ریپورتاژ چیست و چه مزایایی دارد؟ | مدرن بک لینک

اگر کاربان زیادی به آن صفحه هدف وارد شوند و خیلی زود از آن خارج شوند نشان میدهد که آن صفحه چندان جذاب نیست و این امر نیز میتواند تاثیر منفی روی سایت تان داشته باشد. پس باید دقت داشته باشید که در چه سایتی برای کلمات سایت تان مجله خبری مدرن بک لینک میخرید تا این بک لینک ها تاثیر منفی در سئو سایت تان نداشته باشد. معمولا قیمت رپورتاژ آگهی برای پکیج ها از ۶۰۰هزار تومان به بالا میباشد اما اگر بخواهید در سایت های مجزا این ریپورتاژ ها را ثبت کنید باید هزینه ای در حدود ۳۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان بسته به اعتبار سایت رپورتاژ آگهی متغیر میباشد.

همانطور که شرکت های بزرگ مواد غذایی در کشور، میلیاردها تومان بابت تبلیغات تلویزیونی و حتیتبلیغات گوگلهزینه کرده اند. شما هم می توانید با توجه به بودجه ای که دارید (هر چند کم)، از قابلیت های مختلف اینترنت برای تبلیغات استفاده کنید. ریپورتاژ در واقع یک تبلیغات بر پایه محتواست که در سایت های پر بازدید منتشر می شود تا از اعتبار آن ها برای سایت شما استفاده کند. این کار توسط یک سری بک لینک که در ریپورتاژ می دهید، اتفاق می افتد. یکی دیگر از قالب های تولید و انتشار رپورتاژ آگهی استفاده از تصویر است.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله “رپورتاژ چیست و چگونه آن‌ها را تهیه کنیم؟” رانیز مطالعه کنید. درگاه پرداخت اینترنتی یکی از پارامترهای تاثیرگذار در تجربه مشتری است! چون من حقیقتش با بررسی هایی که کردم به آژانس بازاریابی نوین رسیدم.

محل درج ریپورتاژ آگهی

زمانی که رپورتاژها به شکل اصولی و درست نوشته شود، به بازاریابان کمک می کند تا ارتباطات معتبری با مخاطبان هدف خود برقرار کنند. قرار نیست به صورت مستقیم تبلیغاتی را منتشر کنیم و ما همان طور که از نام ریپورتاژ آگهی پیداست، به دنبال این هستیم که اطلاع رسانی، تبلیغات و ایجاد ارتباط با مخاطبان هدف از طریق متنی که ماهیت خبری و مقاله‌ای دارد انجام شود. امروزه که مخاطبان زیادی در فضای اینترنت حضور دارند، بازاریابی هم رنگ و بوی دیگری گرفته و شاهد استفاده از ابزارهای تبلیغات دیجیتال هستیم.

کمپین‌های روابط عمومی به هر شکلی که پیاده شوند بسیار با اهمیت هستند. یکی از دلایلی که باعث اهمیت اساسی ریپورتاژ آگهی می‌شود، فراگیر بودن این متد است که می‌توانید متن را در طیف گوناگونی از رسانه‌ها انتشار دهید. یکی دیگر از نکاتی که هنگام تهیه رپورتاژ آگهی باید در نظر بگیرید این است که مطلب شما طولانی نشود. در واقع مخاطب در قالب یک رپورتاژ دنبال حل مشکل خود می‌گردد و حوصله ندارد یک مطلب طولانی بخواند.

ریپورتاژ آگهی چه تاثیری در سئو سایت دارد؟

البته باید توجه داشته باشید که محتوایی که می نویسید، مرتبط با عنوان تان باشد. شما می توانید با استفاده از برخی از کلماتی مانند شگفت انگیز، تضمینی، ارزان، فوق العاده، تکنیک، مهیج، رایگان، حیرت آور، قدرتمند، منحصر به فرد، جادویی و… عنوان تان را جذاب تر سازید. شما اگر از این کلمات در عنوان صفحات خودتان استفاده کنید، می توانید کاربران بیشتری را ترغیب به کلیک روی آنها نمایید. هنگامی که متن رپورتاژ نوشته شد، بازاریابان باید توجه خود را به عنوان اصلی معطوف کنند.

وقتی ساید ریپورتاژ اعتبار و دامین اتوریتی بالایی داشته باشد شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که حداقل ریپورتاژ شما اگر تاثیر مثبتی هم نداشته باشد حداقل تاثیر منفی نخواهد داشت. اصول نوشتن ریپورتاژ این است که در این کار تبلیغات خود را خیلی واضخ و مستقیم انجام ندهید و سعی کنید به گونه ای معرفی محصولات و خدمات داشته باشید که اول از همه جذب کاربان را به همراه داشته باشد. در این حوزه پیشنهاد میکنیم آموزش تبلیغ نویسی شرکت کنید و تلاش کنید از بهترین تکنیک های تبلیغات در دنیای امروز استفاده کنید.

سایت‌های انتشار ریپورتاژ آگهی باید چه ویژگی‌هایی داشته‌ باشند؟

گوگل به طور کلی با لینک هایی که در ازای پرداخت پول منتشر می شوند، مشکل دارد و با این کار می خواهد همه سایت ها به طور طبیعی لینک سازی کنند. به همین دلیل اگر احساس کند که لینک شما در سایتی خریداری شده است، آن را پاک کرده و یا شما را جریمه خواهد کرد. این مورد درسئو سایتشما تاثیر مستقیم گذاشته و باعث بهبود رتبه آن می شود. هر چه سئوی سایت بهتر باشد افراد زیادی را به مطلب شما هدایت می کند . ما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تمام خدمت هستیم که کلیه خدماتی که کسب و کارشما، برای رشد در فضای دیجیتال به آنها نیاز دارد را برنامه ریزی و اجرا میکنیم. به هیچ عنوان از ریپورتاژ تکراری برای سایت‌های مختلف استفاده نکنید، زیرا هیچ تاثیری در رتبه‌بندی سایت شما نخواهند شد.

  • در این حوزه پیشنهاد میکنیم آموزش تبلیغ نویسی شرکت کنید و تلاش کنید از بهترین تکنیک های تبلیغات در دنیای امروز استفاده کنید.
  • یکی دیگر از مزایای مهم رپورتاژ آگهی است که همه کسب و کارها، چه کوچک و چه بزرگ می‌توانند با اهداف مختلف از این روش استفاده کنند.
  • تریبون پلتفرم انتشار آگهی است و سعی می‌کند مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها را در اختیار کسب‌وکارها قرار دهد و پکیج های رپورتاژ آگهی ویژه‌ای طراحی کند.
  • با قرار دادن ریپورتاژ در سایت های دیگر میتوانید ترافیک سایت های د یگر را به سایت تان هدایت کنید و از این طریق کاربران بیشتری را به سایت تان بیاورید.

بهتر است سایت های مرتبط ولی کم درباره شما صحبت کنند تا سایت های بسیار زیاد ولی غیر مرتبط. برای آن که بتوانید محتوای ریپورتاژ را به بهترین شیوه بنویسید، نیاز است که پیش از هر چیزی بدانید که هدف از نوشتن آن چیست. اگر به دنبال افزایش اطلاعات و منتقل کردن خبر درباره‌ی جدیدترین خدمات سایت خود هستید، نگارش شما با یک تبلیغ غیرمستقیم که اساس کار ریپورتاژ است، تفاوت خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین مزایایی که ریپورتاژ برای سایت شما به همراه دارد، افزایش نرخ تبدیل لیدها است. این ویژگی که تأثیر مستقیمی بر سود و اهداف سایت شما می‌گذارد، به عنوان مهم‌ترین هدف ریپورتاژ نیز شناخته می‌شود. برای آن که بتوانید این نرخ تبدیل را افزایش دهید نیاز است که رپیورتاژ را در وبسایت‌هایی قرار دهید که بیشترین ارتباط را با محتوای سایت شما دارند.

استفاده از عکس‌های باکیفیت و زیبا در متن می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. قرار دادن عکس در متن سبب می‌شود تا مخاطبان کم‌تر خسته شوند و به متن شما توجه بیشتری کنند. اگر مخاطبان متوجه اغراق یا دروغ شما شوند دیگر به شما اعتماد نخواهند‌کرد و این خسارت جبران‌ناپذیری است. همان‌طور که مشاهده کردید نوشتن متن‌های رپورتاژ کار آسانی نیست و شما برای نوشتن این متن‌ها باید تجربه و مهارت داشته باشید. من با توجه به تحقیق و بررسی هایی که کردم، تصمیم دارم رپورتاژ آگهی برای سایت خودم که تو حوزه گیم هست ثبت کنم.