ریپورتاژ یا رپرتاژ آگهی چیست؟ آیا باعث جریمه سایت نمی‌شود؟ | مدرن بک لینک

برای آن که بتوانید مشتریان فعلی خود را توسط ریپورتاژ، دوباره هدف قرار دهید، می‌توانید از بسترهای گوناگونی برای قرار دادن ریپورتاژ مانند شبکه‌های اجتماعی استفاده نمایید. همچنین می‌توانید ریپورتاژها را در غالب ایمیل، برای مشتریان خود ارسال نمایید. در ایران چندین سایت در زمینه فروش رپورتاژ فعالیت دارند که جنبه مثبت این قضیه می تواند این باشد که شما با یک شرکت یا فرد فقط در ارتباط هستید که بررسی و درست قرار گرفتن آگهی شما به عهده همان شرکت یا فرد مذکور می باشد. در دنیای امروز صاحبان برند به این نتیجه رسیده اند که اگرچه کیفیت و رضایت مشتریان درباره محصولات آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

جاب تیم یک پلتفرم خلاقانه جهت برند سازی شخصی و کسب درآمد از طریق تولید محتوای تخصصی و با کیفیت است. در جاب تیم شما میتوانید یک رزومه قوی از خودتون در صفحه اول گوگل ایجاد کنید با افراد متخصص حوزه خود آشنا شوید و پیشنهادهای کاری جذابی از طریق کارفرماها دریافت کنید. جاب تیم در زمینه های برنامه نویسی ، دیجیتال مارکتینگ و سئو فعالیت می کند. یکی از روش های بسیار موثر در انواع رپورتاژ آگهی، انتشار رپورتاژ در سایت ها و فضاهای وب به ویژه در سایت های خبری است.

ریپورتاژ خبری یکی از محبوب ترین روش‌های تبلیغاتی است که می‌تواند در معرفی کسب و کارتان به‌صورت گسترده کمک کند که نسبت به دیگر روش‌ها مقرون به‌صرفه است. البته توجه داشته باشید که برخی از سایت‌ها و کمپین‌ها وجود دارند که اقدام به درج رپورتاژ آگهی رایگان می‌کنند که شما می‌توانید از خدمات آن‌ها نیز استفاده کنید. اگر واقعا به دنبال رشد کسب و کار یا خدمات خود هستید، حتما بیشترین هزینه را برای رپورتاژ آگهی اختصاص دهید. هر کسب‌وکاری که نسبت به تولید و انتشار Reportage اقدام کند، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و سودآور برای خود انجام داده‌است. همه کسب‌وکارها یا خدمتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند یا محصولی را به آن‌ها عرضه می‌دارند؛ بنابراین مهم است که آن کسب‌و‌کار در نظر مشتریان و مخاطبان خود معتبر شناخته شود. اعتبار، همان چیزی است که در ذهن مردم و مخاطبان تحت عنوان برند ثبت می‌شود.

ممکن است این تصور را برای خوانندگان ایجاد کند که محصولی به اجبار دارد به آنها فروخته می شود. اگر یک رپورتاژ بیش از حد بر فروش تأکید داشته باشد، خواننده ممکن است یک نگرش و برداشت منفی هم از برند و هم از نشریه ای که رپورتاژ در آن چاپ شده، داشته باشد. هنگامی که خوانندگان درگیر خواندن متن شدند، فضای بیشتری برای معرفی مزایای یک محصول مجله خبری مدرن بک لینک خاص وجود دارد. رپورتاژ می تواند به جزئیات بیشتری در مورد مزایای یک محصول خاص بپردازد، که در تبلیغات بنری معمولی این امر امکان پذیر نیست. علاوه بر این رپورتاژها را می توان به عنوان بخشی از بازاریابی چریکی مورد استفاده قرار داد، چون یک عنوانی را در کانون توجه عمومی قرار می دهد و می توانند توسط رسانه های دیگر انتخاب شوند.

رپورتاژها راهی آسان برای معرفی یک برند به مصرف کنندگان بدون فروش سخت یا تبلیغات پاپ آپ مزاحم است. با ترکیب محتوای تبلیغاتی و آموزنده، تبلیغ‌کنندگان می توانند با مصرف کنندگان درگیر شوند و در عین حال برای آنها ارزش ایجاد کنند. پس از درگیر کردن مخاطب، یک رپورتاژ آگهی خوش ساخت می تواند با هزینه کمتر نسبت به تبلیغات نمایشی معمولی، سرنخ های بیشتری را جذب کند. بهتر است لینک اولی را که در متن رپورتاژ آگهی می دهید، پس از اولین هدینگ اچ دو متن تان باشد. لینک ‌های دوم و سوم اهمیت کمتری داشته ولی بازهم بهتر است آنها را هم پس از هدینگ دو بدهیم. رپورتاژ یک متن و محتوایی است که از سمت سایت شما در سایت دیگری منتشر می شود و به کلمات یا صفحات خاصی از سایت شما لینک می دهد.

  • با توجه به اینکه عامه مردم از تبلیغات دلخوشی ندارند می‌بایست تا آنجا که می توان در رپورتاژ نویسی از به کار بردن عبارت های تبلیغاتی خودداری کنید.
  • شما می توانید با استفاده از برخی از کلماتی مانند شگفت انگیز، تضمینی، ارزان، فوق العاده، تکنیک، مهیج، رایگان، حیرت آور، قدرتمند، منحصر به فرد، جادویی و… عنوان تان را جذاب تر سازید.
  • هرچقدر در متن از کلمات پرتکرار در گوگل استفاده شده‌باشد متن شما شانس بیشتری را برای بازدید خواهید‌داشت.
یک رپورتاژ آگهی مؤثر همیشه با یک گام بعدی واضح برای کاربران علاقمند به یادگیری بیشتر در مورد یک محصول به پایان می رسد. شما می توانید در این چکیده یا مقدمه، کاربران تان را به متن و محتوای اصلی رپورتاژتان هدایت نمایید. چکیده باید حداکثر در ۴۰ کلمه نوشته شود، همچنین باید طوری نوشته شود که کاربر ترغیب و تشویق به خواندن بقیه مطلب شما شود. گفتیم که تعداد کلمات استفاده شده در چکیده حداکثر باید ۴۰ کلمه باشد، پس در انتخاب این ۴۰ کلمه هوشمندانه و با دقت عمل کنید تا رپورتاژتان بسیار کاربردی و مؤثر باشد.

رپورتاژ آگهی چیست؟ رپرتاژ یا ریپورتاژ یعنی چه؟

شما هم اگر با رپورتاژ آگهی آشنایی داشته باشید، به احتمال زیاد می‌دانید که انتشار آن با هزینه همراه است. همان‌طور که گفته شد، سایت‌هایی که به عنوان مرجع انتشار مورد استفاده قرار می‌گیرند، سایت‌های مشهور و معتبر و پربازدید هستند که بازدیدکنندگان زیادی از صفحات آن‌ها بازدید می‌کنند. نرخ کلیک این سایت‌ها بسیار بالاست و به دلیل داشتن مخاطبان زیاد، هزینه قابل توجهی در ازای انتشار محتوای تبلیغاتی سایر برندها دریافت می‌کنند. اما تفاوتی که رپورتاژ آگهی با یک مقاله عادی و طبیعی در یک وب‌سایت دارد، این است که با اهداف تبلیغاتی تولید می‌شود. به عقیده من رپورتاژ جزء دسته نسبتا پرهزینه از تبلیغات دیجیتال است، پس برای دریافت نتیجه بهتر می بایست همه اجزا به خوبی در کنار هم قرار بگیرند.

اگر سایت هایی که با موضوع کسب و کارتان مرتبط باشند بسیار اندک هستند، می توانید از رپورتاژ خبری استفاده نمایید. همین نکته یکی از بهترین فاکتورها است تا شما سایتی را برای انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب نمایید. اثر رپورتاژ آگهی زمانی در سئو خود را بیشتر نمایان می کند که این نوع گزارشات در سایت های مرتبط با حوزه فعالیت شما درج شوند و به گونه ای نگاشته شود که کاربر در نگاه اول متوجه تبلیغی بودن آن نگردد. در صورتی که صفحه شما می خواهد رتبه بگیرد و تا صفحه ۳ یا ۴ گوگل بالا آمده است، بهترین وقت است که یک رپورتاژ، آن هم روی کلمه کلیدی اصلی این صفحه تان منتشر نمایید تا بتوانید به صفحه اول گوگل برسید.

نمونه رپورتاژ برای سایت گوشی شاپ

علاوه بر این طرح رنگ، چیدمان متن، تصاویر و بسیاری از موارد دیگر را می توان استفاده کرد تا توجه کاربران را از هر برچسبی که بیان می کند که رپورتاژ آگهی یک مقاله تحریریه ای نیست، منحرف کرد. رپورتاژها در اشکال و اندازه‌ های مختلف وجود دارند و به بازاریابان فرصت نامحدودی می دهند تا از طریق بازاریابی محتوا و داستان گویی با مشتریان هدف ارتباط برقرار کنند. نوشتن رپورتاژ آگهی خلاقانه و معتبر می تواند ارتباطات جادویی بین برندها و مشتریان برقرار کند که در قالب های دیگر این اتفاق نمی افتد.

برای لینک دادن از کلمه های کاملاً مرتبط که در سایت شما به اندازه کافی استفاده شده استفاده کنید و سعی کنید انکر تکست های بهینه داشته باشید. فراخوان برای اقدام باید همیشه مختص برند یا محصولی باشد که در حال معرفی آن در رپورتاژ هستید. در مورد آمار و ارقام هم باید بگوییم که در ارائه آمار و ارقام هرگز این فکر را نکنید که کاربر نمی تواند متوجه صحت یا سقم آن شود. اکنون دنیای اینترنت و اتصال اغلب افراد به این دنیای بزرگ باعث شده تا بتوان با یک سرچ ساده از درست یا نادرست بودن یک مطلب، به سرعت و به راحتی خبردار شد.