عواملی مانند رنگ، اندازه و نوع فونت (خط) می توانند خوانایی متن را کاهش دهند. بنابراین، در طراحی و سئوی سایت باید به مقدار فضای خالی، فاصله بین خطوط، تصاویر و … توجه نمود. پیوند دادن به سایت هایی که برای کلمات کلیدی مشابه در حال رقابت هستید، مضر خواهد بود. به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی “بهترین اسباب بازی برای سگ” را هدف قرار داده اید، نباید به سایتی پیوند دهید که قبلاً رتبه ۱ را برای این کلمه کلیدی کسب کرده است. در عوض، به وبسایتهایی پیوند دهید که برای محتوای شما ارزش قائل هستند، مانند صفحاتی که حاوی اطلاعات عمومی هستند. برای بهینه کردن سئو داخلی در کل صفحات سایت، لازم است یک ارتباط داخلی از طریق لینک بین تمامی صفحات برقرار شود.
تفاوت سئو و تبلیغات در گوگل (Google Ads) چیست؟
Google Analytics یک ابزار تجزیه و تحلیل است که توسط گوگل ارائه داده میشود. این ابزار اطلاعات مفیدی درخصوص ترافیک وبسایت شما در اختیارتان قرار میدهد. Google Analytics و Google Search Console ممکن است بنظر اطلاعات یکسان و مشابهی را در اختیار کاربران قرار دهند، اما بین این دو محصول گوگل تفاوتهای کلیدی وجود دارد. اطلاعات گوگل آنالیتیکس بیشتر درباره این است که چه کسی از وبسایت شما بازدید میکند. مثلا اینکه چه تعداد بازدید کننده دارید، چطور آنها به سایت شما دست یافتهاند، چه مدت زمانی را در وبسایت شما صرف کردهاند و یا اینکه از کدام محدوده جغرافیایی هستند. امروزه با توجه به پیشرفت علم و اینترنتی شدن خرید و فروش ، سئوی سایت بهترین و موثرترین گزینه برای سود و فروش بیشتر است.
اگر در زمان سئو سایت، به قوانین گوگل را توجه نکنید و مرتکب خطا شوید، گوگل شما را جریمه می کند. به این ترتیب که کلمه کلیدی مورد نظر یا صفحه سایت را از نتایج جستجوی خود حذف می کند و یا به آن ها رتبه ای نمی دهد. از این ترفند می توان برای لینکسازی داخلی سایت و بهبود رتبه سئو سایت کلی استفاده مجله خبری مدرن بک لینک کرد. پس از عنوان، توضیحات متا اولین چیزی است که افراد هنگام بازدید از محتوای شما در نتایج جستجوی گوگل به طور مستقیم زیر URL می بینند. بعد از اینکه گوگل اعلام کرد که الگوریتم های جستجو دیگر برای رتبه بندی سئو به توضیحات آن اهمیت نمی دهد، تقریبا همه گروههای سئو بیخیال این قسمت شدند.
صاحب سایت با ایجاد تغییر در تنظیمات سرور، تعیین میکند که اگر یک IP به کرالر تعلق داشت، نسخه متفاوتی از صفحه وبی که برای کاربران واقعی بکار میرود، برای آن IP به نمایش درآید. اگر موتور جستجو مورد Cloaking را شناسایی کند، وب سایت متخلف را پنالتی کرده و برای همیشه از ایندکس خود حذف میکند. در نتیجه، آن وبسایت دیگر در هیچ یک از صفحات نتایج جستجو آورده نخواهد شد.
Web 2.0 چیست و چه تفاوتی با Web 1.0 دارد؟
علاوه بر این، یک رابط کاربری ساده و قدرتمند است و خطاهایی که خزنده گوگل در صفحات سایت شما با آن ها برخورد می کند را نمایش می دهد. ۱۳- زمان ماندن کاربران در صفحه وب سایت شما افزایش پیدا می کند. هر سه ماه یک بار زمانی را صرف بررسی پیوند های قدیمی یا از بین رفته خود کنید. وقتی خوانندگان با پیوندهای خارجی از بین رفته یا قدیمی در محتوای شما مواجه می شوند، شاید اعتمادشان را به اعتبار شما از دست بدهند و این اصلا برای وب سایت شما مسئله ی خوبی نیست. سه نوع عملیات سئو وجود دارد که شامل سئو کلاه سفید، سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه می شوند.
- مثلا شما در SERP میبینید که لینک چهارم عنوان جذابی دارد و سریع روی آن کلیک میکنید و وقتی وارد لینک میشوید با یک محتوای عالی مواجه میشوید و مدت زمان زیادی در صفحه صرف بلعیدن تکتک واژهها میکنید!
- حال زمان آن است که با یک آموزش سئو صفر تا صد که کاملا رایگان میباشد، شروع به یادگیری سئو به زبان ساده نمایید.
- شاید این سوال را از خود بپرسید که هدف از و بهینه سازی و سئو سایت چیست؟ هدف نهایی سئوی سایت ، افزایش قابلیت استفاده از سایت است تا بتوانید افراد بیشتری را از طریق موتور های جستجو به سایت خود وارد کنید.
- پس از انجام مشاوره تخصصی سئو و سپردن پروژه سئو سایت خودتان به ما، تیم ما طرحی سایت شما را Seo Friendly خواهند کرد و با طراحی مدرن و کاربر پسند ما، بیشترین تأثیر را در کوتاه ترین زمان بگیرید.
- استفاده از اطلاعات غنی و مقالات مرتبط با موضوع می توان به افزایش بازدید سایت کمک کنند.
اگر سایت شما بتواند پاسخی برای سوال جستجو کنندگان داشته باشد آنگاه گوگل سایت شما را در لیست نتایج نشان می دهد. برای شروع عملیات بهینهسازی و سئوی سایت اولین گام، استاندارد سازی فنی وب سایت طبق آخرین استاندارهای سئوی گوگل خواهد بود. قدم اصلی در سئو وب سایت میتواند داشتن استراتژی محتوایی میباشد. از مهمترین مزایای سئو می توان به فروش محصولات و خدمات و برند شدن در حوزه کسب و کار اشاره کرد.
الگوریتم Freshness برای حل مشکل کاربران در برخورد با محتواهای قدیمی به وجود آمد! وظیفه فرشنس این است که در موضوعاتی که جدید بودن محتوا مهم است، تازگی محتوا را بررسی کند و محتواهای جدید را بالاتر از محتواهای قدیمی نشان دهد. برای اینکه توسط الگوریتم پنگوئن گوگل جریمه نشوید، همیشه از سایتهای معتبر و مرتبط با موضوع سایت خودتان لینک بگیرید. اما اگر جریمه هم شدید، لینک سایتتان را از تمام صفحات اسپم و بی محتوا پاک کنید.