وقتی چیزی واقعاً اصلی ایجاد می کنید (مانند یک نام تجاری، محصول یا یک سیستم گام به گام)، شما تنها فردی هستید که برای آن اصطلاح بهینه می شود. از آنجایی که پیمایش شما در بالای صفحه است، گوگل ابتدا آن لینک ها را می بیند. فرض کنید شما دو لینک دارید که به یک صفحه در سایت شما اشاره می کنند … و هر دوی آن لینک ها در یک صفحه هستند. اگر لینک بیلدینگ زیادی انجام می دهید، می دانید که یافتن مشتریان بالقوه لینک مرتبط همیشه آسان نیست. اگر میخواهید ایدههای کلیدی بیشتری پیدا کنید، روی پیوند داخلی کلیک کنید.
مرتبط ميشود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري ميکنيد مربوط به SEO On Page ميشود. اين روش پايه تمام تلاشهاي بهينهسازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مينماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود. اين يکي ديگر از دلايلي است که شرکتها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف کنند.
SEM چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟
به موتورهای جستجوگر از این دید نگاه کنید که هدف آنها تنها و تنها آن است که بهترین و مناسب ترین نتایج ممکن را برای سوالات کاربران فراهم نمایند. با استفاده از ابزارهایی که متنهای بیمعنی به وبسایتها اضافه میکنند، موتورهای جستجو را فریب میدهند. با این کار موتور جستجو فکر میکند که این وبسایتها با محتوای باکیفیت بهروز میشوند، بنابراین رتبه بالاتری به آنها میدهد. با خرید و فروش لینکها، بک لینک های وبسایت را افزایش میدهند و در رفتار گوگل و سایر موتورهای جستجو تغییراتی ایجاد میکنند.
بنابراین اگر تعداد کاربرانی که سریع صفحه را ترک میکنند زیاد باشد، گوگل جایگاه صفحه را تنزل میدهد. سرعت سایت نکته بسیار مهمی در سئو محسوب میشود، خصوصا در سال 2018 به این نکته تاکید بیشتری شده است، در کل میتوان گفت وبسایتی که همیشه از دید کاربر و گوگل در دسترس باشد رتبه بالاتری کسب خواهد کرد. بازاریابی سنتی با گذشت هر دقیقه بیشتر و بیشتر تاثیر خود را از دست میدهد. از نگاه یک بازاریاب خلاق، باید راه جایگزینی وجود داشته باشد و آن بازاریابی محتوایی است.
البته مزایای مجله خبری مدرن بک لینک بسیار بیشتر از این سه مورد گفته شده است اما به نظرم این سه مورد یعنی ایجاد ترافیک، اعتماد و چرخه خرید، مهمترین و اساسیترین نیاز یک تجارت آنلاین است و بدون آنها هیچ تجارتی موفق نخواهد شد. با توجه به این موارد، کاملا واضح است که شما باید از قوانین گوگل پیروی کنید تا دل او را بدست آورید و گوگل هم در مقابل با سخاوتمندی باعث افزایش ترافیک سایت شما شود. اما باید بدونید که همه این فعالیت ها برای اینه که سایت شما بهترین تجربه کاربری رو داشته باشه. مشاوره سئو سایت مشاوره سئو سایت تخصصی و حرفه ای از سئواینجا می تواند، تضمین کننده رسیدن شما به لینک اول گوگل باشد. شرکت سئواینجا مفتخر است که دارای تیمی آموزش دیده، متخصص، جوان و با پشتکار قوی است.
اوه اوه یکی از مهمترین مبحث ها در امر سئو همین بک لینک هست. یعنی همین بک لینک میتونه کلا سایت شمارو تو نتایج گوگل متحول کند. حالا بک لینک چیست؟ تو پاراگراف بالا لینک را متوجه شدیم چیست. حالا اگر سایت دیگه بیاد به سایت شما لینک بده اینو میگن بک لینک. هر سایتی میتواند به سایت شما لینک دهد و فرقی هم نمیکند به کدام صفحه سایت شما لینک دهد در نهایت این هست که شما از سایت دیگری یک لینک گرفته اید. لینک گرفتن از سایت ها پروسه خاصی دارد و همینجوری الکی اگر از هر سایتی بک لینک بگری بدون برنامه قطعا جریمه میشید و سئو سایت شما منفی خواهد شد.
سئو، یک مسابقه بوکس به داوریِ موتور جستجوگر!
متخصصان سئوی کلاه سیاه از مزرعه لینک، برای افزایش بک لینکهای وبسایت مد نظرشان استفاده میکنند. Snippet به یک نتیجه منفرد از بین نتایج موتورهای جستجو گفته میشود و بطور کلی شامل یک عنوان، URL و توصیف از صفحه است. گوگل URL را به رنگ مشکی و در خط اول، عنوان را به رنگ آبی و در خط دوم و توضیحات متا را، که گویای موضوع صفحه است، زیر عنوان نشان میدهد.
- در صفحۀ بعدی لیست کاملی از آنالیز بخشهای مختلف ساییتان را مشاهده میکنید که با سه رنگ مختلف جدا شدهاند.
- تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به کد سئو می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد .
- ساخت بلاگ رایگان و لینک سازی دستی برای سایت میتواند در حفظ تعادل لینک های خارجی تاثیرگذار باشد ولی فاکتور تاثیرگذاری در بهبود رتبه نیست.
- امروزه اول از همه باید به تجربه کاربران دقت کنید، مطمئن شوید که آنها از فعالیت در سایت شما راضی بوده و محتواهای شما را دوست دارند، سپس و در اولویت دوم به فکر سئو کردن دقیق سایت بیوفتید.
- «سئو» یک سایت شامل فاکتورهای زیادی میشود، که توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی میشوند.
استفاده از کلمات کلیدی یا عبارات پرکاربرد مربوط به هدف سایت. کلمات کلیدی، کلماتی هستند که بیشتر در محتوا مورد استفاده قرار گرفته و به نوعی به موضوع محتوا و هدف ارائه از آن مرتبط هستند. معمولاً در این بین یک کلمه به عنوان کلمه کلیدی اصلی در نظر گرفته میشود که بیشترین ارتباط را با موضوع محتوا داشته و پرکاربرد نیز میباشد. وقتی کاربر عباراتی را در موتور جستجو تایپ میکند، موتور جستجو سایتهایی را که حاوی آن عبارت هستند، لیست میکند. حال اگر کلمه موردنظر کاربر در بین کلمات کلیدی شما باشد، احتمال دیدهشدن محتوای شما و بازدید از آن بالاتر میرود.