یعنی ازطریق تولید محتوای خوب، ارزشمند، مرتبط و مفید به جذب و حفظ مخاطب بپردازیم و اینگونه سئوی سایت خود را ارتقا دهیم. به بیان دیگر، بازاریابی محتوایی فراهم آوردن محتوای کارآمد، مفید و مرتبط برای مخاطبان بمنظور حل مشکل و کمک به آنها، به جای سخنرانی سر دادن پیرامون محصولات یا خدماتمان است. همان HTTP است اما به حالت Secure شده است که گوگل به طور رسمی اعلام کرده است که این موضوع به بهینه سازی سایت شما کمک میکند. برعکس صفحات وب، که معمولا با اهداف متفاوتی ساخته میشوند، صفحات فرود تنها با یک هدف بوجود میآیند.
شما با ساخت Landing Page قصد دارید تا مخاطبانتان کاملا روی هدف متمرکز شوند و از حواس پرتی و احتمال کلیک بر روی لینکهای دیگر جلوگیری شود. Conversion Rate یا نرخ تبدیل به درصد بازدید کنندگانی اطلاق میشود که تبدیل شدهاند و عملی را انجام دادهاند که شما میخواستید انجام پذیرد. برای مثال، اگر معیار تبدیل مدنظر شما خرید کردن باشد و از مجموع 100 بازدید کننده، 5 نفر از آنها از سایت شما خرید کنند، نرخ تبدیل شما 5 درصد خواهد بود. ناگفته نماند که با استفاده از گوگل آنالیتیکس هم میتوانید نرخ تبدیل خود را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که با بهینه سازی سایت و بهینه سازی ترافیک خود میتوانید نرخ تبدیل خود را بهبود بخشید. Conversion یا تبدیل زمانی اتفاق میافتد که یک بازدید کننده عمل مورد نظر شما را انجام دهد.
مدیران سایت با استفاده از روش های مناسب ارتباط بین نسخه موبایل و نسخه اصلی سایت را به گوگل نشان می دهند. وقتی کارشناس سئو اقدام به بهینه سازی سایت می کند ، سایت را از جهات مختلفی مورد بررسی قرار می دهد. کارشناس بهینه سازی سایت تلاش می کند قیمت سئو سایت را بر مبنای یکی از خدمات خود معین کند. به طور مثال برخی از آن ها هزینه را بر اساس افزایش بازدید ، ترافیک سایت و میزان خرید از سایت مشخص می کنند.
گوگل از بیش از ۲۰۰ فاکتور برای تعیین رتبه سایت استفاده میکند. بهبود مجله خبری مدرن بک لینک جنبههای مختلفی دارد و هریک از این جنبهها دارای درجه اهمیت متفاوتی هستند. در ادامه به بررسی موردی اساسیترین نیازمندیهای سئو خواهیم پرداخت و به تفصیل در مورد هریک از آنها توضیح خواهیم داد.
فاز دوم که 20 درصد وقت شما را میگیرد، نوشتن است و آنچه باید 40% باقیمانده وقت شما را بگیرد اصلاح و غلط گیری و بروز کردن و تازه نگه داشتن است. اندازه ویدیو را بهینه سازی کنید تا حتی الامکان از سنگینی آن بکاهید. وقتی در ابتدای پروژه با مکانیزمهایی که چیدهایم، دریافت دیتا از مشتری به تمام و کمال اتفاق میافتد، این اطلاعات توسط متخصصین سئوی ما با رعایت قواعد سئو در سایت وارد میشود. طراحی سایت مبتنی بر قواعد سئو و با رعایت اصول سئو و انجام تکنیک های فنی و تنظیمات سئو. سئو بهترین روش بازاریابی برای کالاها و خدمات و موضوعاتی است که قابل سرچ و جستجو محورند و اگر کسی یکبار طعم شیرین مخاطبین آشنا شده از طریق سئو را بچشد، دست از دامان سئو نخواهد کشید.
امتیاز Domain Authority بین محدوده 1 تا 100 است و هرچه امتیاز یک دامنه بیشتر باشد، نشانه توانایی بیشتر آن دامنه در گرفتن رتبه خواهد بود. اعتبار دامنه با ارزیابی چندین فاکتور ازجمله تعداد کل لینکهای ورودی به سایت محاسبه میشود. لازم به ذکر است، Domain Authority معیاری که گوگل از آن برای تعیین رتبه سایت در صفحات نتایج جستجو استفاده کند نیست و در رتبه بندی سایت بیتاثیر است.
- اگر از آنها بطور راهبردی و برنامهریزی شده استفاده کنید، میتوانند اعتبار صفحات را نیز منتقل کنند.
- برای این اقدام تنها تولید محتوا کافی نیست و میبایست بهینهسازی سئو داخلی، سئو خارجی و در ادامه سئو تکنیکال به درستی انجام گیرد.
- با ورود و همهگیر شدن تلفنهای همراه، جستجو در اینترنت به یک ابزار قابل اعتماد و در دسترس برای پیدا کردن پاسخ سوالات، تصمیمگیری در مورد خرید یک محصول یا حتی پیدا کردن نزدیکترین نانوایی محل تبدیل شده است.
- این موضوع آنجا اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم عمده بازدید کنندگان ورودی از طریق موتورهای جستجو هدفمند بوده و به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.
با این کار متوجه میشوید که رقبا برای اینکه یک جایگاه مناسب در یک کلمه کلیدی کسب کنند، به چه میزان تولیدمحتوا کردهاند و در این راه چه لینکسازیهای داخلی و خارجی انجام دادهاند. سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی “بهینه سازی موتورهای جستجو” است و به مجموعه اقدامات برنامه ریزی شده و دقیقی گفته می شود که رنکینگ سایت شما را در رتبه بندی موتورهای جستجو بهبود می بخشد. با رشد مداوم اینترنت، موتورهای جستجوی جدیدی ظاهر شدند که از الگوریتم های پیچیده تری برای رتبه بندی استفاده می کردند. پیشرفت های صورت گرفته در زمینه سئو باعث شدند تا سایت ها فعالیت های زیادی برای بیشتر دیده شدن انجام دهند. مهندسین سئو به دنبال روش هایی بودند تا بتوانند رتبه بندی سایت را افزایش دهند.
با کد سئو، بالاترین رتبه گوگل را ازآن خود کنید!
وظیفه شما به عنوان یک سئوکار این است که مطمئن شوید موتورهای جستجو به خوبی می توانند سایت را بررسی و آنالیز نمایید. سعی نمایید که کاربران هدف خود را بشناسید و بیشتر روی آنها تمرکز کنید و برای آنها تولید محتوا انجام دهید. به عنوان مثال؛ اگر در حوزه کودک و نوجوان تولید محتوا انجام میدهید، تولید محتوا میبایست مناسب این سنین باشد و یا اگر حوزه کسب و کار مربوط به آموزش است میبایست کمی رسمیتر اقدام به تولید محتوا کنید. یکی از مهمترین روش های سئو، سئو داخلی است که میبایست توجه ویژهای به آن شود. سئو داخلی به تمامی فرآیند و تکنیکهایی گفته میشود که جهت بهینهسازی و افزایش رتبه و جایگاه، درون وبسایت انجام میپذیرد.
آنالیز تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو
از طریق تحقیقات ما، هدف ما این خواهد بود که آنچه را که رقیب شما انجام می دهد را مهندسی کنیم و فرصت هایی را برای رتبه بندی بهتر سایت شما کشف و اجرا کنیم. سنگین ترین وزن معیار موتور جستجوی گوگل برای نمایش صفحات وب سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو، تولید و انتشار محتوای با کیفیت و غیر کپی، با رعایت اصول نگارش است. محتوایی که بر مبنای دانش، تحقیق و یا ترجمه منابع تولید شده باشد، نمونه دقیقا مشابه نداشته باشد؛ و مهمتر از همه بتواند نظر مخاطب واقعی را به وب سایت شما جلب کند.
انتخاب دامنه و تاثیر آن بر سئو
صاحبان سایتها نیز مختارند تا تبلیغات گوگل را هر کجای صفحات وبسایت خود که میخواهند قرار دهند. اینترنت روی پروتکلی به نام اجرا میشود که تعیین میکند URLها چگونه کار کنند. ریدایرکت 302 به این معنی است که صفحهای که کاربر و موتورهای جستجو به دنبالش هستند، روی URL دیگری در HTTP نسخه 1.1 پیدا شده اما موقتا به HTTP نسخه 1.0 منتقل شده است. ریدایرکت 302 به کاربران و موتورهای جستجو میگوید که URL مد نظر بطور موقت به آدرسی دیگر منتقل شده و برای رجوعهای بعدی باید از URL اصلی استفاده کنند. زمانی که موتورهای جستجو به این نوع ریدایرکت برمیخورند، درمییابند که نباید لینکهای صفحات نتایج جستجوی خود را به آدرس جدید تغییر داده و نیز رتبههای صفحه، به صفحه جدید منتقل نمیشود.