ریپورتاژ چیست و چه تاثیراتی در سئو سایت دارد؟ وب نگاه | مدرن بک لینک

مزیت مهم رپورتاژ برای یک سایت، این است که تمامی کسب و کارها می‌توانند از آن استفاده کنند و با توجه به اهدافی که دارند از ثبت رپورتاژ آگهی برای رسیدن به آن بهره ببرند. کسب و کار شما در هر درجه و مرحله‌ای که باشد، شما با استفاده از رپورتاژ آگهی می‌توانید در گسترش و رونق آن گام‌های مهمی را بردارید. از آنجا که رپورتاژ آگهی و خبری از جامعیت و فراگیری بالایی برخوردار است، به شما این امکان را می‌دهد که از کمپین‌های مختلفی برای تبلیغات خود استفاده کنید. این کمپین‌ها می‌تواند سایت‌های پرترافیک و پرمخاطب، شبکه‌های مجازی، رسانه‌های مکتوب و… باشد. با توجه به گستردگی آن یک فرصت ایده‌آل برای شما است تا بتوانید آگهی خود را به دیگران برسانید و این سبب خواهد شد که بازدید از تبلیغات شما بیشتر شود و در نتیجه شما به هدف یا اهداف مورد نظر خود می‌رسید.

سوالات متداول درباره نحوه نوشتن رپرتاژ آگهی

دانستن چیستی این سوال مهم است چرا که آشنایی کامل با این مفهوم، لازمه درک بهتری از کاربرد و چگونگی تولید آن است. کلمه Reportage که در اصل از زبان فرانسوی گرفته شده، به معنای «گزارش» است. پس معنای آن به معنای گزارشی است که محتوای آن با حالتی روایت گونه، ضمن بیان اطلاعاتی مفید و کاربردی و البته مستند، به معرفی یک محصول، یک خدمت یا یک برند می پردازد. سایت مقصدی که قصد دارید رپورتاژ را روی آن قرار دهید باید جایگاه مناسبی از دید موتور‌های جستجو داشته باشد تا نتایج مثبتی به شما دهد. سایت‌های خبری معمولاً بهترین گزینه هستند و سرعت ایندکس شدن مطالبی که روی آن‌ها قرار می‌گیرد، بیشتر از سایر سایت‌ها است.

که هر چه دامین اتوریتی یک سایت بالاتر باشد، نشان دهنده اعتبار و قدرت بیشتر آن سایت است. متنی که برای محتوای ریپورتاژ آگهی اختصاص می‌دهید، بین ۶۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشد. بعد از بررسی دقیق فرایند کار رقبا در مسیر انتشار و تولید بهترین محتوا، زمان انتخاب رسانه برای انتشار می‌رسد. برای این‌ کار نکات زیر را برای انتخاب بهترین و موثرترین رسانه جهت انتشار به‌خاطر بسپارید. بعضی از سایت ها به صورت رایگان برای شما ریپورتاژ ثبت میکنند اما این سایت ها معمولا اعتبار بالایی ندارند و در ازای قرار دادن این ریپورتاژ های رایگان به شما خدماتی ارائه میدهند که باید برای آن ها هزینه کنید. برای دریافت خدمات تولید محتوا با هزینه ای مناسب و به صورت سئو شده و اصولی با ما تماس بگیرید.

پس از انتشار در صفحه اصلی سایت، در صفحات داخلی نمایش داده می‌شود. مثل همیشه با کیفیت و آن تایم رپورتاژهای edu رو درج کردند.خیلی ممنون…. بله میتونید این کار رو انجام بدین ولی شدیدا توصیه میکنیم برای هر رپورتاژ متن جداگانه و غیرکپی تهیه کنید. وجه واریزی را به شماره کارت واریز نمایید و سپس از طریق واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط شوید و متن ها را ارسال نمایید. به جز سایت های بالا سایت های دانشگاهی دیگری نیز هستند که در صورت نیاز در آن سایت ها نیز درج خواهد شد. قبل از خرید و اطمینان جهت کیفیت رپورتاژها می توانید با ما در واتساپ و تلگرام در ارتباط باشید.

نمونه رپورتاژ برای سایت گوشی شاپ

اگر کلمه کلیدی شما بدون رپورتاژ در صفحه دوم یا سوم گوگل است، شما می توانید با یک رپورتاژ در یک سایت خوب، رتبه آن را تقویت کرده و آن را به صفحه اول بیاورید. مسلماً اگر رتبه کلمات کلیدی شما در رتبه های خیلی پایین تر و در صفحات ۳ به بعد گوگل باشد، باید تعداد رپورتاژتان برای همان کیورد بیشتر از یکی باشد. یکی از مهمترین قوانین مجله خبری مدرن بک لینک نوشتن رپورتاژ آگهی این است که از تبلیغات بیش از حد در آن خودداری کنید. رپورتاژ باید خواننده را به گونه ای درگیر کند که گویی در حال خواندن یک مقاله معمولی است. در حالی که تیتر اولین برداشتی است که برای دریافت کلیک ها باید توجه زیادی به آن بکنید، کال تو اکشن یا دعوت به عمل فاکتوری است که خوانندگان را ترغیب به اقدام می کند.

  • البته توجه داشته باشید که برخی از سایت‌ها و کمپین‌ها وجود دارند که اقدام به درج رپورتاژ آگهی رایگان می‌کنند که شما می‌توانید از خدمات آن‌ها نیز استفاده کنید.
  • داشتن رتبه خوب نشان دهنده میزان موفقیت یک سایت در جذب مخاطب و اثرگذاری بر روی آنهاست.
  • سعی کردیم در این مطلب، نحوه نوشتن ریپورتاژ آگهی را به طور کامل بیان کنیم.
  • رپورتاز جزئی تر از یک تبلیغ است و بنابراین به مصرف کنندگان کمک می کند تا اطلاعات بیشتری در مورد محصول بدانند.

انتشار رپورتاژ در سایت هایی با اعتبار زیاد (دامین آتوریتی، پیج آتوریتی ، اسپم اسکور پایین و … ) نتایج شما را در گوگل بهبود می دهد و به بهبود برندسازی شما کمک می کند در کل موجب قدرت گرفتن سایت شما نسبت به رپورتاژ مربوط خواهد شد. اما موضوع اینجاست که شناسایی این لینک ها در بسیاری از موارد برای گوگل سخت بوده و تصور می کند که آن مقاله به همراه لینکش، توسط خود سایت منتشر شده است. به هر حال توجه داشته باشید که طبیعی سازی را یکی از فاکتورهای مهم درتولیدمحتواریپورتاژ در نظر بگیرید. یکی از نکات مهم در نگارش رپورتاژ این است که کلمات کلیدی مناسبی را برای دریافت لینک به سایت خود مشخص نمایید. بهتر است که یکی از کلماتی را که مشخص نموده‌اید به صفحه اول و دیگر کلمات را به صفحات داخلی وبسایت خود، لینک دهید.