سئو چیست SEO چیست آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو متمم | مدرن بک لینک

ویدئو زیر ارائه مهندس امین اسماعیلی در سیزدهمین دورهمی کندو است که فرآیند یادگیری سئو از داده تا دانایی را به خوبی تشریح کرده است. در این ویدئو تعاریف متخصصین سئو از این مفهوم به عنوان اطلاعات اولیه به کار گرفته شده است. شاید شما هم در میان صحبت های یک سئوکار یا بین مقالات آموزش سئو، عبارت هایی در مورد نقش الگوریتم های گوگل شنیده باشید. گوگل، موتور جستجوی هوشمندی است که از یک هسته الگوریتم مرکزی ساخته شده.

  • در سئو خارجی، باید از سایت‌های خارجی به طریقی بخواهیم که به سایت ما لینک بدهند.
  • شما به ندرت میتوانید از طریق جستجوی شبکه های اجتماعی ترافیک جذب کنید.
  • ساختار اطلاعاتی مناسب و نحوه دسته بندی صفحات از دیگر موارد مهم در سئو است.
این یعنی اگر سایت تان در حوزه گردشگری و فروش بلیط فعالیت دارد و میخواهید روی کلمات پررقابتی مثل خرید بلیط هواپیما یا تور مشهد به صفحه اول برسید، احتمالا باید بیشتر از ماهیانه 50 میلیون تومان هزینه کنید. اما در مقابل رسیدن به صفحه اول روی کلماتی مثل خرید کتاب آشپزی و… شاید ماهانه کمتر از 5 میلیون تومان هزینه داشته باشد چون رقابت در این حوزه اندک است. در این زمینه ما یک دوره جامع تبلیغات گوگل ادوردز در فرین آکادمی تولید کرده ایم که میتواند جوابگوی تمامی نیازهای شما باشد.

سئو درون صفحه چیست ؟ (On Page SEO)

برای سئوی سایت انگلیسی کار سختی را در پیش ندارید و مراحل سئوی این چنین سایت ها همانند سئوی سایت چند زبانه است و به راحتی قابل انجام است. در سایت های انگلیسی به این دلیل که تنها یک زبان وجود دارد، کار سئو راحت تر است. اما سئو انگلیسی سختی های خودش را نیز دارد و به این دلیل که گوگل اشراف بیشتری روی زبان انگلیسی دارد و درک هوش مصنوعی آن بالاتر از دیگر زبان ها مانند فارسی است، کار شما به عنوان یک سئوکار کمی سخت خواهد شد. مجموع کلیک هایی که سایت شما در نتایج گوگل گرفته است را به شما نمایش میدهد. ( این نمایش طبق تاریخ مشخص شده است برای مثال طی 3 ماه اخیر ).

با چه روش‌هایی می‌توانید بازاریابی و سئو سایت را انجام دهید؟

هدف سئو ایجاد پایه ای قوی برای یک وب سایت بوده و باعث ایجاد اعتبار و برند سازی و جلب اعتماد بیشتر برای کاربران می شود. در مقاله آموزشی سئو خارجی به تکنیک های جامع این روش بهینه سازی پرداخته شده است. در اصطلاحات فني اين حوزه، سئو کلاه – سفيد به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود زيرا دليل آن اين است که يا اجراي بلند مدت داشته و يا از دستورالعمل‌ها و سياست‌هاي صحيح جهت بدست آوردن رتبه‌هاي بالا در نتايج موتور‌هاي جستجو استفاده مي‌کند.

مسئولیت بهینه‌سازی نتایج جست‌وجو بر عهده الگوریتم رنک برین است و این کار را با بررسی رفتار کاربران انجام می‌دهد. این الگوریتم بررسی می‌کند که کاربران چه مدت زمانی را در یک سایت خاص می‌گذرانند و چند درصد از کاربران در هنگام جست‌وجو روی لینک یک سایت خاص مجله خبری مدرن بک لینک کلیک می‌کنند. این مورد بسیار در بهبود رتبه موثر است شما حتما باید قبل از استفاده از یک کلمه کلیدی به خوبی در مورد آن تحقیق کنید. منظور از تحقیق راجع به کلمات کلیدی این است که بررسی کنید مخاطبان نیازهای خود را با چه کلماتی در اینترنت جستجو می‌کنند.

چیست؟