ریپورتاژ چیست و چه مزایایی دارد؟ | مدرن بک لینک

افرادی که به دنبال رتبه گرفتن سایت در گوگل هستند به خوبی می‌توانند با کمک مجله خبری مدرن بک لینک بازدید کنندگان بیشتری به خود جذب کرده و مورد علاقه گوگل شوند و رتبه خوبی کسب کنند زیرا یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو، ریپورتاژ است. از طرفی دیگر به دلیل فالو بودن لینک‌ها در رپورتاژ، خواننده‌ها مستقیما می‌توانند وارد سایت شما شوند. ریپورتاژ به معنای آگهی که از کلمه Advertisement Reporting گرفته شده است. در این نوع آگهی فرد سعی دارد در مورد موضوع خاصی بی طرفانه محتوا ارائه دهد و در آخر به شرکت مورد نظر اشاره کند. به طور مثال محتوایی در مورد دوربین‌های مداربسته در سایت رپورتاژ می‌شود که به مزایا و معایب آن اشاره شده است و در انتها به شرکت مورد نظر اشاره کرده است که این می‌تواند به خوبی خواننده را به سمت سایت مورد نظر جذب کند.

همان طور که پیشتر اشاره کردیم یکی از مهمترین فواید منتشر کردن ریپورتاژ در کانال‌های پرمخاطب توزیع محتوا این است که دیگران از برند شما آگاه خواهند شد. ضمن اینکه انتشارمتعدد ریپورتاژ می‌تواند به بالا تر رفتن اعتبار برند شما کمک کند. همانطور که در متن بالا مشاهده می‌کنید در متن از برند‌های زیادی نام برده شده‌است برای معرفی خدمات خود نیازی نیست تمامی خدمات خود را در متن ریپورتاژ آگهی استفاده کنید.

ویژگی‌های یک ریپورتاژ آگهی موثر

شما فرض کنید یک فرد خیلی معتبر در شهر زندگی میکند که همه به او اعتماد دارند و هرچیزی که میگوید برای مردم حکم بالایی دارد. اگر این فرد یک نفر را تایید کند قطعا همه به آن فرد اعتماد میکنند و روی او جور دیگری حساب میکنند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نوع سایت و زمینه فعالیت آن

هیچ شحصی نمی تواند به خوبی یک سئوکار باتجربه و یا یک تیم سئو کاربلد برای سایت شما یک پلن و برنامه رپورتاژ آگهی عالی و موثر تنظیم کند. انتشار رپورتاژ آگهی برای هر سایت تکنیک ها و نکات مخصوص خودش را دارد. برای همین اگر با دقت و برنامه ریزی رپورتاژها اجرا نشود موجب اتلاف و هدررفت هزینه ها و زمان زیادی خواهد شد.

این طبقه‌بندی را هم نسبت به کل جهان و هم نسبت به کشور مبدا تعیین می‌کند. به طور مثال رتبه سایت‌های ایرانی را هم در میان کل سایت‌های دنیا و هم در میان کل سایت‌های ایران نمایش می‌دهد. اگر نوشتن ریپورتاژ آگهی به درستی انجام شده باشد و اصول تبلیغ نویسی در آن رعایت شده باشد میتوانید این اطمینان را هم داشته باشید که در این حوزه میتوانید کاربرانی که ریپورتاژ شما را مشاهده میکنند را به مشتری تبدیل کنید.

این دسته از تبلیغات با در نظر گرفتن شرایط اجتماعی، فرهنگی و عوامل دیگر، به صورت غیر مستقیم، هدف را بیان می‌کنند. برای مثال، ممکن است که فردی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار پستی در ارتباط با مزیت‌های سفر رفتن و کشف مکان‌های جدید نماید. در صورتی که آن پست به صورت جذاب طراحی شده باشد، در انتها، لینکی از یک فردی که همیشه در حال مسافرت است قرار می‌گیرد؛ در این صورت ممکن است شما وارد صفحه‌ی آن فرد شوید و او را دنبال نمایید.

منتهی هرکسی یک سایتی رو برای خرید رپورتاژ آگهی معرفی میکنه و من واقعا گیج شدم. یکی از مهمترین مواردی که هنگام راه اندازی کمپین رپورتاژ آگهی باید بدان توجه داشته باشید، طبیعی بودن روند نگارش و قرارگیری لینکهای داخل متن است. با توجه به این که رپورتاژ نوعی تبلیغات پولی است، اگر گوگل متوجه کوچکترین مورد غیر طبیعی در رپورتاژ شود، قطعا شما را با پنالتی گوگل، جریمه خواهد کرد. بنابراین زمانی که رتبه سیمیلاروب سایت بهتر باشد، نشان دهنده این نکته است که بازدیدهای این سایت بیشتر است. به همین تناسب تعداد افراد بیشتری به رپورتاژ آگهی شما جذب خواهند شد. در این مرحله اگر در هنگام تولید رپورتاژ به مسائلی که گفته شد به درستی عمل کرده باشید، شاهد این موضوع خواهید بود که افراد بسیاری از طریق این سایت‌ها به سمت سایت شما روانه خواهند شد.

  • رپورتاژ آگهی برعکس نوع بنری مطلبی است که می تواند بعنوان خبر یا مقاله در سایت مورد نظر منتشر شود عموما کاربران از متن تبلغی این نوع مقالات بی خبر هستند و مطلب شما را کامل مطالعه می کنند (به شرط خوب بودن مطلب).
  • این ویژگی که تأثیر مستقیمی بر سود و اهداف سایت شما می‌گذارد، به عنوان مهم‌ترین هدف ریپورتاژ نیز شناخته می‌شود.
  • روش های متعددی برای نوشتن رپورتاژ وجود دارد اما من روشی که خودم همیشه از آن استفاده می کنم و همیشه هم سیگنال مثبت از آن می گیرم را به شما آموزش می دهم.
  • گسترش اینترنت هم به عنوان یک قالب جدید، سریع و دائماً قابل به روز رسانی باعث تضعیف بیشتر نقش سردبیری روزنامه ها و مجلات کلاسیک شد.
  • مهم تر از همه ما برای دریافت لینک فالو راضی به هزینه بالا برای رپورتاژ می شویم، در حالی که برخی از خبرگذاری ها یا لینک نوفالو میدهند و یا پس از گذشت مدتی لینک های فالو را به نوفالو تغییر می‌دهند.

رپورتاژی که دیده و خوانده نشود به نظرم مانند کلمه کلیدی است که در صفحه 2 می‌باشد. پس از آنکه استراتژیست محتوا اقدامات لازم را انجام داد، درخواست نگارش محتوا به کارشناس محتوا داده می‌شود. نگارش محتوا بایستی با توجه به موضوع سایت انتشار دهنده صورت گیرد، اگر قصد دارید در یک سایت حوزه IT رپورتاژ منتشر کنید، کل مقاله شما باید مرتبط با IT باشد.

با شرکت در کلاس سئو آموزشگاه آریا تهران علاوه بر دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به سرعت وارد بازار کسب و کار شوید. یعنی اگر یک سایت معتبر از جهات مختلف به شما لینک دهد و شما رابه کاربارن و گوگل معرفی کند و به شما اعتبار دهد به این کار ریپورتاژ میگویند. فرد تازه ورود به شهر نیز همان سایت شم است که اعتبار آن مانند اعتبار آن سایت معتبر نیست و شما میخواهید از آن سایت برای اعتبار سایت تان و شناخته شدن برند و فروش محصولات تان استفاده کنید. از همه اینها هم بگذریم چالش جدی با خبرگذاری ها داریم، بیشتر خبرگذاری ها هدینگ رپورتاژ را قرار نمی دهند، برخی از آنها بدون اطلاع ممکن است رپورتاژ را حذف کنند.

برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر با واتساپ یا تلگرام سئولایت در ارتباط شوید. پرداخت مبلغ به منزله قبول تمام شرایط و قوانین درج شده در این صفحه می باشد و پس از پرداخت قابل عودت نمی باشد. رپورتاژ برای سایتهای غیر اخلاقی و غیرقانونی (شرط بندی و… و سایتهای خلاف قوانین کشور) به هیچ عنوان پذیرفته نمی شوند. شاید برای شما سوالی پیش بیاید که یک برند با رشد سریع در وب چگونه طرفداران بیشتری جذب و تجارت خود را گسترش دهد. ۱- سایتی که اعتبار پیج آتوریتی و دامین آتوریتی آن از سایت شما بالاتر باشد.

بک لینک با کلمات کلیدی مناسب