در آکادمی تسمینو وبینار های مختلفی در رابطه با رپورتاژ آگهی منتشر کرده اییم که یکی از بهترین وبینار ها میتوان به راهنمای انتخاب رسانه برای رپورتاژ آگهی نام برد که در زیر میتوانید آن وبینار را مشاهده نمایید. رپورتاژ آگهی به شما کمک می کند تا سایت شما در نتایج گوگل برای کاربران نمایش داده شده و بتوانید به کمک سایتی که رپورتاژ خود را در آن منتشر کرده اید کاربران و مخاطبین بیشتری را جذب کنید. محتوایی که برای ریپورتاژ آگهی می خواهید منتشر کنید می بایست حداقل 700 کلمه و حداکثر 1200 کلمه باشد. بطورکلی انتشار ریپورتاژ آگهی در ساب دامین پیشنهاد نمی شود. مگر آنکه رسانه از رتبه، کیفیت و دامین آتوریتی بالایی برخوردار باشد.
- به دلیل اختصاصی بودن منابع انتشار رپورتاژ سئوسل، درج رپورتاژ با استراتژی دقیق قابل انجام خواهد بود.
- از این رو خلق یک داستان خلاقانه در تولید محتوا به نفع برند شرکت مورد نظر است که باید درنظر گرفته شود، بنابراین اهمیت تولید محتوا همین جا بیش از قبل مشخص میشود.
- در کنار این فعالیت ها، کلیه خدمات مرتبط و ابزارهای لازم نیز ارائه می گردد.
- دقت کنید کلمه هایی را لینک دهید که دوست دارید در آن کلمات در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید، اما همان طوری که بالا نیز گفته شد از ترکیبی از انواع کلمه های کلیدی باشند.
- مجموعه ناب دیزاین متشکل از جمعی از مهندسین طراح سایت و نیروهای باتجربه و خبره در بحث تشکیل کمپین های تبلیغاتی سئو است.
در نتیجه اگر محتوای اطراف لینک حالت تبلیغاتی داشته باشد، با توجه به پیشرفت الگوریتمها، گوگل متوجه تبلیغاتی بودن لینک خواهد شد. بهتر است برای هر وبلاگ دانشگاهی از رپورتاژ آگهی دیگری استفاده کنید. پس قبل از این که به سایتی بخواین رپورتاژ بدین 100% همه مطالبشو بررسی کنید تا از اسپم بودن محتواشون با خبر بشید.
حین سفارش رپرتاژ به چه مواردی باید توجه داشت؟
بعضی از منابع مثل وبلاگ ها یا رسانه های دانشگاهی، ممکنه دارای دسته های اختصاصی نباشند. در این صورت چنین رپورتاژهای در دسته بندی عمومی یا بدون دسته منتشر می شن. خرید رپورتاژ و تولید محتوا به کمک سرویس بازنویسی متن فراموش نکنید که بعد از بازنویسی متن به صورت ماشینی، سعی کنید متن بازنویسی شده رو یکبار بررسی و به صورت سریع ویراستاری کنید. بخاطر اهمیت بالایی که سایت های دانشگاهی دارن، ثبت رپورتاژ در این سایت ها از زوایای مختلف می تونه برای کسب و کار شما موثر واقع بشه.
اگر محتوایی را که در قالب یک گزارش و خبر باشد، بر روی وب سایتی منتشر کنید در واقع رپرتاژ آگهی انتشار دادهاید. رپورتاژ خبری از سمت واحد روابط عمومی منتشر میشود و هدف این واحد اطلاع رسانی اتفاقات آن سازمان مورد نظر و محصولات و … در نتیجه با این تفاصیل میتوان مجله خبری مدرن بک لینک گفت که رپرتاژ خبری در مساوات تبلیغ قرار میگیرد، به این صورت که ریپورتاژ اگهی به صورت متنی نوشته شده و خواننده تا انتهای متن در یک مسیر که شما برای آن مشخص کردهاید پیش میرود. بهترین مکان برای درج وب سایت های پر بازدیدی که مخاطب هدف شما در آنجا میباشد است.
مزیت رپورتاژ خبری نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی
درصدی از این تخفیف به مشتری ما داده میشود و بخشی از آن نیز سود ماست. البته توجه داشته باشید که انتخاب نوین، فقط به منزله دریافت تخفیف بیشتر نیست. بلکه به معنی صرفهجویی در زمان، دریافت مشاوره و همینطور خدمات مختلف در هنگام انتشار رپورتاژ آگهی نیست هست. انتشار دو متن در یک سایت به این معنی نیست که دومی هیچ ارزشی ندارد با این وجود تا زمانیکه میتوان از سایت های مختلف لینک سازی را انجام داده هزینه کردن بر روی یک سایت منطقی نیست.
شما می توانید لینک مقالات منتشر شده را در سایت خود نیز قرار دهید و مخاطبان را آگاه سازید که مورد تأیید این سایت ها هستید. درستش اینه که بعد از راه اندازی سایت برین سراغ شبکه های اجتماعی و هم لینک سایت و خدماتتون رو بذارید و هم برای برندینگ خودتون و سئو سایت وقت بذارید. انتشار متن رپورتاژ آگهی یا مقاله رپورتاژ در سایتها یا شبکههای اجتماعی دیگر یکی دیگر از مزیتهای مهم برای درج آگهی رپورتاژ میباشد.
خرید رپورتاژ آگهی، آیا برای سایت رپورتاژ بخریم؟ + پاسخ قطعی