در واقع به کمک این روشها تلاش میکنید بیشترین ترافیک ارگانیک و مخاطبان باکیفیت را به سمت سایت خود هدایت کنید. حال با توجه به این موضوع ما برای اینکه بتوانیم حجم صفحات خود را کاهش دهیم، از برنامه ذکر شده استفاده میکنیم. زمانی که یک کاربر به سایت شما مراجعه میکند، به این معنا است که کاربر درخواست دسترسی به دیتای شما را ارسال کرده است. به همین علت است که در ابتدا شما باید یکی دید کلی نسبت به موضوع پیدا کنید و در مرحله بعد به دنبال بهینه سازی سئو تکنیکال باشید. به این نکته توجه کنید که شما برای سئو تکنیکال یک سایت به صورت صد در صدی مربوط به مسائل فنی یک سایت نمیشود. ما در ادامه به بررسی برخی نکات مهم در سئو تکنیکال میپردازیم که میتواند دیدگاه شما را نسبت به این موضوع بهبود ببخشد.
همان HTTP است اما به حالت Secure شده است که گوگل به طور رسمی اعلام کرده است که این موضوع به بهینه سازی سایت شما کمک میکند. برعکس صفحات وب، که معمولا با اهداف متفاوتی ساخته میشوند، صفحات فرود تنها با یک هدف بوجود میآیند. همین تمرکز بر روی تنها یک هدف معین، باعث شده تا صفحات فرود بهترین گزینه برای افزایش نرخ تبدیل کمپینهای بازاریابی و تبلیغاتی و نیز کاهش هزینههای فروش باشند. حال این هدف میتواند خرید، ثبت نام و یا عضویت در سایت باشد. سوال اینجاست چرا از همان صفحات وب به جای صفحات فرود استفاده نکنیم؟ در پاسخ باید بگوییم، صفحات وب دارای موضوعات و عناوین مختلف و بیشماری است و ممکن است لینکهای زیادی در آن وجود داشته باشد.
- اگر تصویر شما در سایتتان دارای حجم بالای باشد قطعا سرعت لود وبسایت شما زیاد میشه و یک سیگنال منفی هست که به سمت گوگل ارسال میکنید.
- اگر از فصل ۱ خاطرتان باشد؛ ارتباط یکی از ۳ ضلع مثلث موفقیت در سئو بود.
- در کل کارهایی که برای سئو انجام میشود را به بخشها یا حوزههای مختلفی تقسیم میکنند.
- با این حال، استفاده از دادههای متا در صفحات ایندکس، کمتر قابل اطمینان بود؛ زیرا انتخاب واژگان در یک متاتگ توسط وبسایتها، بالقوه میتواند یک نمایش غیردقیق از محتوای واقعی وبسایت باشد.
- فایلهای JS و CSS را از منابع خارجی در سایت بارگیری نکنید.
گوگل بدون شک و تردید، بهترین و محبوب ترین موتور جستجو در جهان است و با این که موتورهای جستجوی زیاد دیگری هم وجود دارد، به دلیل امکانات و هوشمندی فراوانی که دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ۱۷ اکتبر ۲۰۰۲، سرچکینگ در دادگاه منطقهای آمریکا در منطقه غربی اوکلاهاما، دادخواستی علیه موتور جستجوی گوگل داد. او ادعا کرد که تاکتیکها و روشهای گوگل در جلوگیری از هرز آگهیها، موجب ایجاد یک تداخل زیانآور با روابط قراردادی شدهاست. در ۲۷ می ۲۰۰۳، دادگاه شکایت علیه گوگل را رد کرد؛ زیرا سرچکینگ نتوانست ادعایش را که میتوانست منجر به دریافت خسارت شود، اثبات کند.
چرا سئو سایت برای کسب و کارها مهم است؟
در ادامه در مورد دلیل اهمیت لینک داخلی در مجله خبری مدرن بک لینک توضیحات دقیقی به شما میدهم. همیشه سعی کنید در حالی که بهترین کارتان را انجام میدهید حواستان به رقبا هم باشد و آنها را هم رصد کنید. اسپایفو اطلاعاتی مانند کلمات کلیدی طبیعی، تبلیغات گوگل ادوردز، استراتژی لینکسازی، اینکه بیشترین ورودی بر اساس کدام کلمات کلیدی بوده و … فکر میکنم در جایی که رقابت شدید است دانستن این موارد به شما کمک زیادی بکند. نکتۀ دیگری که در خصوص بهینه کردن تصاویر سایت وجود دارد، انتخاب نام مناسب برای آنها و استفاده از تگ Alt است.
ز) اصطلاحات مربوط به ابزارهای آنالیز سئو
مباحث مربوط به ساختارسازی را در فصل ساختارسازی پوشش دادم و در ادامه میخواهم چند نکته در مورد ساختارسازی سایت فروشگاهی عرض کنم. البته به این موضوع توجه کنید، ارزش تمام صفحات دستهبندی یکسان نیست. اما اینجا میخواهم بگویم کلمات را چگونه روی صفحات هدفگذاری کنید.
همانطور که بارها گفتیم، یکی از روش های اصلی و مهم برای کسب رتبه های بالا در موتورهای جستجو خصوصا گوگل، استفاده از روشی به نام سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو است. در واقع این روند برای بهبود بازدهی سایت به کار می رود و برای حیات هر وب سایتی نیازمند است درست مثل انسان که برای ادامه ی زندگی به آب و غذا به طور مداوم نیاز دارد. اما آیا تنها هدفی که سئو دارد همین است؟ آیا سئو تنها به دنبال بالا بردن رتبه ی سایت است؟ با ما همراه باشید تا دیگر اهداف سئو را به شما معرفی کنیم. در این مقاله به زبان ساده درباره آن که سئو آن پیج چیست / سئو on page چیست؟ توضیح داده شده و تمامی نکات مهم سئو داخلی و موارد سئو داخلی به صورت تفکیک شده توضیح داده شده است. اگر قصد آموزش سئو on page را دارید میتوانید با همکاران ما در آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید و از شرایط ثبت نام دوره آموزش سئو داخلی سایت مطلع شوید.
در واقع موتورهای جستجو راههای ارتباطی هستند که این قضیه را عملی میکنند. موارد جستجو شده، همان کلماتی که کاربران آنها را در فرم جستجو تایپ میکنند دارای اهمیت فوق العادهای میباشند. تجربه نشان داده است که ترافیک موتورهای جستجو میتواند به یک موفقیت ساماندهی شده یا بالعکس منجر شود. اهداف یک وب سایت میتواند ارائه تبلیغات، درآمدزایی یا نمایش محصولاتی باشد که مشابه آن درهیچ شبکه بازاریابی دیگری نباشد. سئو داخلی به فرآیند بهینه سازی صفحات وب سایت جهت رسیدن به نتایج بالای موتورهای جستجو گفته می شود. مواردی از قبیل محتوا، کلمات کلیدی، آدرس صفحات، تصاویر و ده ها استراتژی دیگر در سئو داخلی پیاده سازی می شود.
سئو یعنی فرآیند کمک به ربات ها و الگوریتم های گوگل برای دسترسی بهتر و درک درست از محتوای صفحه با این هدف که بهترین گزینه برای نمایش به کاربر براساس عبارت جستجو شده باشد. از نظر من سئو به تنهایی کارآمد نیست و باید با بهینه سازی تجربه کاربر و افزایش نرخ تبدیل به مشتری همراه باشد. ورود کاربر به سایت اولین هدف ما از کسب موفقیت در سئو است ولی مهمتر از آن تبدیل همین کاربر به مشتری خواهد بود. شاید شما هم در میان صحبت های یک سئوکار یا بین مقالات آموزش سئو، عبارت هایی در مورد نقش الگوریتم های گوگل شنیده باشید. گوگل، موتور جستجوی هوشمندی است که از یک هسته الگوریتم مرکزی ساخته شده. این هسته فعالیت های اصلی را کنترل کرده و فاکتورهای مهم سئو به آن مربوط است.
بلکه بخاطر این که گوگل نتایج جستوجوی ارگانیک را بعد از جعبههای پاسخ، گوگل ادز و … نشان میدهد! یک تحقیق نشان داده که از سال 2015، CTR نتایج سرچ ارگانیک بیش از 40 درصد در موبایل کاهش داشته است. صفحات وب میتوانند استاتیک (ثابت) یا دینامیک (پویا) باشند.