سپس نیروی انسانی گوگل یک به یک URLهای مشکوک را بررسی میکند. 4- هر رپورتاژ حداکثر شامل دو عکس با کیفیت و حجم زیر 35۰ کیلوبایت باشد و اندازه متن آن بیشتر از 45۰ کلمه نباشد. جواب سوال 2 – بله، تولید محتوای رپورتاژ رو هم خودمون انجام میدیم که می تونید هزینه های تولید محتوای تخصصی رو اینجا کلیک کنید و ببینید. استفاده از این نوع رپورتاژ هم به این دلیل که اکثر سایت های دانشگاهی به عنوان منابع علمی از طرف گوگل شناخته می شود مطمئنا در رتبه بندی و تاثیری که روی آن می گذارد خوب خواهد بود.
- کلمات لینک شده در رپورتاژ دقیقا عباراتی باشند که میخواهید در آنها جایگاه کسب کنید.
- رپورتاژ تقویتی بلاگ پست خارجی، همونطور که از اسم سرویس مشخص هست، صرفاً به هدف تقویت رپورتاژها و بک لینک های شما استفاده میشه.
- اما تبليغات بنري و ديگر تبليغات در کنار رپورتاژ و… مي تواند به سايت کمک کند تا در مدت زمان کمتري رشد کند.
- سایت اگهی تخصصم اینه سایت اگهی برتر جهت ثبت آگهی و درج آگهی تخصص، محصولات و خدمات تخصصی شما عزیزان می باشد.
اینکه هر 4 لینک به یک صفحه و با یک عبارت باشند طبیعی نبوده و ارزشی برای شما ایجاد نمیکند. کلمات لینک شده در رپورتاژ دقیقا عباراتی باشند که میخواهید در آنها جایگاه کسب کنید. اگر Domain Authority این سایت بالاتر از ۳۰ باشد گزینه معمولی خواهد بود و اگر بالاتر از ۴۰ باشد خوب است. اگر سایتی پیدا کردید که اعتبار دامنه آن بالاتر از ۵۰ است یک گزینه ایده آل یافته اید. پاراگراف های کوتاه و مناسب ، هدینگ یا تیترهای جذاب در متن هم باعث می شود تا کاربران متن خبر شما را تا آخر دنبال کرده و مطالعه کنند.
نمونه های رپورتاژ آگهی موفق دارای چه ویژگی هایی هستند ؟
اگر با استراتژی لینک سازی در رپورتاژ آشنا نیستید یا برنامه ای برای لینک سازی سایت خود ندارید، مشاورین ما در این زمینه مشاوره های لازم را ارائه خواهند کرد. زمانی که در حال تدوین این محتوا بودیم با سرچ کلمه کلیدی سفارش رپورتاژ آگهی در گوگل به این وبسایت برخورد کردیم. به نظر من هیچ تفاوتی بین محتوای وبسایت خودمان و محتواهای رپورتاژی وجود ندارد و حتی باید به محتوای رپورتاژ بیشتر دقت نمود.
رپورتاژ آگهی ما توی دسته های اختصاصی منتشر می شه؟
تاثیراتی که انتشار رپورتاژ آگهی با یک متن یکتا در مقایسه با متن کپی شده از سایت ها و یا منابع دیگر دارند به هیچ وجه قابل مقایسه نیستند. یک محتوای رپورتاژ خوب که اصطلاحاً با عنوان “محتوای سئو شده” نیز می شناسند، دارای فاکتورهاییست که باعث می شود رپورتاژ شما بیشترین تاثیرگذاری را بر روی سئوی سایت شما و یا حتی جذب مستقیم مخاطبان داشته باشد. توضیحات بیشتر در رابطه با آتوریتی رپورتاژها و تاثیر آنها در افزایش رتبه سایت را در مقاله مجله خبری مدرن بک لینک تاثیر آتوریتی رپورتاژ در افزایش رتبه سایت درج کرده ایم که پیشنهاد میکنیم به طور کامل و با دقت مطالعه فرمائید. رپورتاژها بهترین و با کیفیتترین نوع بک لینک به شمار میروند که کیفیت و اثرگذاری آنها به نحوه نگارش رپورتاژ و استراتژی سئوی هر سایت بستگی دارد. برخی از افراد همواره عبارت “بک لینک بگیریم یا رپورتاژ” را بارها و بارها به کار میبرند که متاسفانه اشتباه است. به این دلیل که رپورتاژ آگهی ها خود نوعی بک لینک محسوب میگردند.
همچنین لازم به ذکر است بدانید خرید رپورتاژ از سایت های گوناگون تنها یکی از روش های سئو خارجی می باشد پس شما در کنار رپورتاژ آگهی باید موارد دیگر را برای ارتقاء سئو سایت خود را نیز در نظر بگیرید . هیچ شحصی نمی تواند به خوبی یک سئوکار باتجربه و یا یک تیم سئو کاربلد برای سایت شما یک پلن و برنامه رپورتاژ آگهی عالی و موثر تنظیم کند. انتشار رپورتاژ آگهی برای هر سایت تکنیک ها و نکات مخصوص خودش را دارد. برای همین اگر با دقت و برنامه ریزی رپورتاژها اجرا نشود موجب اتلاف و هدررفت هزینه ها و زمان زیادی خواهد شد. به همین جهت سئولایت اعلام آمادگی دارد تا بهترین و مناسب ترین پلن های رپورتاژ را برای سایت شما تنظیم و اجرا نماید و در صورت نیاز بعنوان مشاور حرفه ای در کنار شما باشد. در این صفحه شما می توانید رپورتاژ و بک لینک دانشگاهی و رپورتاژهای مجله ای (پی بی ان) را سفارش دهید.