چون هر چقدر این عدد بالا باشد مخصوصا بالاتر از 20 و در تعداد زیاد بعدا برای سایت مشکل ساز خواهد شد. به طور کل سایتهای تازه تاسیس که هنوز کارهای زیادی در مبحث آف پیج انجام ندادن، پیشنهاد ما اینه که از پکیج های کوچک تر شروع کنید. در واقع این شما هستید که تصمیم میگیرید کدوم پکیج رو برای سایت انتخاب کنید. اگر برنامه ای رو برای انتشار در نظر دارید میتونید ارائه بدید، در غیر اینصورت انتشار رو میتونید به سئوسل بسپارید. اگر منظور شما پکیج های خبری هستند، بهتر هست متن برای هر سایت متفاوت باشه.
✅ اثرگذاری و خرید رپورتاژ آگهی تضمینی است؟
از دیگر چالش های این صنعت عدم شفافیت در بیان تعرفه رپورتاژ آگهی به مشتریان است. بدین ترتیب که اغلب شرکتهای تبلیغاتی فرآیند قیمت گذاری رپورتاژها را به درستی و صادقانه به اطلاع مخاطبان خود نمیرسانند و یا با نادیده گرفتن حقوق رسانهها در صدد جلب مشتریان بیشتری میباشند. در گذشته تعداد سایت های رپورتاژ در کشور ما بسیار کم بود و مالکان دیگر سایت ها به ناچار برای تبلیغ یک محصول خدماتی، به سایت های بی ارتباط با سایت خود مراجعه کرده و تبلیغات خود را منتشر می کردند.
انکرتکست مناسب و لینک داده شده به سایت باعث بالا آمدن سایت در آن کلمه هدف به مرور زمان برای محصول یا خدمت شما خواهد شد. پس در این مورد باید دقت لازم رو با تستهای مختلف، تحقیق در مورد کلمههای کلیدی که بیشترین سرچها را دارند و… انجام دهید. مطالب سایت ها دارای جایگاه مناسبی در گوگل میباشد در نتیجه رپوتاژ سایت شما بهترین رتبه ممکن را خواهند گرفت .
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید رپورتاژ آگهی در 8 وبلاگ فارسی با اتوریتی بالا (پلن شماره ” لغو پاسخ
همین مسئله موجب میشود گزینه های شما برای انتخاب محدود شود ولی همیشه تلاش کنید خرید رپورتاژ را از سایت هایی انجام دهید که از نظر موضوعی و محتوایی به سایت شما نزدیک هستند. در پلن شماره 4 رپورتاژ آگهی رایاطرح شما بایستی یک یا دو متن رپورتاژ بصورت مقاله به همراه یک الی 3 تصویر برای ما ارسال نمایید. متن خود را در فایل word قرار دهید و لینک های خود را نیز در آن مشخص نمایید.
به زبان ساده،رپورتاژ چیست؟ یک مقاله از طرف شماست که در وب سایتهای دیگر منتشر می گردد. در این مقاله، شما می توانید به معرفی برند خود بپردازید، محصولات و خدمات خود را تبلیغ نمایید و حتی در زمینۀ کاری خود به مخاطبان آموزش دهید. توجه داشته باشید که هر چقدر موضوع رپورتاژ جذاب تر باشد، تاثیرگذاری آن نیز بیشتر می باشد. درج عکس چه در مقالههای سایت و چه در متن رپورتاژ آگهیها مهم میباشد و باید حداقل یک عکس در متن رپورتاژ در جای مناسب و متناسب با متنمون انتخاب کنیم. درست است که خرید رپرتاژ و درج آگهی تبلیغاتی در سایتهای عمومی و خبری دست ما را باز گذاشته و راحتتر میتوانیم انتخاب کنیم. ولی همانطوری که بعدا مثالی در مورد سایتهای اگهی تخصصیزده میشود.
بله این سایت های رپورتاژ ادز و تریبون هم مثل تخصصم اینه سال های سال هستش که فعال هستند و رشد قارچ گونه نداشتند که یکی دو روزه باشن و جمع کنن. پس با توجه به الگوريتم هاي مختلف هوشمند گوگل بازديدهاي فيک بالا و خريد بک لينک هاي انبوه باعث نابودي سايت خواهد شد. بک لينک مخصوصا به صورت انبوه به جزء نابودي سايت در کوتاه يا بلند مدت مجله خبری مدرن بک لینک تاثير منفي روي سايت ما دارد. سئو سايت طبق داکيومنت هاي سئو گوگل بايد به صورت آرام و البته منطقي طي شود. مثلا يک سايتي که هنوز دو ماه از عمر آن نمي گذرد، اگر بک لينک انبوه بگيرد مطمئنا شامل جريمه هاي گوگل خواهد شد. اما تبليغات بنري و ديگر تبليغات در کنار رپورتاژ و… مي تواند به سايت کمک کند تا در مدت زمان کمتري رشد کند.
البته که لینک فالو در کنار نوفالو باعث اعتماد بیشتر گوگل از نظر این که این رپورتاژ به صورت مصنوعی درج نشده و به خاطر مفید بودن مطلب میباشد نیز بسیار تاثیر گذار است. با این حال خرید رپورتاژ وبلاگی در جای خود باعث ارتقای رتبه سایت شما در نتایج میشه و به دلایل متفاوت لازم هست از این نوع از رپورتاژها هم استفاده بشه که یکی از دلایل مهم، طبیعی سازی لینکسازی هست. رپورتاژهای ارائه شده در سئوسل به دلیل اینکه در گروه رپورتاژهای PBN و PDN دسته بندی می گردند، امکان انتشار لیست کامل سایت ها وجود ندارد. جهت مشاهده نمونه از منابع ثبت رپورتاژ سئوسل کافیست با تیم پشتیبانی از طریق ناحیه کاربری در ارتباط باشید. در حال حاضر می توانید حداکثر تا ۳ لینک فالو و یک عکس با حجم حداکثر ۵۰ کیلوبایت در متن رپورتاژ قرار دهید.
شما می توانید برای ثبت سفارش رپورتاژهای pbn نیز از طریق پنل کاربری خود اقدام نمایید، در قسمت سفارش رپورتاژ می توانید لیست رپورتاژهای pbn را مشاهده نمایید و از آن ها برای لایه دو لینک سازی خود استفاده نمایید. شما با تهیه رپرتاژ آگهی به گوگل نشان می دهید که سایت های معتبر شما را تایید کرده اند و به شما لینک داده اند. بهترین استراتژی این هست که در لایه اصلی از منابع معتبری مثل رپورتاژهای مجله ای یا وبلاگی استفاده کنید و در نهایت، این منابع رو به کمک رپورتاژها و یا بک لینک های تقویتی، تقویت کنید.
در حین لینک سازی به هیچ عنوان چند لینک رپورتاژ را داخل یک متن قرار ندهید. جهت سفارش رپورتاژ دانشگاهی لطفاً از طریق ناحیه مشتریان، تیکت ارسال نمائید. قیمت ثبت رپورتاژ وبلاگی در سرویس های وبلاگدهی ایرانی مطابق با جداول قیمتی زیر می باشد. روز به روز سخت تر خواهد شد چرا که الگوریتم های گوگل روز به روز قوی تر می شوند. اما در این مسابقه شما می توانید همیشه از الگوریتم های گوگل جلوتر باشید. سئوسل برای این موضوع راه حل های مناسب و اصولی در نظر گرفته است که شانس شما را برای رتبه گرفتن در گوگل بیشتر می کند.
- خرید رپورتاژ آگهی از منابع اختصاصی نشونت دارای ضمانت ایندکس هستند.
- سایت های زیادی وجود دارند که رپورتاژ رو می فروشن و به زودی در پنل seoedu موضوع سفارش رپورتاژ هم اضافه خواهد شد.
- هرچقدر تعداد لینک های موجود در صفحه رپورتاژ آگهی افزایش یابد اعتبار منتقل شده به هریک از آنها کاهش خواهد یافت.
- در این سایتها متن رپورتاژ شما علاوه بر انتشار و قرار گرفتن دائمی در سایت های مورد نظر، در صفحه اول سایتها نیز قرار میگیرند.
در کشورهایی که قوانین تجارت درستی حاکم میباشد، معمولا باید آگهی تبلیغاتی از مقاله جدا بوده و جای خود را با رپرتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری ندهد. چرا که این قوانین به حقوق مصرفکننده احترام قائل بوده و میخواهد کاملا این موارد از هم جدا باشد و قابل تشخیص. بهتر است همه لینک ها را به صفحه اصلی یا یک صفحه خاص با چند کلمه کلیدی داده نشود، بلکه فقط یک لینک به صفحه اصلی داده و بقیه را به صفحات فرعی سایتتان که هم کانسپت هستند داده شود. در تبلیغ به شیوهریپورتاژ آگهیاین ریسک اگر رپورتاژها درست اجرا شوند، تقریبا صفر می شود و با خیال آسوده می توان اقدام به خرید رپوتاژ کرد. نزدیک بودن عنوان و متن رژورتاژ به مقالهها یا رپورتاژهای رسانهای که در آن درج میشود.