در ایران چندین سایت در زمینه فروش رپورتاژ فعالیت دارند که جنبه مثبت این قضیه می تواند این باشد که شما با یک شرکت یا فرد فقط در ارتباط هستید که بررسی و درست قرار گرفتن آگهی شما به عهده همان شرکت یا فرد مذکور می باشد. کسب و کار های اینترنتی در ایران در حال ظهور و افزایش هستند که با شناخت بیشتر یک برند شانس بیشتری برای فروش خواهد داشت این یعنی افزایش اعتبار شما در نزد مشتری که موجب جلب اعتماد او خواهد شد. در دنیای امروز صاحبان برند به این نتیجه رسیده اند که اگرچه کیفیت و رضایت مشتریان درباره محصولات آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. اما نمی توان تنها به تبلیغات دهان به دهان اکتفا کرد و برای فروش و سود بیشتر، نیاز است تا هر چند وقت یکبار، کالا، خدمت و یا برند خود را به مردم یادآوری کنید. در ریپورتاژ هم مثل یک مقاله، بایستی از تصاویر به ویژه تصاویرجذاب و در ارتباط با موضوع ریپورتاژ و کسب و کارتان استفاده کنید. همان طور که پیشتر اشاره کردیم یکی از مهمترین فواید منتشر کردن ریپورتاژ در کانالهای پرمخاطب توزیع محتوا این است که دیگران از برند شما آگاه خواهند شد.
اگر میخواهید سایت خود را در کمتر از چند دقیقه در سرچ کنسول ثبت کنید، این مقاله را تا انتها… در این ویکیپدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و همتراز با عنوان مقاله قرار دارند. فقط با چند کلیک ریپورتاژ خود را منتشر می کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن نتایج را میتوانید ببینید.
ریپورتاژ شما اصلا نباید کپی باشد یا شباهت زیادی به نمونه آگهی های دیگر داشته باشد. برای نوشتن هر نوع متنی، چارچوب معینی وجود دارد که باید اصول صحیح آن را رعایت کنید. ریپورتاژ نیز از این قاعده جدا نیست و باید قدم به قدم بتوانید ساختار درست آن را از لحظه آغاز تا نقطه پایان و رعایت کنید. متن زیر نمونه از رپورتاژ است که برای سایت روژسا که در زمینه فروش لپ تاپ فعالیت میکند نوشته شدهاست.
شاید در سایت های سرگرمی، خبری و فناوری متوجه شده باشید که یک پست به طور کامل یک سرویس یا برند را معرفی می کند و در پایان یک تگ گزارش درج می کنند که نشان دهد آن کار تبلیغاتی است. شاید شما نیز مانند سایر افراد از راه حل های تبلیغاتی زیادی در اینترنت آگاه باشید. همچنان همانطور که می دانید ادامه حضور فعال شما در وب و نتایج اولیه گوگل باعث افزایش ترافیک ورودی سایت و افزایش فروش شما می شود.
مجله خبری مدرن بک لینک در اصل یکی از بهترین و اصلی ترین روش ها برای برند سازی و تبلیغات آنلاین و اینترنتی می باشد که بزرگترین مارک های دنیا برای جذب مشتری و ارائه محصولات و خدمات جدید از آن استفاده می کنند. ریپورتاژ آگهی در اصل تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطبان دارد زیرا نوعی تبلیغ غیر مستقیم می باشد. ریپورتاژ آگهی با سایر روش های تبلیغاتی متفاوت می باشد، روش های تبلیغاتی معمولی از یک تصویر استفاده کرده و پیام برند را به مخاطب می رساند. اما روش ریپورتاژ محتوا محور بوده و مطالب استفاده شده در آن ها بلند می باشد که در آن از مزایای محصول، خدمات و … گفته می شود یا به شکل یا روایتی ویژگی های محصول را برای مخاطبان ذکر می کند. موارد استفاده از ریپورتاژ دسته های کلی هستند، شرکتی می تواند برای اطلاع رسانی زمان قرعه کشی، با انتشار رپورتاژ در سایت های خبری، تاریخ قرعه کشی را به اطلاع عموم برساند. در صورتی که فقط برای لینک سازی از رپورتاژ ها استفاده می کنید، می بایست بایست به این موضوعیت و حوزه فعالیت سایت انتشار دهنده توجه کنید.
یکی از خدمات ویژه این نمایندگی گارانتی 30 روزه قیمت تمام رسانه ها در کمپین ریپورتاژ شماست حتی اگر رسانه ها قیمت رپورتاژ آگهی خود را افزایش دهند. این آژانس یک مجموعه خبری خلاقانه است که باعث می شود با استفاده از قدرت رسانه های مختلف، کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. این پلتفرم گزارشگری از مهرماه 1377 فعالیت های مختلفی را در کمپین های تبلیغاتی انجام داده و با بیش از 1000 رسانه معتبر ایرانی همکاری داشته و خدمات با کیفیت و ارزانی به مشتریان خود ارائه می دهد. اکثر وبسایتهایی که گزارشهایی را منتشر میکنند، سه لینک برای سایت شما گزارش میکنند که یک پیوند به عنوان فالو و دو پیوند به عنوان نئوپلاسما در نظر گرفته میشود.
فروشگاه محتوا چیست؟
برای آن که بتوانید ریپورتاژی تهیه و منتشر کنید که طبق این دستورالعملها باشد، نیاز است که در وهلهی اول آنها را از مقالههایی که برای دریافت بک لینک یا لینک بیلدینگ به نگارش در میآیند، متمایز نمایید. تمرکز و هدف اصلی این سایت ارائه گزارش از سایت ها و رسانه های بزرگ و معتبر و همراه با تیمی از کارشناسان حرفه ای و متخصص با مشاوره تمام وقت به شما در زمینه تولید محتوا، انتخاب رسانه مختص کسب و کار شما و درج آگهی با کیفیت و سرعت بالا می باشد. با انتشار اخبار خود در سایت های معتبر، اعتبارنامه های برجسته ای به سایت شما وارد می شود که می تواند نتایج شما را در گوگل به میزان قابل توجهی تغییر دهد و همچنین سایت شما از نظر گوگل یک سایت قابل اعتماد محسوب می شود. از آنجایی که سایت تبلیغات ریپورتاژ درج میکنند، آگهی شما اعتباری را از دامنه و صفحه اصلی خود برای شما ارسال میکند و قدرت سایت شما را افزایش میدهد. در این مقاله به سوال ریپورتاژ چیست؟ پاسخ دادیم، اهداف و مزایا و روش کار آن برای شما را بازگو کردیم. یکی از مهمترین روشهای کمپین بازاریابی محتوا، تولید رپورتاژ خبری است، به همین جهت اصول نوشتن رپورتاژ از جمله اساسیترین تکنیکهای رتبه بندی برند شما از نظر گوگل خواهد بود.
- این بازدید بالا بدون شک حجمی زیادی از مخاطب را از طریق لینک های درج شده در رپورتاژ آگهی به سمت سایت شما سرازیر می کند.
- به عبارت دیگر میتوان رپورتاژ آگهی را سبکی از تبلیغات همسان دانست که امروزه کسب و کارها در بستر فضای آنلاین، از آن استفاده می کنند.
- در سایر روشها مدت نمایش آگهی محدود بوده و تا زمانی که هزینه آن را پرداخت کنید نمایش داده خواهد شد.
- هر چقدر این خصوصیات بالاتر باشند و کیفیت بهتری داشته باشند به بازدید از ریپورتاژ آگهی شما کمک بیشتری خواهند کرد.به این نکته باید توجه کرد که هر چقدر کیفیت این خصوصیات بهتر باشد هزینه انتشار ریپورتاژ هم بیشتر خواهد بود.
همان طور که پیشتر اشاره کردیم یکی از مهمترین مزایای انتشار رپورتاژ در کانالهای پرمخاطب توزیع محتوا این است که آگاهی از برند شما بیشتر میشود. ضمن اینکه تداوم انتشار رپورتاژ میتواند به افزایش اعتبار برند شما کمک کند. طبیعتا کمپینهای روابط عمومی به هر شکلی که پیاده شوند اهمیت زیادی دارند. یکی از دلایلی که باعث اهمیت زیاد رپورتاژ آگهی میشود، فراگیر بودن این روش است که میتوانید متن را در طیف وسیعی از رسانههای آفلاین و آنلاین منتشر کنید. حتماً شما هم این جمله معروف را شنیدهاید که یک تصویر بیشتر از هزاران کلمه سخن میگوید.