آنچه من فکر میکنم و چرا فکر میکنم محتوای سئو با بستهبندی مشکل دارد، این است که روش سنتی که ما به،وان تولیدکنندگان محتوای سئو تشویق شدهایم برای ایجاد محتوا به این شکل است. درست است؟ اگر در مورد موضوع خاصی صحبت میکردیم، مثلاً «چگونه برای ماراتن تمرین کنیم»، بسیار معمول است که بخشی را در تجربه بالا بگنج،م که درباره چیستی ماراتن صحبت میکند.
یک بار دیگر به این واقعیت برمی گردیم که گوگل فقط به این سوال پاسخ نمی دهد که ماراتن چیست؟ برای ما آنها همچنین نحوه تعامل کاربران با محتوای ما را اندازه گیری می کنند. و اگر ،ی عبارت «چگونه برای ماراتن تمرین کنیم» را جستجو کند، بر روی محتوای شما مینشیند و این ،مت بالای صفحه را میبیند که میگوید: «ماراتن چیست؟» حدس بزنید چی؟ احتمالا فرسوده خواهند شد. شما به ،وان یک کلیک بد در نظر گرفته می شوید و ممکن است برخی از رتبه ها و برخی ترافیک را از دست بدهید.
بنابراین، در عوض، چه کاری باید انجام دهید؟ پاسخ یک خبر خوب است، درست است؟ ما قبلاً محتوا را ایجاد کردهایم، و موضوع بستهبندی مجدد آن چیزی است که قبلاً ایجاد کردهایم. بنابراین به جای هدف قرار دادن کلمه کلیدی «چگونه برای ماراتن تمرین کنیم»، «بازاریابی ایمیلی انجام دهیم»، «رژیم غذایی را شروع کنیم»؟ ما باید درک کنیم که کاربران به دیدگاههای متفاوتی که به یک موضوع نگاه میکنند اهمیت میدهند، و اینگونه است که یک پرس و جو در واقع میتواند به انواع دیدگاههای مختلف ت،یم شود که کاربر احتمالاً در طول سفر جستجوی خود به آن علاقهمند است. مواردی مانند: “قبل از تمرین برای ماراتن چه نکاتی را در نظر بگیریم.” اشتباهاتی که هنگام شروع یک رژیم غذایی خاص مرتکب شدم. «دلایل عدم انجام ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی TikTok» و «آیا باید سئو را در این روزگار شروع کنم؟»
این دیدگاهها برای کاربر نهایی جذابتر و قابل کلیکتر خواهند بود، و محتوایی بالاتر از تجربیات قبلی خواهند داشت که من این کار را انجام دادم. چگونه بازاریابی ایمیلی انجام دادم، و چگونه خطوط موضوع را برای بهبود نرخ باز ، تا 40 درصد به جای «چگونه بازاریابی ایمیلی انجام دهیم؟» آزمایش کردم. “ایمیل مارکتینگ چیست؟” خطوط موضوع خود را تست کنید، درست است؟ محتوای بسیار متفاوت اما مشابه.
باز هم، به همین دلیل است که فکر می کنم محتوای سئو دارای مشکل کپسوله سازی است. به هر طریقی، محتوایی که تولید می کنیم وجود دارد. ما فقط باید تجربیات مستقیم و مرتبط تری ایجاد کنیم که مردم به آنها اعتماد کنند، و من معتقدم آینده موفقیت شما و محتوای سئو به توانایی شما در فکر ، به کاربر و نه موتور جستجو بستگی دارد. متش،.
منبع: https://moz.com/blog/content-packaging-problem-whiteboard-friday