ریپورتاژ چیست؟ سئو اسمارت | مدرن بک لینک

قوی‌ ترین رپورتاژها با عنوانی شروع می‌شوند که مستقیماً با مخاطبان ناشر صحبت کرده و آنها را ترغیب می کند تا روی آن کلیک کنند. سعی کنید در تیترتان موضوع اصلی را بیان کرده و در مخاطب تان برای خواندن بقیه متن، احساس نیاز ایجاد کنید. ممکن است نشریاتی را که به شدت به آگهی های تبلیغاتی متکی هستند، بی اعتبار کند. چون اظهارات نادرست یا اغراق آمیز نیز ممکن است برند را بی اعتبار کند.

در این نوع مجله خبری مدرن بک لینک انواع المان‌های گرافیکی و بصری جذاب در کنار محتواهای ارزشمند به تبلیغ برند یا محصولات یک شرکت پرداخته و سبب جلب توجه کاربران می‌شوند. همان طور که پیشتر اشاره کردیم یکی از مهمترین مزایای انتشار ریپورتاژ در کانال‌های پرمخاطب توزیع محتوا این است که آگاهی از برند شما بیشتر می‌شود. چرا که ترافیک را به سمت سایت شما هدایت کرده و به گوگل اعلام میکند.

  • نوشتن آگهی اصولی می تواند بهترین قدم برای کسب رتبه در گوگل و بالا رفتن بازدید و فروش شما باشد.
  • از آن جایی که نوشتن ریپورتاژ با نوشتن مقالات دیگر متفاوت است، در ادامه شما را با این اصول آشنا می‌کنیم.
  • بله میتونید این کار رو انجام بدین ولی شدیدا توصیه میکنیم برای هر رپورتاژ متن جداگانه و غیرکپی تهیه کنید.
  • اگر میخواهید به یک سئومستر حرفه ای و جدیدترین تکنیک های سئو را یاد بگیرید میتوانید در کلاس آموزش سئو آریا تهران شرکت کنید.
  • در کشورهای دیگر ریپورتاژ بعنوان pr (روابط عمومی) اینترنتی شناخته می شود چون رپورتاژ آگهی یکی از مهمترین راه ها برای رشد روابط تجاری است.
یک رپورتاژ آگهی ممکن است اطلاعات مفیدی را بیان کند، اما هدف اصلی آن، بازاریابی محصولات یک شرکت، برندسازی و ارتقاء معروفیت یا ترویج دیدگاه های آن است. رپورتاز جزئی تر از یک تبلیغ است و بنابراین به مصرف کنندگان کمک می کند تا اطلاعات بیشتری در مورد محصول بدانند. هر چقدر این خصوصیات بالاتر باشند و کیفیت بهتری داشته باشند به بازدید از ریپورتاژ آگهی شما کمک بیشتری خواهند ‌کرد.به این نکته باید توجه کرد که هر چقدر کیفیت این خصوصیات بهتر باشد هزینه انتشار ریپورتاژ هم بیشتر خواهد‌ بود. پیشنهاد می‌شود که شما تهیه متن‌های ریپورتاژ را به نویسندگان حرفه‌ای بسپارید و با خیالی راحت آن‌ها را در سایت‌های پربازدید منتشر کنید اما حتماً تا آخر این مقاله همراه تام آکادمی باشید تا بدانید یک ریپورتاژ آگهی حرفه ای چگونه است. ریپورتاژ به‌ طور کلی متن‌ هایی هستند که وظیفه اساسی آن‌ها معرفی کردن محصولات و کسب و کار‌های متنوع به طور غیر‌مستقیم است.

شما برای اینکه بتوانید دامین اتوریتی یک سایت را مشاهده کنید، می‌بایست به سایت MOZ مراجعه کرده یا سایت‌هایی که این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهند را شناسایی کنید. البته تحلیل فرایند کار رقبا بخشی از کار است و نباید چشم‌بسته از آن‌ها پیروی کنید، آنالیز کار رقبا سرنخی به شما برای حرکت بهتر در مسیر انتشار رپرتاژ می‌دهد و در نهایت همه چیز به کسب‌وکار و شرایط وب‌سایت شما بستگی خواهد داشت. البته ناگفته نماند که محتوا باید درعین‌حال که مفید و کاربردی است، برای مخاطب سرگرم‌کننده نیز باشد تا او را ترغیب کند که تا انتها این محتوا را مطالعه کند. اصطلاحا، یک آگهی خبری خوب و موفق، از فن «داستان‌گویی» به‌خوبی استفاده می‌کند. اسپم اسکور یک سایت نشان دهنده امتیازات منفی است که گوگل به ان ساتی داده است.

نمونه ریپورتاژ آگهی برای سایت فودلی

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای رپیورتاژ آگهی که باعث محبوبیت آن در بین صاحبان مشاغل و کسب و کار شده است، دائمی بودن وضعیت انتشار آن است. شاید تا به امروز این موضوع که یک نمونه رپورتاژ آگهی که در یک سایت پربازدید منتشر می‌شود، هرگز از آن سایت حذف نخواهد شد را نمی‌دانستید. به خصوص اگر محتوای مقاله‌ای که ارائه داده‌اید، جذاب و با کیفیت بوده و توانسته باشد نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید.

تقریبا همه کسب و کارها می‌توانند از رپورتاژ خبری استفاده کنند، ولی این موضوع مستلزم این است که بتوانید یک رپورتاژ حرفه‌ای، استاندارد و جذاب تهیه کنید و داخل آن حرفی برای گفتن داشته باشید. در طول رپورتاژ خود بعد از بیان مشکلات و ارائه یک سری از حقایق باید نکاتی را درج کنید که برای مخاطب ارزش افزوده ایجاد کند و از سوی دیگر کاربردی باشد. یعنی باید طوری مخاطب را کنجکاو کنید که ترغیب شود ببیند برند، محصولات و خدمات شما چه نیازی را از او برطرف می‌کند. طبیعتا کمپین‌های روابط عمومی به هر شکلی که پیاده شوند اهمیت زیادی دارند. یکی از دلایلی که باعث اهمیت زیاد رپورتاژ آگهی می‌شود، فراگیر بودن این روش است که می‌توانید متن را در طیف وسیعی از رسانه‌های آفلاین و آنلاین منتشر کنید. تسمینو مجری انتشار و خرید رپورتاژ آگهی در برترین رسانه های فارسی میباشد که با هدف تسهیل در درج رپورتاژ و مشاوره برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این زمینه همراه شما خواهد بود.

کیفیت محتوای این صفحه توسط متخصصین و کارشناسان ما بررسی و تایید شده است. پس از نوشتن رپورتاژ، تمام برندهای ذکر شده را حذف کنید و ببینید آیا آن محتوا هنوز هم برای مخاطبان هدف مفید یا مرتبط است یا خیر! اگر هیچ داستان یا ارزشی فراتر از سطح فروش وجود نداشته باشد، باید روی محتوای خودتان بیشتر کار کنید. کاملاً امکان پذیر است که این نوع تبلیغ را تغییر داد و برچسب محتوای حمایت شده یا کلمات مشابه آن را خیلی ریز و یا در حاشیه آن نوشت طوری که هیچ کس متوجه موضوع نشود.

دیجیتال مارکتینگ

در اغلب رپورتاژ ها مشاهده کرده ام هیچ Call To Action ای وجود ندارد و از مدل AIDA اصلا استفاده نمی‌شود. رپورتاژ بایستی به قدری خوب کار شده باشد که ورودی ارگانیک از گوگل داشته باشد. روش های متعددی برای نوشتن رپورتاژ وجود دارد اما من روشی که خودم همیشه از آن استفاده می کنم و همیشه هم سیگنال مثبت از آن می گیرم را به شما آموزش می دهم. بدون فوت وقت به شروع آموزش نحوه نوشتن رپورتاژ می رویم، در صورت داشتن سوال حتما آن را در قسمت کامنت ها مطرح کنید. همچنین بازخورد بهتری از رپورتاژ می گیرید که باعث می شود لینک سازی نیز ارزش بیشتری برای سایت شما داشته باشد.