ریپورتاژ خبری چیست؟ رپورتاژ آگهی | مدرن بک لینک

اگر کلمه کلیدی شما بدون رپورتاژ در صفحه دوم یا سوم گوگل است، شما می توانید با یک رپورتاژ در یک سایت خوب، رتبه آن را تقویت کرده و آن را به صفحه اول بیاورید. مسلماً اگر رتبه کلمات کلیدی شما در رتبه های خیلی پایین تر و در صفحات ۳ به بعد گوگل باشد، باید تعداد رپورتاژتان برای همان کیورد بیشتر از یکی باشد. یکی از مهمترین قوانین نوشتن رپورتاژ آگهی این است که از تبلیغات بیش از حد در آن خودداری کنید. رپورتاژ باید خواننده را به گونه ای درگیر کند که گویی در حال خواندن یک مقاله معمولی است. در حالی که تیتر اولین برداشتی است که برای دریافت کلیک ها باید توجه زیادی به آن بکنید، کال تو اکشن یا دعوت به عمل فاکتوری است که خوانندگان را ترغیب به اقدام می کند.

اگر هم بتوانید و اگر تحریریه آن سایت از شما قبول کنند، مخاطب هدف شما در آن سایت نیست. هزینه رپورتاژ بدون تگ رپورتاژ و نوشته تبلیغاتی بودن با هزینه 750 هزار تومان و درج در صفحه اصلی قابل انجام است. کافیست یک فایل ورد حاوی 500 تا 1800 کلمه (متن مورد نظر شما) به همراه عبارات کلیدی لینک شده و حداکثر 3 تصویر برای ما ارسال نمایید تا رپرتاژ ثبت شود. در نتیجه باید به این نکته اشاره کنیم که حداقل در هنگام خرید براساس برند فروشنده انتخاب کنید تا حداقل با هزینه های زیادی که پرداخت می کنید نتیجه های مطلوبی به دست آورید. در جستجوی اینترنتی و مراجعه به سایت هایی در زمینه های خبری، فناوری، و سرگرمی گاهی پست (مقالاتی) می بینید که برچسب رپورتاژ دارند که به معرفی خدمات یا یک برند اختصاص داده شده است تا تبلیغات شغلی را نشان دهد. بسیاری از بک لینک هایی که در سایت های درج آگهی، edu، کامنتی و… می زنید، به مرور زمان از دست می روند، اما در مورد بسیاری از ریپورتاژها اینطور نیست.

دامین اتوریتی اعتبار دامنه و سایت را به طور کلی به شما نشان می‌دهد. در مقابل پیج اتوریتی تنها اعتبار یک صفحه از سایت را به شما نشان خواهد داد. در حقیقت تفاوت دامین اتوریتی و پیج اتوریتی، به این شکل تعریف می‌شود. با این حساب تاکید می‌شود که در هنگام انتخاب سایت برای خرید ریپورتاژ آگهی، می‌بایست به دامین اتوریتی آن توجه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید برای داشتن یک رپورتاژ آگهی موفق انجام دهید، آنالیز دقیق فرایند انتشار آن توسط رقبایتان است، برای این کار دامنه سایت‌ رقیبتان را با ابزار Ahref تحلیل کنید.

کیفیت خدمات را همراه با مشاوره و آموزش از ما بخواهید.

استفاده از محرک‌های عاطفی برای این دسته از افراد، جواب می‌دهد، بنابراین می‌توانید حس‌ عاطفی افراد مختلف را با نوشتن یک عنوان جذاب برانگیخته تا آن‌ها برای کلیک بر ریپورتاژ شما، ترغیب شوند. گاهی افراد مختلف بدون هدف در اینترنت در حال گشت و گذار هستند و به محض اینکه یک موضوع جذاب، توجه آن‌ها را به خود جلب کند، نسبت به مطالعه آن اقدام می‌کنند. و از راه انتشار مقالات با اهداف تبلیغاتی به پول بیشتری می رسیدند. البته با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی رسانه های چاپی محبوبیت خود را از دست دادند و این شیوه ارزش خود را از دست داد.

انتشار رپورتاژ در سایت هایی با اعتبار زیاد (دامین آتوریتی، پیج آتوریتی ، اسپم اسکور پایین و … ) نتایج شما را در گوگل بهبود می دهد و به بهبود برندسازی شما کمک می کند در کل موجب قدرت گرفتن سایت شما نسبت به رپورتاژ مربوط خواهد شد. اما موضوع اینجاست که شناسایی این لینک ها در بسیاری از موارد برای گوگل سخت بوده و تصور می کند که آن مقاله به همراه لینکش، توسط خود سایت منتشر شده است. به هر حال توجه داشته باشید که طبیعی سازی را یکی از فاکتورهای مهم درتولیدمحتواریپورتاژ در نظر بگیرید. یکی از نکات مهم در نگارش رپورتاژ این است که کلمات کلیدی مناسبی را برای دریافت لینک به سایت خود مشخص نمایید. بهتر است که یکی از کلماتی را که مشخص نموده‌اید به صفحه اول و دیگر کلمات را به صفحات داخلی وبسایت خود، لینک دهید.

پس از انتشار در صفحه اصلی سایت، در صفحات داخلی نمایش داده می‌شود. مثل همیشه با کیفیت و آن تایم رپورتاژهای edu رو درج کردند.خیلی ممنون…. بله میتونید این کار رو انجام بدین ولی شدیدا توصیه میکنیم برای هر رپورتاژ متن جداگانه و غیرکپی تهیه کنید. وجه واریزی را به شماره کارت واریز نمایید و سپس از طریق واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط شوید و متن ها را ارسال نمایید. به جز سایت های بالا سایت های دانشگاهی دیگری نیز هستند که در صورت نیاز در آن سایت ها نیز درج خواهد شد. قبل از خرید و اطمینان جهت کیفیت رپورتاژها می توانید با ما در واتساپ و تلگرام در ارتباط باشید.

  • بنابراین ریپورتاژ آگهی در رونق بخشیدن به کسب و کار شما بسیار موثر است.
  • ثبت آگهی در سایت‌های انتشار بسیار آسان است و شما تنها به عضویت در این سایت‌ها دارید البته در برخی از سایت‌های پربازدید خبری مانند ایسنا و …
  • البته با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی رسانه های چاپی محبوبیت خود را از دست دادند و این شیوه ارزش خود را از دست داد.
  • دلیل دیگر تاثیرگذاری بالا، این است که در منابع معتبر و قابل‌اطمینان منتشر می‌شوند.

که هر چه دامین اتوریتی یک سایت بالاتر باشد، نشان دهنده اعتبار و قدرت بیشتر آن سایت است. متنی که برای محتوای مجله خبری مدرن بک لینک آگهی اختصاص می‌دهید، بین ۶۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشد. بعد از بررسی دقیق فرایند کار رقبا در مسیر انتشار و تولید بهترین محتوا، زمان انتخاب رسانه برای انتشار می‌رسد. برای این‌ کار نکات زیر را برای انتخاب بهترین و موثرترین رسانه جهت انتشار به‌خاطر بسپارید. بعضی از سایت ها به صورت رایگان برای شما ریپورتاژ ثبت میکنند اما این سایت ها معمولا اعتبار بالایی ندارند و در ازای قرار دادن این ریپورتاژ های رایگان به شما خدماتی ارائه میدهند که باید برای آن ها هزینه کنید. برای دریافت خدمات تولید محتوا با هزینه ای مناسب و به صورت سئو شده و اصولی با ما تماس بگیرید.

ویژگی‌های رپورتاژ آگهی مناسب[ویرایش]

تعدادی از رپورتاژها با وی پی ان باز می شوند و این موضوع تاثیری در بررسی ربات های گوگل ندارد. فراموش نکنید که فقط با انتشار یک رپورتاژ به نتایج مطلوبی نمی رسید و باید یک کمپین حرفه ای همراه با متن هایی منتشر کنید که موجب اعتماد کاربر شود. اینکه چرا اصرار میکنیم یک سایت معتبر را انتخاب کنید برای این است که اعتبار سایت مورد نظر موجب میشود بازدید کنندگان حداقل یک بار به سایت شما مراجعه کنند.

تکینک های کاربردی سئو را در صفحه آموزش سئو مطابق با جدیدترین آپدیت های روز دنیا مطالعه کنید. برای سفارش چند رپورتاژ دانشگاهی تخفیف هم دارید؟ من میخام 10 تا رپورتاژ دانشگاهی رو سفارش بدم. این سایت در زمینه کارآفرینی اینترنتی و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می ‌کند. بسته به دامین آتوریتی، رتبه الکسای ایران و سن دامنه ناشر رپورتاژ این هزینه می تواند متفاوت باشد. شما باید هر ادعایی که در مورد محصول یا خدمات خود دارید را با حقایق، نتایج آزمایش و آمار ثابت کنید. شما باید این احساس را ایجاد کنید که محصول دیگری در این کره خاکی وجود ندارد که بتواند مزایایی که محصول شما ارائه می دهد را داشته باشد.

کاربرد رپورتاژ آگهی چیست؟

دانستن چیستی این سوال مهم است چرا که آشنایی کامل با این مفهوم، لازمه درک بهتری از کاربرد و چگونگی تولید آن است. کلمه Reportage که در اصل از زبان فرانسوی گرفته شده، به معنای «گزارش» است. پس معنای آن به معنای گزارشی است که محتوای آن با حالتی روایت گونه، ضمن بیان اطلاعاتی مفید و کاربردی و البته مستند، به معرفی یک محصول، یک خدمت یا یک برند می پردازد. سایت مقصدی که قصد دارید رپورتاژ را روی آن قرار دهید باید جایگاه مناسبی از دید موتور‌های جستجو داشته باشد تا نتایج مثبتی به شما دهد. سایت‌های خبری معمولاً بهترین گزینه هستند و سرعت ایندکس شدن مطالبی که روی آن‌ها قرار می‌گیرد، بیشتر از سایر سایت‌ها است.