در حال حاضر لینکدین، فیس بوک، توییتر جزو وب سایت های پر قدرت از نظر سیگنال شبکه های اجتماعی محسوب می شوند. در جواب سوال دوم شما هر چقدر وب سایت محتوای جدیدتر در سایت بارگذاری نماید از نظر موتورهای جستجو بیشتر مورد تایید است و می تواند به سئو سایت شما بیشتر کمک نماید. این بهبود رتبه در نهایت باعث افزایش ورودی گوگل شده و به شما کمک می کند بهتر و سریع تر به اهداف موردنظر خود دست پیدا کنید. در واقع مسئله اصلی درمورد سئوی ارگانیک، واقعی بودن فرایند سئو و بهینه سازی سایت می باشد که این امر نیز مستلزم آشنایی و تسلط کامل بر الگوریتم های گوگل است.
به عبارت دیگر، کاربر با جستجو این کلمات به دنبال یک هدف میباشد و یک منظور را دارد. طبق تجربه تیم سئو دی ام روم، بهترین URL، آدرسی است که پس از نام دامنه، نام صفحه قرار بگیرد. از سوی دیگر سعی نمایید از تعداد کاراکترهای کوتاهتری برای آدرس صفحات استفاده نمایید. طبق آمار مستند گوگل که در تصویر زیر مشخص است، هرچه تعداد کاراکترهای یک صفحه کمتر باشد، جایگاه و رتبه بهتری به آن اختصاص داده خواهدشد.
از طریق همین الگوریتم است که گوگل مترادفها را به خوبی تشخیص میدهد و دیگر لازم نیست که یک کوئری عیناً در یک مقاله باشد تا گوگل آن را در صفحه نتایج خود نشان دهد. گفتنی است که جستجوی صوتی یا Voice Search نیز بر پایه همین الگوریتم توسعه یافته است. معمولا رپورتاژها در سایتهای باکیفیت و پربازدید انتشار داده میشود. توجه کنید که برای نوشتن تبلیغات در رپورتاژ، میبایست از یک فرد متخصص کمک بگیرید. چرا که هدف دوم بعد از افزایش اعتبار و رتبه صفحات سایت، آگاهی کاربر بدون ایجاد حس ناخوشایند در او میباشد. اما آگاه باشید اهمیت این بخش مقداری از تایتل کمتر است، ولی در صورتی که توضیحات خوبی در این قسمت قرار دهید، میتوانید کاربر را مجاب کنید که روی لینک صفحه شما کلیک کند.
- در مورد سئوی محتوا درون هر صفحه باید در زمینه شناخت کلمات کلیدی تبحر داشته باشید.
- اما چیزی که در یادگیری این تکنیکها پیشنیاز محسوب میشود، دانستن مفاهیم و اصطلاحات مرتبط با آنها است.
- البته دریافت لینکهای با کیفیت به تلاش نیاز دارد؛ اما تلاشهای درست و به جا به موفقیت میرسند.
- ✅ به مجموعهای از دستورالعملها که اجازه دارند مرتبط ترین و بهترین صفحات را از بستر وب، برای کوئری مورد جستجوی کاربر پیدا کند و نمایش دهد، الگوریتم میگویند.
حتی میتوانید اطمینان حاصل کنید که صفحاتی که عملکرد بهتری داشتهاند، رشد ترافیک را حفظ میکنند یا خیر. همانطور که قبلا ذکر شد، الگوریتم گوگل روز به روز هوشمندتر می شود و با استفاده از ورودی ثابت انسان، همچنان با تفکر ما هماهنگ می شود. همانطور که گفته شد، هیچ شکاف یا فرمول جادویی هوشمندانه ای وجود ندارد که از موتور های جستجو پیشی بگیرد، بنابراین تلاش نکنید. در نهایت، اولویت شما باید همیشه این باشد که به مخاطبان خود آنچه را که به دنبالش هستند، ارائه دهید و این تنها از طریق نوشتن محتوای جذاب و اساساً طبیعی است. به کلمات کلیدی محرک اجازه دهید تا محتوای آموزنده و ارزشمند شما را ارتقا دهند. یکی از مهمترین موضوعات برای طراحی سایت خارجی، پیدا کردن کلمات کیلدی اورجینال است.
تمرکز اصلی این الگوریتم بیشتر روی محصولات و محتوای غیر رایگان است تا محتوای رایگانی که الگوریتم پاندا میتواند آن را شناسایی کند. در یادگیری سئو چند نکته وجود دارد که قبل از شروع باید به آنها توجه کنید تا خودتان را با صدها مقاله، نکته و کتاب آموزش سئو گیج نکنید. سایتمپ سایت هم یک فایل متنی با فرمت xml است؛ اما کارکردش با robot.txt فرق دارد. در سایتمپ لینک همه صفحات وبسایتتان قرار داده میشود؛ از صفحات مقالات گرفته تا برگهها و…
البته منظور ما تنها محتوای متنی نیست بلکه تصویر، ویدئو، صوت و حتی ابزارهایی که در سایت خود ارائه میکنیم در پاسخگویی به نیاز کاربر و درک گوگل از کیفیت محتوای ما تاثیرگذار هستند. بسیاری از مردم مدت زیادی از زمان خود را در شبکه های اجتماعی مجله خبری مدرن بک لینک گذرانده و کسب و کارهایی که بتوانند از این بستر مناسب، استفاده درستی داشته باشند، می توانند سریع تر و بهتر به اهداف خود دست یابند. استاندارد های الگوریتم های موتورهای جستجو از جمله گوگل روی انجام و روند اجرای سئو تاثیر گذار است.
مورد از بهترین اکستنشن های گوگل کروم برای سئو
به عبارت دیگر، این کدهای وضعیت، مکالمه بین سرور سایت و مرورگر شما هستند. با استفاده از این کدها، مشخص میشود که همه چیز خوب است، مشکوک است و یا مشکلی وجود دارد. دانستن این کدهای وضعیت و نحوه استفاده از آنها، به شما در تشخیص ارورهای (خطاهای) سایت کمک کرده تا زمان خرابی سایتتان را به حداقل برسانید.
موتورهای جستجوی گوگل با استفاده از خزیدن (رفتن از یک صفحه به صفحه دیگر)، ایندکس مطالب و رتبه بندی عمل می کنند. یک سری فعالیت فنی مربوط به سایت است که از نظر موتورهای جستجو اهمیت دارد. فعالیت هایی که باعث افزایش سرعت سایت، فهم بهتر محتوای سایت توسط ربات های موتور جستجو و … می شود.
Conversion Rate یا نرخ تبدیل چیست و چطور آن را بهبود بخشیم؟