ریپورتاژ چیست و چه تاثیراتی در سئو سایت دارد؟ وب نگاه | مدرن بک لینک

با این مثال سعی کردیم که ساز و کار تبلیغات غیر مستقیم را برای شما شرح دهیم. هدف از محتوای رپورتاژ آگهی این است که با استفاده از محتوای خبری یا آموزشی به کاربر حس و درک مناسبی از برند یا محصول خود انتقال دهید. از فرصتی که رپورتاژ آگهی برایتان پیش می‌آورد، استفاده کرده و برندسازی کنید. بهتر است که محتوای رپورتاژ آگهی به صورت یک داستان ملموس و واقعی باشد تا کاربر از خواندن آن لذت برده و هیچ گونه اجبار و تحمیل محصولی در آن وجود نداشته باشد. شما با تهیه رپرتاژ آگهی به گوگل نشان می دهید که سایت های معتبر شما را تایید کرده اند و به شما لینک داده اند. 3- به صورت PBN و یا شبکه ای رپورتاژها و بک لینک های خود را ایجاد کنید.

برخی از سایت های درج آگهی هستند که امکان بارگزاری رایگانمحتوابه همراه لینک را برایتان فراهم کرده اند، اما اعتبار دامنه آن ها پایین بوده و یا اسپم اسکور بالایی دارند. چنین سایت هایی نه تنها باعث بهبود در وضعیتسئوی سایتشما نمی شوند، بلکه احتمال کاهش رتبه هم برایتان وجود دارد. امروزه تعداد سایت های خبری و مجله ای که دامین اوتوریتی (اعتبار دامنه) بالایی دارند و اسپم نیستند، این امکان را فراهم کرده اند تا سایت های دیگر با پرداخت هزینه مشخصی، یک محتوا در سایتشان منتشر کند. با این کار، لینک و یا لینک هایی که در محتوای خود قرار می دهید، بیشتر دیده شده و باعث افزایش اعتبار دامنه سایت شما می شود. رپورتاژ خبری حتی در مورد برندهای بزرگ کشور، این روزها به صورت یک برنامه پرطرفدار تلویزیونی در آمده که بیننده از شنیدن و تماشای مزیت های آن محصول لذت می برد.

رپورتاژها خیلی متفاوت از تبلیغات سنتی هستند، زیرا بر شعارهای جذاب، مدل های جذاب یا موسیقی شاد متکی نیستند. در عوض آنها اطلاعات را منتقل می کنند اما به اصول ژورنالیستی که مستلزم عینیت و واقعیت می باشند، مقید نیستند. توجه داشته باشید که، در صورتی که از سایت با امتیاز پایین لینک بگیرید، باعث می شود که کاربرها بعد از وارد شدن به سایت شما سریعا سایت شما را ترک کنند که این باعث امتیاز منفی برای سایت شما خواهد شد. از دیگر نکاتی که موقع تهیه ریپورتاژ باید در نظر بگیرید این است که مطلبتان زیاد طولانی نشود.

به همین دلیل پیشنهاد می‌شود با کمک یک مشاور سئو حرفه‌ای از ترکیب بک لینک‌‌های مختلف و کمپین‌‌های ریپورتاژ آگهی، یک استراتژی سئو خارجی حرفه‌ای را برای سایت‌تان ترسیم کنید تا احتمال موفقیت‌تان در آینده افزایش پیدا کند. رایامارکتینگ برای اثبات کیفیت کار خود برخی از مواقع رپورتاژ‌های را به صورت هدیه به مشتریان می‌دهد. هرچقدر کیفیت متن‌های رپورتاژ بیشتر باشد به سئو سایت و همچنین فروش محصولات کمک بیشتری خواهد‌کرد. در این مطلب، تلاش کردیم پاسخ کاملی برای پرسش رپورتاژ آگهی چیست را خدمت شما همراهان گرامی تسمینو ارائه دهیم. پیشنهاد می‌کنیم برای به دست آوردن رشد بهتر در فضای وب و دستیابی به مشتریان و سود بیشتر، خرید رپرتاژ آگهی به روش درست را در اولویت کارتان قرار دهید. خوشحال می‌شویم اگر نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

بهتر است سایت های مرتبط ولی کم درباره شما صحبت کنند تا سایت های بسیار زیاد ولی غیر مرتبط. برای آن که بتوانید محتوای ریپورتاژ را به بهترین شیوه بنویسید، نیاز است که پیش از هر چیزی بدانید که هدف از نوشتن آن چیست. اگر به دنبال افزایش اطلاعات و منتقل کردن خبر درباره‌ی جدیدترین خدمات سایت خود هستید، نگارش شما با یک تبلیغ غیرمستقیم که اساس کار ریپورتاژ است، تفاوت خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین مزایایی که ریپورتاژ برای سایت شما به همراه دارد، افزایش نرخ تبدیل لیدها است. این ویژگی که تأثیر مستقیمی بر سود و اهداف سایت شما می‌گذارد، به عنوان مهم‌ترین هدف ریپورتاژ نیز شناخته می‌شود. برای آن که بتوانید این نرخ تبدیل را افزایش دهید نیاز است که رپیورتاژ را در وبسایت‌هایی قرار دهید که بیشترین ارتباط را با محتوای سایت شما دارند.

نمونه رپورتاژ برای سایت تحریر 20

کمپین‌های روابط عمومی به هر شکلی که پیاده شوند بسیار با اهمیت هستند. یکی از دلایلی که باعث اهمیت اساسی ریپورتاژ آگهی می‌شود، فراگیر بودن این متد است که می‌توانید متن را در طیف گوناگونی از رسانه‌ها انتشار دهید. یکی دیگر از نکاتی که هنگام تهیه رپورتاژ آگهی باید در نظر بگیرید این است که مطلب شما طولانی نشود. در واقع مخاطب در قالب یک رپورتاژ دنبال حل مشکل خود می‌گردد و حوصله ندارد یک مطلب طولانی بخواند.

برای نوشتن هر نوع متنی، چارچوب معینی وجود دارد که باید اصول صحیح آن را رعایت کنید. ریپورتاژ نیز از این قاعده جدا نیست و باید قدم به قدم بتوانید ساختار درست آن را از لحظه آغاز تا نقطه پایان و رعایت کنید. فروشگاه گوشی شاپ یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه فروش گوشی و تبلت فعالیت می‌کند. این فروشگاه از سال 1384 فعالیت خود را در اینترنت آغاز کرد و با استفاده از متخصصان و طراحان خود اولین پلت فرم فروشگاهی هوشمند ایرانی را بنیان گذاری کردند.

از تبلیغاتی که در تلویزیون به نمایش در می‌آید تا تبلیغاتی که به صورت پیامکی و ایمیل به شما ارسال می‌شود، همگی به عنوان تبلیغات مستقیم در نظر گرفته می‌شوند. هدف در این نوع از تبلیغات، برای مخاطب به صورت واضح شرح داده می‌شود؛ این نکته به معنای آن است که مخاطب برای مثال می‌داند که آن بیلبورد برای تبلیغ کدام محصول دیجیتال است. سایت های زیر دارای دامنه .ir و بصورت فارسی می باشند و مدام در حال آپدیت می باشند. این رپورتاژها دائمی محسوب می شوند و تا زمانیکه سایت در دسترس باشد رپورتاژ شما باقی خواهد ماند. برای سفارش و خرید رپورتاژها همین الان در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

چقدر لازم است تا برای ریپورتاژ هزینه کنیم؟

قطعا هر چقدر که سن دامنه بیشتر باشد، نشان دهنده این نکته است که سایت مدت زمان طولانی است که در حال فعالیت بوده است. اولین نکته‌‌ای که باید مدنظر قرار مجله خبری مدرن بک لینک دهید، رتبه سیمیلار وب سایت است. سیمیلار وب نام سایتی است که تمامی سایت‌هایی که در دنیا فعالیت دارند را با توجه به معیارهایی طبقه‌بندی می‌کند.

  • در گذشته تعداد سایت های رپورتاژ در کشور ما بسیار کم بود و مالکان دیگر سایت ها به ناچار برای تبلیغ یک محصول خدماتی، به سایت های بی ارتباط با سایت خود مراجعه کرده و تبلیغات خود را منتشر می کردند.
  • این سایت دارای 7000 نویسنده با تجربه در زمینه سئو و تهیه رپورتاژ است که روزانه متن‌های با کیفیتی را تهیه می‌کنند.
  • این تولید محتوا علاوه بر نکات ضروری برای نگارش یک متن باید روانشناسانه هم باشد تا همانگونه که اشاره شد مخاطب را جذب نماید و با هجمه تبلیغاتی روبرو نشود.
  • همانطور که در تبلیغات غیرمستقیم نیز اشاره شد، در ریپورتاژ نیز، نویسنده اقدام به نگاشتن موضوعی می‌کند که مخاطب تصور می‌کند به صورت غیرمستقیم و بی‌طرفانه نوشته شده‌است.

البته باید توجه داشته باشید که محتوایی که می نویسید، مرتبط با عنوان تان باشد. شما می توانید با استفاده از برخی از کلماتی مانند شگفت انگیز، تضمینی، ارزان، فوق العاده، تکنیک، مهیج، رایگان، حیرت آور، قدرتمند، منحصر به فرد، جادویی و… عنوان تان را جذاب تر سازید. شما اگر از این کلمات در عنوان صفحات خودتان استفاده کنید، می توانید کاربران بیشتری را ترغیب به کلیک روی آنها نمایید. هنگامی که متن رپورتاژ نوشته شد، بازاریابان باید توجه خود را به عنوان اصلی معطوف کنند.