معروف خبری برای ریپورتاژ

این ریپورتاژ، بیشتر به یک آگهی شبیه است که به نقد و بررسی بی طرفانه یک محصول می پردازید. اما در انتها با قرار دادن یک لینک به صفحه محصول مرتبط، مشتری را به سمت خرید سوق می دهید. یک روش دیگر درآن شما به معرفی و بررسی محصول یا خدمت خود از زبان شخص ثالث می پردازید.وقتی فردی به آگهی شما می رسد، مطمئن می شود که موارد گفته شده به صورت کاملاً بی طرفانه است و اقدام به سفارش می کند. هر چه مدت زمان ماندگاری ریپورتاژ روی سایت‌های مختلف، بیشتر باشد، وبسایت شما شانس بیشتری برای دیده شدن دارد.