ریپورتاژ خبری چیست؟ رپورتاژ آگهی | مدرن بک لینک

چرا که در متن و محتوای ریپورتاژ، نشانی از تبلیغ یا لینک پولی وجود ندارد و از طرف دیگر نیز، در صورت جذاب بودن محتوا، افراد زیادی وارد سایت شما خواهند شد. در طول تاریخ، شیوه‌های گوناگونی برای انتقال اطلاعات وجود داشته‌است. در حقیقت، هر کدام از آن شیوه‌ها با توجه به استراتژی‌های خاصی به کار گرفته می‌شوند.

ریپورتاژ چیست؟

استارت آپ های مطرح دنیا از رپرتاژ برای افزایش آگاهی از برند استفاده می‌کنند. همانطور که ذکر شد، ریپورتاژ، به عنوان یکی از مهم‌ترین مکمل‌های بازاریابی و به عنوان تبلیغات غیرمستقیم شناخته می‌شود. با توجه به این موضوع، با مزیت‌های مهمی سروکار داریم که آشنایی با آن‌ها منجر به شناخت بهتر ریپورتاژ می‌شود.

  • اگر میخواهید رپرتاژ آگهی شما تاثیر مثبت رد سایت تان داشته باشد باید سایتی را برای سفارش رپورتاژ آگهی انتخاب کنید که اسپم اسکور پایینی داشته باشد و د رعین خال مرتبط با موضوع سایت شما بوده و دامین اتوریتی قابل قبولی نیز داشته باشد.
  • یکی از شیوه های تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ مبتنی بر تولید محتوا رپورتاژ آگهی است.
  • تکینک های کاربردی سئو را در صفحه آموزش سئو مطابق با جدیدترین آپدیت های روز دنیا مطالعه کنید.
  • یک راه خیلی خوب این است که شما از تبلیغات PPC بهره بگیرید تا رپورتاژ تان بیشتر بازدید بگیرد.
  • رسانه‌ای را که قرار است در آن ریپورتاژ آگهی منتشر کنید را به خوبی بشناسید و هویت و رتبه‌های آنرا مد نظر داشته باشید .

در واقع با یک رپورتاژ آگهی مناسب و قوی از لحاظ نگارشی و لینک هایی که از طریق آن به وب سایت خود می دهد به نوعی می توان گفت بک لینک سازی کرده و به اعتبار سایت خود می افزاید. پس قبل از نگارش رپورتاژ آگهی، وب سایت ناشر را مرور کنید تا ببینید چه نوع محتوایی در آن بیشتر رایج است. شما باید در مورد دیزاین، لی آوت، تایپوگرافی و انتخاب ستون، سرفصل ها، تارنماها و… و مهم تر از همه درباره مخاطبان آن نشریه مطالعه و بررسی کنید. موفق‌ترین آگهی دهندگان، داستان یک برند را در قالبی تعریف می کنند که مخاطبان از ناشر آن انتظار دارند و از خواندن آن لذت می برند.

مزیت های ریپورتاژ نسبت به دیگر روش های لینک سازی

البته باید این را هم در نظر داشته باشید که در سایت های خیلی معتبر مانند سایت های مرتبط با بورس شما باید بالای ۱ میلیون تومان بابت هر ریپورتاژ آگهی هزینه کنید. SEO متن رپورتاژ صرفا شامل قرار دادن لینک نمی‌شود بلکه می‌بایست 200 کلمه نخست، عنوان مقاله، توضیحات صفحه و هدینگ را با استفاده از کلمات کلیدی و LSI بهینه کنید. در بین متن رپورتاژ قرار دادن چند تصویر باعث افزایش نرخ تعامل کاربران می شود. یکی از موضوعات مهم در زمینه بهبودسئو سایت، نوشتنریپورتاژآگهی است. اما باید به نکاتی مثل اصول ریپورتاژ نویسی، قیمت آن و بررسی اسپم اسکور و اعتبار دامنه سایت آگهی کننده توجه کنید. قبل از اینکه شروع به نوشتن ریپورتاژ کنید، حتما مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید و براساس آن از محرک‌های عاطفی مناسب در عناوین محتوای خود استفاده کنید.

برای نوشتن هر نوع متنی، ساختار مشخصی وجود دارد که شما باید اصول درست آن را رعایت کنید. رپورتاژ نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید گام به گام بتوانید ساختار درست آن را از لحظه شروع تا نقطه پایان و نوشتن کال تو اکشن مجله خبری مدرن بک لینک رعایت کنید. از عکس‌ها و فیلم‌های اختصاصی به همراه محتوای باکیفیت استفاده کنید. از پرداختن به تمامی جزئیات خودداری کنید و به چند مورد خاص اشاره کنید تا مخاطب برای پیگیری سایر جزئیات به وب‌سایت شما مراجعه کند.

۰۱رتبه الکسا سایت

در ادامه می‌خواهم شما را با 4 نمونه از متن‌های ریپورتاژ آگهی فروشگاهی آشنا کنم. تهیه رپورتاژ‌های آگهی آسان نخواهد‌بود و توصیه می‌شود که شما تهیه متن‌های رپورتاژ را به نویسندگان حرفه‌ای و سئو کار بسپارید و با خیالی آسوده آن‌ها را در سایت‌های پربازدید انتشار دهید. رایامارکتینگ در ادامه شما را با نمونه‌های از این متن‌ها آشنا خواهد کرد و نکات این متن‌ها را در انتهای آن‌ها ذکر خواهیم‌کرد. ریپورتاژ آگهی از محبوب‌ترین روش‌هایی است که می‌تواند در طولانی مدت به سئو سایت شما کمک کند.

حتما در عنوان خودتان به پرسونای مخاطب توجه کنید و از کلمه کلیدی اصلی تان هم در آن استفاده کنید تا شاهد تأثیرات بیشتری روی سایت خودتان باشید. هیچ چیز مانند یک تیتر جذاب قادر نیست افراد را به بازکردن لینک ریپورتاژ و خواندن متن متمایل کند. نوشتن تیتر تخصصی و جذاب کار آسانی نیست و برای اینکار به همکاری یک متخصص کاربلد و حرفه ای نیاز خواهید داشت.

یعنی رسانه های اصلی که رپورتاز آگهی را منتشر می کنند، باید صفحه خود را طوری برچسب گذاری کنند که معلوم شود که این محتوا یک محتوای تبلیغاتی است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی از نشریات اصلاً اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی نمی کنند. حتما در طول متن ریپورتاژ آگهی خود، کلمات کلیدی اصلی و هم‌ خانواده آن را به کار گیرید، تا مخاطب خیلی زود متوجه شود که تمرکز شما روی چه موضوعاتی است. ریپورتاژ خبری نسبت به برخی از روش‌های دیگر هزینه مناسب ‌تری دارد و حتی اگر ریپورتاژ آنقدر قوی و جذاب باشد که بتواند مخاطبان بیشتری جذب کند، بسیاری از کانال‌های توزیع محتوا آن را منتشر خواهند کرد.