سئو SEO چیست؟ راهنمای جامع بهبود سئوی سایت به زبان ساده آکادمی کاپریلا | مدرن بک لینک

برای مثال ممکن است یک شخص واحد با دو وسیله الکترونیکی (مثل موبایل و کامپیوتر) از یک سایت بازدید کند، که در اینصورت دو بازدید کننده به حساب خواهد آمد. یا مثلا اگر شخصی یکبار صبح و یکبار عصر از یک سایت بازدید کند، یک بازدید کننده دو بازدید ثبت کرده است. اما به شرطی که بین دو بازدید توسط یک IP یکسان، فاصله زمانی معینی (بین یک روز تا یک مجله خبری مدرن بک لینک هفته) وجود داشته باشد، دو بازدید کننده حساب خواهند شد. محتوای Seo Friendly محتوایی است که به گونه‌ای ایجاد شده باشد که موتور‌های جستجو به آن رتبه‌های بالایی دهند. پرداخت به ازای هر کلیک PPC است ، در واقع نوعی تبلیغات است که پرداخت بر اساس مدت زمان تبلیغ مشخص نمی‌‌‌شود و بازه زمانی که تبلیغ شما وجود دارد می‌‌تواند نامحدود باشد.

اهمیت سئوی سایت به این دلیل است که بسیاری از کاربران، از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا موضوع مورد نظر خودشان استفاده می کنند. از آن جایی که اکثر افراد تنها به نتایج صفحه اول گوگل توجه می کنند، اهمیت حضور در این صفحه خود را بیش از پیش نمایان می سازد. هرچه یک سایت جایگاه بهتری را در جستجوی کاربران به خود اختصاص دهد، می تواند افراد بیشتری را به سمت خود جذب کرده و موفق تر عمل کند. در طول 18 سال سابقه فعالیت در صنعت جوان طراحی سایت، انجام پروژه‌های متعدد طراحی سایت سئو و ساخت وبسایت سئو محور ، از شرکت داده‌ورزان، چهره ای سرشناس در این زمینه ساخته است.

بهینه‌سازی سایت

متا دیسکریپشن یا توضیحات، چکیده‌ای از مفهوم صفحه را به گوگل اعلام می‌دارد. برای مدیریت دیسکریپشن، همانند تایتل، در صورتی که از CMS وردپرس استفاده می‌کنید می‌توانید با افزونه یوست و در غیر این صورت از برنامه نویس کمک بگیرید. نقشه سایت در وب‌سایت‌هایی که محتوا و صفحات زیادی دارند، کمک می‌کند تا صفحات زودتر کرال و ایندکس گردد.

در صورتی که در رتبه های 1 تا 3 باشد، تعداد زیادی از افرادی که این کلمه را جستجو می کنند، وارد سایت عسل موردنظر می شوند. بازاریابی سنتی با گذشت هر دقیقه بیشتر و بیشتر تاثیر خود را از دست می‌دهد. از نگاه یک بازاریاب خلاق، باید راه جایگزینی وجود داشته باشد و آن بازاریابی محتوایی است.

مشاوره سئو

بعنوان مثال اگر تولبار MOZbar را نصب کنید ربات های Moz صفحاتی که بازدید میکنید را بررسی میکنند. هر کارگاه طی یک روز و در 4 ساعت برگزار میشود و فاصله میان برگزاری دو کارگاه حداقل یک هفته است. برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان برگزاری و محتوای هر کارگاه میتوانید به سایت آکادمی وبسیما مراجعه کنید. برای تفکیک مطالب سایت تصمیم گرفتم یه سری مطالب را در زیر دامنه با وردپرس جدا قرار بدم و الان متوجه شدم ساماندهی فقط روی دامنه اصلی اطلاع رسانی میکنه و اگه مشکلی در زیر دامنه باشه بدون اطلاع رسانی فیلتر میکنه. در سایتی موارد زیر رو برای انجام سئوی وب سایت معرفی کرده بود.

  • در صفحه آموزش سئو رایگان به طور کامل به استراتژی و تحقیق کلمه کلیدی پرداخته شده است که شما می‌توانید با مراجعه به این صفحه به طور کامل با این مرحله حساس آشنا شده و انجام و پیاده‌سازی آن را یاد بگیرید.
  • بسیاری از مواقع سئوکاران از عدم اطلاعات و دانش افراد استفاده می‌کنند و پروسه سئو را برای دریافت مبلغ بیشتر به تعویق می‌اندازند.
  • اگر می‌خواهید کفش، لباس یا هر محصولی که دارید به فروش برسد، باید از بهینه‌سازی موتور جستجو شروع کنید.
  • همچنین، وجود کد‌های بیشتر به معنی سرعت کمتر در بارگذاری صفحه است؛ و سرعت بارگذاری صفحات نیز یک فاکتور اساسی در سئو‌ی سایت از نظر موتور‌های جستجو است.
  • الکسای سایت پس از سئو به شدت پایین می‌‌آید و این مورد باعث جلب اعتماد کاربران سایت شما خواهد شد.
  • برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان برگزاری و محتوای هر کارگاه میتوانید به سایت آکادمی وبسیما مراجعه کنید.
پیج آتوریتی به قدرت و اعتبار یک صفحه نزد موتورهای جستجو و نتایج SERP اشاره دارد. این موضوع را درنظر داشته باشید، زمانی که از سئو و بهینه‌سازی سایت صحبت می‌شود، دقیقا به نتایج ارگانیک اشاره می‌کنیم. به عبارت دیگر، سئو به زبان ساده یعنی بدست آوردن جایگاه در نتایج ارگانیک. گوگل از ربات‌ها برای جستجو در بستر وب و پیداکردن صفحات جدید استفاده می‌کند. برای اینکه گوگل بتواند یک صفحه را پیدا کند، صفحه دیگر می‌بایست دارای لینک‌هایی باشد، که به صفحه جدید اشاره کرده باشند. به طور کلی هرچه به یک صفحه، پیوندهای بیشتر داده شده باشد، گوگل زودتر آنها را پیدا می‌کند و یا بروزرسانی‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کافیست وارد سایت Woorank شوید و در اولین کادری که می‌بینید لینک سایتتان را وارد کنید و اینتر را بزنید. در صفحۀ بعدی لیست کاملی از آنالیز بخش‌های مختلف ساییتان را مشاهده می‌کنید که با سه رنگ مختلف جدا شده‌اند. رنگ سبز نشان‌دهندۀ وضعیت خوب است، رنگ نارنجی بیانگیر این است که این بخش نیاز به بهبود دارد و رنگ قرمز نشان می‌دهد که روی این بخش اصلاً کار نشده. با کلیک روی هر بخش راهکارهایی به شما داده می‌شود که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. شما در حالی که برای سایت‌تان محتوا تولید می‌کنید و آن را سئو می‌کنید به یک سری ابزار برای آنالیز کردن سایت و بررسی نتایج به‌دست آمده از سئو نیاز دارید.