سپس نیروی انسانی گوگل یک به یک URLهای مشکوک را بررسی میکند. 4- هر رپورتاژ حداکثر شامل دو عکس با کیفیت و حجم زیر 35۰ کیلوبایت باشد و اندازه متن آن بیشتر از 45۰ کلمه نباشد. جواب سوال 2 – بله، تولید محتوای رپورتاژ رو هم خودمون انجام میدیم که می تونید هزینه های تولید محتوای تخصصی رو اینجا کلیک کنید و ببینید. استفاده از این نوع رپورتاژ هم به این دلیل که اکثر سایت های دانشگاهی به عنوان منابع علمی از طرف گوگل شناخته می شود مطمئنا در رتبه بندی و تاثیری که روی آن می گذارد خوب خواهد بود.
دقت کنید کلمه هایی را لینک دهید که دوست دارید در آن کلمات در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید، اما همان طوری که بالا نیز گفته شد از ترکیبی از انواع کلمه های کلیدی باشند. اگر رپورتاژ آگهی را از سایتها و شرکتهای فروش رپورتاژ آگهی مناسب استفاده کنید این مورد رو میتونید همیشه بررسی کنید و در صورت تخلف با برقراری ارتباط این مورد رو گوشزد نمائید. معنی رپرتاژ آگهی و advertorial به شکلی از آگهی در قالب گزارش گفته می شود. آگهی رپورتاژ می تواند به صورتمطالب عادی یا خبری در سایت های مختلف به شکل تصویری، نوشتاری یا متنی، ویدیویی، اینفوگرافیک و… در سایت های دیگر درج شوند. تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ICT آینده ما را رقم میزنند. انتخاب تعداد لینک و عکس در هر رپورتاژ به فاکتورهای متفاوتی وابسته است که در صفحه تعداد لینک و عکس مجاز در رپورتاژ آگهی در مورد آن توضیح داده ایم.
بازدید و نسبت بازید به مشتری مهمترین معیار شما باشد بهتر خواهد بود. پکیج اول رپورتاژ شامل سایت های بسیار قوی از نظر قدرت دامنه (دامین اتوریتی +50) بوده و مطالب ارسالی در این سایت ها پس از انتشار دارای قدرت صفحه(پیج اتوریتی) بین 25 تا 40 خواهند بود . درج رپورتاژ آگهی در سایت هایی که با سئوسل قرارداد دارند محدودیت زمانی نداره و تا زمانی که سایتها در حال فعالیت باشند، موظف به حفظ رپورتاژ شما در سایت خواهند بود. اما در صورت پایان فعالیت سایتها و تعطیل شدن شان در هر زمانی و به هر دلیلی، طبیعتاً رپورتاژ شما هم حذف خواهد شد که در این مورد مسئولیتی بر عهده سئوسل نخواهد بود. خرید رپورتاژ edu قطعا برای سایت مفید هست اما نسبت به بقیه انواع رپورتاژ این احتمال وجود داره که ماندگاری کمتری بر روی سایت های دانشگاهی داشته باشند.
برخلاف تصور بسیاری از افراد، گوگل برای انجام هرکاری از الگوریتم و ربات استفاده نمیکند. بلکه در برخی موارد، خصوصاً مواردی که به دنبال ردپای چیزی عجیب است، از مجله خبری مدرن بک لینک نیروی انسانی کمک میگیرد. در صورتی که رباتهای گوگل، متوجه مسئله ای عجیب و در واقع یک ردپا تبلیغاتی در متن رپورتاژ شوند، URL را در یک فهرست خاص قرار میدهند.
گوگل سرچ کنسول | وبمستر تولز سابق | مزیت استفاده
عکس اول به عنوان تصویر اصلی یا تصویر شاخص در سیستم های مدیریت محتوا قرار داده میشود و تصویر دوم در بین پاراگراف ها و بین متن دیده میشود. ضمنا برای تصویر حتما یک متن جایگزین یا Alt Atributtion بگذارید. چون معمولا صاحبان وبسایت ها موقع قبول رپورتاژ به این جزئیات فکر نمی کنند. از نظر تیم ما بهتر هست از پکیج های رپورتاژهای ما استفاده کنید تا تاثیر سریع آن را مشاهده کنید .
آموزشی
تاثیراتی که انتشار رپورتاژ آگهی با یک متن یکتا در مقایسه با متن کپی شده از سایت ها و یا منابع دیگر دارند به هیچ وجه قابل مقایسه نیستند. یک محتوای رپورتاژ خوب که اصطلاحاً با عنوان “محتوای سئو شده” نیز می شناسند، دارای فاکتورهاییست که باعث می شود رپورتاژ شما بیشترین تاثیرگذاری را بر روی سئوی سایت شما و یا حتی جذب مستقیم مخاطبان داشته باشد. توضیحات بیشتر در رابطه با آتوریتی رپورتاژها و تاثیر آنها در افزایش رتبه سایت را در مقاله تاثیر آتوریتی رپورتاژ در افزایش رتبه سایت درج کرده ایم که پیشنهاد میکنیم به طور کامل و با دقت مطالعه فرمائید. رپورتاژها بهترین و با کیفیتترین نوع بک لینک به شمار میروند که کیفیت و اثرگذاری آنها به نحوه نگارش رپورتاژ و استراتژی سئوی هر سایت بستگی دارد. برخی از افراد همواره عبارت “بک لینک بگیریم یا رپورتاژ” را بارها و بارها به کار میبرند که متاسفانه اشتباه است. به این دلیل که رپورتاژ آگهی ها خود نوعی بک لینک محسوب میگردند.
اگر با استراتژی لینک سازی در رپورتاژ آشنا نیستید یا برنامه ای برای لینک سازی سایت خود ندارید، مشاورین ما در این زمینه مشاوره های لازم را ارائه خواهند کرد. زمانی که در حال تدوین این محتوا بودیم با سرچ کلمه کلیدی سفارش رپورتاژ آگهی در گوگل به این وبسایت برخورد کردیم. به نظر من هیچ تفاوتی بین محتوای وبسایت خودمان و محتواهای رپورتاژی وجود ندارد و حتی باید به محتوای رپورتاژ بیشتر دقت نمود.
- سپس در همین صفحه در بالای صفحه بر روی دکمه آپلود فایل کلیک کنید (در قسمتی که در تصویر زیر میبینید) و فایل zip خود را انتخاب نمایید و سپس بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید.
- نتیجه اینکه رپورتاژ آگهی بستر خود را تعویض کرد و در بستر آنلاین جای گرفت شاید این اضافه شدن حروف در فارسی و تبدیل رپرتاژ آگهی به رپورتاژ آگهی را بتوان بدین شکل توجیه نمود.
- مثلا يک سايتي که هنوز دو ماه از عمر آن نمي گذرد، اگر بک لينک انبوه بگيرد مطمئنا شامل جريمه هاي گوگل خواهد شد.
- برای ۶ سایت اتوریتی بالای ۷۷ خارجی نیازی به ارسال مقاله نبوده و خود ما یک متن حداقل ۵۰۰ کلمه ای انگلیسی همراه با یک عکس مناسب را در سایت های مورد نظر بصورت مقاله رپورتاژ قرار میدهیم.
- از آنجا که سهم بازار سنتی روز به روز کاهش مییابد و جای خود را به دنیای دیجیتال مارکتینگ میدهد بهتر است که در انتخاب پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی دقت و حساسیت بیشتری را لحاظ نمایید.
زمانی که شما برای لینک سازی سفارش رپورتاژ می دهید می توانید هر محتوایی که دوست داشتید منتشر کنید که البته پیشنهاد ما محتواهای آموزشی و عالی است که بتوانید از آن صفحات نیز برای سایت خود ورودی دریافت کنید. رپورتاژ اگهی خبری یکی از بهترین رپورتاژها برای افزایش رتبه سایت می باشد. رپورتاژها معمولا در سایت های با آتوریتی و قدمت بالا قرار داده می شوند تا اعتبار زیادی به سایت مقصد انتقال داده شود. 3- به صورت PBN و یا شبکه ای رپورتاژها و بک لینک های خود را ایجاد کنید. یعنی اینکه مثلا لایه اول چند رپورتاژ فارسی و دانشگاهی منتشر کنید و برای هر کدام از این رپورتاژها لایه دوم و سوم را با لینک سازی در وبلاگ ها و پروفایل ها وسایتهایی که بک لینک رایگان می دهندایجاد کنید.
اینکه هر 4 لینک به یک صفحه و با یک عبارت باشند طبیعی نبوده و ارزشی برای شما ایجاد نمیکند. کلمات لینک شده در رپورتاژ دقیقا عباراتی باشند که میخواهید در آنها جایگاه کسب کنید. اگر Domain Authority این سایت بالاتر از ۳۰ باشد گزینه معمولی خواهد بود و اگر بالاتر از ۴۰ باشد خوب است. اگر سایتی پیدا کردید که اعتبار دامنه آن بالاتر از ۵۰ است یک گزینه ایده آل یافته اید. پاراگراف های کوتاه و مناسب ، هدینگ یا تیترهای جذاب در متن هم باعث می شود تا کاربران متن خبر شما را تا آخر دنبال کرده و مطالعه کنند.