لازم به ذکر است که زبان Java Script با زبان Java هیچ ارتباطی ندارند. متن لینک دقیقا مطابق کلمه کلیدی باشد که صفحهای که به آن لینک داده شده است را منعکس کند. مثلا، لینکی با عنوان “سئو” به صفحهای با موضوع سئو داده شود. زمانی که یک صفحه از وب سایت شما توسط یک مرورگر بارگذاری شود، Page View رخ داده است. اگر یک صفحه چندین بار توسط یک بازدید کننده تازه سازی شود، هر بار یک Page View جدا محسوب میشود.
بعد، مراقب بخشهایی در مدخل ویکیپدیا باشید که کلمات کلیدی و موضوعات مرتبط نزدیک را نشان میدهند. اگر میخواهید کلیدواژههایی را پیدا کنید که ارتباط نزدیکی با کلمه کلیدی بذر شما دارند، به ذهن انسان نیاز دارید. به همین دلیل، در عرض چند هفته از کلمه کلیدی “مطالعه موردی SEO” ترافیک دریافت می کنید. چند سال پیش، گوگل یک الگوریتم جستجو به نام مرغ مگس خوار را ارائه کرد. و با توجه به اینکه گوگل مالک سایت ویدیویی محبوب است، روندی است که بعید به نظر می رسد به این زودی ها تغییر کند.
- طراحی این بخش از فضای سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
- باز هم Google RankBrain از شما می خواهد که محتوایی را منتشر کنید که باعث خوشحالی کاربران شود.
- خب در بالا سه مدل اصلی انکرتکست را باهم شناختیم که شاید کمتر با این مورد ها آشنا شده بودید ولی تو این پست برتر آموز این کلمات را شناختی رفیق.
- اين يکي ديگر از دلايلي است که شرکتها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف کنند.
سئو داخلی به فرآیند بهینه سازی صفحات وب سایت جهت رسیدن به نتایج بالای موتورهای جستجو گفته می شود. مواردی از قبیل محتوا، کلمات کلیدی، آدرس صفحات، تصاویر و ده ها استراتژی دیگر در سئو داخلی پیاده سازی می شود. یکی دیگر از بحثهای رایج در تحلیل سئو سایتها، طبقهبندی راهکارهای سئو و بهینه سازی وب سایت است. این طبقهبندی را معمولاً به صورت تکنیک های سئو کلاه سیاه در برابر سئو کلاه سفید مطرح میکنند. به زبان ساده، بهینه سازی بدون داشتن برنامه ریزی و استراتژی صحیح معمولا نتایج خوبی ندارد و گاهی کم کاری و یا حتی استفاده ی بیش از حد از بهینه سازی سایت، سرمایه گذاری شما در این بخش را به هدر می دهد. در اصطلاحات فنی این حوزه، سئو کلاه سفید به مجموعه تکنیکها، روشها و استراتژیهای که از قوانین و راهنماییهای موتورهای جستجو تبعیت میکنند، اشاره دارد.
این روزها تبلیغات از مهم ترین عوامل در موفقیت هر کسب و کاری است و برای آن باید هزینه های زیادی انجام داد. اما در زمینهی کسب و کار اینترنتی هزینه ها در پایینترین سطح خود قرار دارند و هزینهی تبلیغات نیز از این قضیه مستثنی نیست. در حقیقت شما با بهبود سئوی سایت خود میتوانید تبلیغ سایت را نیز به صورت کاملا موازی انجام دهید و دیگر نیازی به روش های تبلیغاتی پرهزینه نخواهید داشت.
آموزش افزونه یواست سئو (yoast seo plaugin)
شرکت سئو و دیجیتال مارکتینگ میموس، متشکل از یک تیم حرفه ای و با انگیزه است که در حوزه بازاریابی دیجیتال فعالیت دارند. منوهای در دسترس، ساده، کاربردی و درست دستهبندی شده، کاربر را از سردرگمی در سایت شما نجات میدهد و به او این فرصت را میدهد تا با آرامش خیال در سایت شما به گشتوگذار بپردازد. چه کسبوکارهای کوچک و چه بزرگترین برندهای فضای مجازی، همه و همه -در هر سطحی که باشند- برای رسیدن به مرحله بعد به سئو نیاز دارند.
اعتماد سازی = کسب اعتبار از گوگل!
صفحاتی که مدام محتوای آنها آپدیت میشود و اطلاعات توسط کاربر وارد میشود شانس زیادی برای کسب جایگاه دارند. این صفحات فقط نیازمند ساختار درست و نمایش محتوای مرتبط هستند و ارزش واقعی را از بروزرسانی مستمر دریافت میکنند. عوامل مختلفی بر رتبه شما در یک عبارت تاثیرگذار هستند و محتوا نیز یکی از آنهاست. معمولا رتبه بندی گوگل یک فضای رقابتی است و جایگاه سایت ها در مجله خبری مدرن بک لینک مقایسه با سایر صفحاتی که در آن حوزه فعالیت میکنند تعیین میشود. در نظر بگیرید که اگر این سایت بر روی محتوای خود نیز سرمایه گذاری مناسبی کرده بود شاید در حال حاضر نتایج به مراتب بهتری کسب میکرد. این تکنیک اگر به درستی اجرا شود میتواند تاثیر مثبت هم داشته باشد ولی پیاده سازی آن نیازمند صرف زمان و هزینه بسیار است که برای سایت های تخصصی مثل شما به صرفه نیست.
زمانی که موتورهای جستجو به این نوع ریدایرکت برمیخورند، رتبههای صفحه قدیمی را به صفحه جدید منتقل میکنند. بدست آوردن هر موفقیتی بهایی دارد که افراد موفق آن را پرداخت کردهاند. اگر بخواهیم بهای موفقیت کسب و کار دیجیتالمان را با پول نپردازیم، ناگزیر مجبور به صرف منابع دیگری خواهیم بود؛ یعنی انرژی و زمان.
نمونه بارز یک سایت ویکی، Wikipedia است که به زبانهای متعددی نوشته شده و هر کس میتواند آن را ویرایش کند. ترافیک به بازدید کاربران از وب سایت شما گفته میشود و راه معمول ارزیابی میزان موثر بودن یک کسب و کار دیجیتال در جذب مخاطب است. UX یک سایت، مشخص میکند که کاربران چطور با آن سایت تعامل میکنند. به عبارت دیگر، اینکه طراحی UI سایت علاوه بر جذابیت و زیبایی، طرز کاری آسان و قابل فهم برای کاربران داشته باشد را UX مینامند. درحقیقت، وبلاگ نوعی وبسایت است که توسط یک فرد یا گروه کوچکی از افراد اداره میشود.
اگر شما گوگل بودید، مطمئنا همین شیوه و ساز و کار را درپیش میگرفتید؛ چراکه آنچه موجب موفقیت و شهرت شما میشود، مردم و کاربران هستند. سادهترین راه برای پیدا کردن یک لیست از کلیدواژههای مرتبط با کسب و کار شما استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی است. شما یک کلمه کلیدی بنیادی معرفی میکنید و ابزار تحقیق کلمه کلیدی بر اساس آن کلیدواژه، از میان کلمات موجود در پایگاه داده لیستی از کلیدواژههای مرتبط نشان میدهد. فراموش نکنید کسب نمره خیلی بالا در ابزارهای تست سرعت نباید تبدیل به یک دغدغه اساسی در استراتژی سئو شما بشود.
سئو مخفف چیست؟ (آشنایی با بهینه سازی سایت)