سرعت صفحه اغلب با “سرعت سایت” اشتباه گرفته میشود، که در واقع سرعت صفحه برای نمونهای از بازدیدهای صفحه در یک سایت است. سرعت صفحه را میتوان در “زمان بارگذاری صفحه” (مدت زمان لازم برای نمایش کامل مطالب در یک صفحه خاص) یا مدت زمان طولانی برای دریافت مرورگر شما برای اولین بایت اطلاعات از وب سرور توصیف کرد. بعضی از سایتها به هر دلیلی لینکهای صفحه را پنهان میکنند. پنهانسازی لینکها به روشهای مختلفی انجام میشود که سادهترین آن، همرنگ کردن لینک با پسزمینه سایت است. در واقع مسیر مطلق (یا کامل) را به یک فایل، صفحه HTML، تصویر یا هر چیز دیگری که ممکن است بخواهید در وبسایت خود لینک دهید، نشان میدهد.
اگر محتوای سایت جدید از نظر موضوعی به سایت قبلی شباهت دارد شما باید از طریق ابزار google search console همه صفحات سایت قبلی را شناسایی کرده و آدرس های آنها را جایی ذخیره کنید. ابتدا از متن زیبا و اطلاعاتی که در مجموعه وبسیما به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می دهید تشکر کنم. متاسفانه امکان بررسی سایت ها و اعلام مشکلات آنها را نداریم چرا که این کار زمان و انرژی زیادی میطلبد. پیشنهاد میکنم مقالات و کتاب های تخصصی سایت را به دقت مطالعه کرده و موارد آموزش داده شده را در سایت خود رعایت کنید. بله امکان ارسال یک متن به چند سایت هست ولی با این کار عملا همه رپورتاژهای شما محتوای کپی و تکراری خواهند داشت که از ارزش و اعتبار آنها کم میکند.
با این کار نه تنها سئوی سایتتان بهبود پیدا میکند، بلکه خودتان هم قدم به قدم اصول سئو را یاد میگیرید. یکی از مهمترین اطلاعاتی که از داستان موفقیت کسبوکارهای بزرگ این دوره بدست میآوریم، اهمیت استفاده از شبکههای اجتماعی است. قدرت شبکههای اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ غیرقابل انکار است و ما هر روز و هر لحظه این واقعیت را درک میکنیم. لینکهای داخلی کاربر را به بخش دیگری از سایت شما هدایت میکند. استفاده از کلمههای مهم و اساسی برای لینکهای داخلی در افزایش تاثیر آنها بسیار مهم است.
پس جای تعجب ندارد که سایتهای زیادی برای اعتبار بخشی به مطالب خود به سایت وبسیما لینک دهند. پاسخ به این سوال برای هر کسب و کار و سایتی متفاوت خواهد بود؛ بسته به میزان اعتبار و فعالیت های پیشین سایت شما، کلماتی که هدف گذاری کرده اید و وضعیت رقبا این زمان تعیین خواهد شد. ممکن است در یک حوزه بتوان در 3 ماه موفقیت های مهمی کسب کرد ولی در حوزه دیگری بیش از یک سال زمان لازم باشد.
- اما در میان منابع مورد استفاده، چند سایت و وبلاگ هستند که محتوای آنها کلیدیتر است و عملاً در سطح جهان، مرجع محسوب میشوند.
- در این قسمت به بررسی بخشهای مختلف سئوی خارجی سایت میپردازیم.
- سئو یعنی تحلیل رفتار کاربران و موتورهای جستجو با هدف طراحی استراتژی مناسب برای کسب بهترین نتیجه ممکن.
- آنهایی که طولانیتر هستند، براساس الگوریتم گوگل معمولا اعتبار چندانی به محتوا اضافه نمیکنند.
- اینجاست که برای بررسی واقعی بودن یا نبودن اعتبار شما به سراغ سیگنال های شبکه های اجتماعی مثل لایک ها، کامنت ها، اشتراک گذاری ها و… میرود.
از میان این کاربران دائمی نیز تعداد بسیار کمتری تبدیل به خریدار خواهند شد و از میان خریداران، تعداد انگشتشماری ممکن است شما را به دوستان و آشنایانشان نیز توصیه کنند. همان طور که مشاهده میکنید این روند مانند یک قیف برعکس دهانه ورودی آن گشاد و دهانه خروجی آن باریک است. گوگل برای سایتهایی که از هر کدام از این الگوریتمها تخطی میکنند مجازاتهایی نیز در نظر گرفته است که با نام پنالتی گوگل معروفاند.
ولی به قول معروف، همه چیز را همگان دانند، دوباره اومدم اطلاعات خودم رو بروز کنم و چیزهای بیشتری یاد بگیرم. برداشت شما از این موضوع کاملاً درست بوده و ما هم بخاطر این موضوع بود که تصمیم گرفتیم این صفحه رو درست کنیم. در نهایت اگر این ارتباط صمیمانه ادامه پیدا کند، اعتبار سایت شما نزد گوگل بیشتر و مجله خبری مدرن بک لینک بیشتر و آشنایی سایت شما با گوگل به رفاقتی پایدار تبدیل خواهد شد. در ضمن بعضی از تگها نوایندکسن ، تو صفحه تگ ها رفتم و با یوست چک شون کردم ، برای ثبت تو گوگل مشکلی نداشتن. فقط من بخوام تمام این دوره های پیشنهای شمارو اموزش ببینم و همزمان بخوام روی پیج خودم هم کار کنم .البته پیج گل و گیاه هست.
هـ) اصطلاحات رایج در سئو کلاه خاکستری
سئو مفهومی به ظاهر ساده است ولی در بیان آن پیچیدگی های بسیاری وجود دارد. دانش سئو هر روز گسترده تر و عمیق تر از گذشته میشود و برای درک آن نیازمند مطالعه مداوم خواهیم بود. موفقیت در سئو باعث میشود شما به شدت از رقبای خودتان فاصله بگیرید. اما متاسفانه هنوز نتیجه دلخواهی نگرفتم و زیاد بازدید ندارم.
در ۲۷ می ۲۰۰۳، دادگاه شکایت علیه گوگل را رد کرد؛ زیرا سرچکینگ نتوانست ادعایش را که میتوانست منجر به دریافت خسارت شود، اثبات کند. با انجام دادن این فعالیتها، عکس خود را سئو کردهاید و میتواند به شما برای کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو و افزایش کاربر کمک شایانی کند. گوگل اینستنت، یا جستجوی زمان واقعی، در اواخر سال ۲۰۱۰ در تلاشی بهمنظور بههنگامتر و مرتبط نمودن جستجوها ارائه شد. بهطور تاریخی، مدیران وبسایتها، ماهها یا حتی سالها روی بهینهسازی یک وبسایت و ارتقای رتبهٔ جستجوی آن زمان گذاشتهاند. در نتیجه در خلاصهترین تعریف «سئو» را میتوان به معنای بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو دانست.
در جای جای مقاله خود از تصاویر، اینفو گرافی، جدول، و سایر المانهای جذاب بصری برای ایجاد فضای تنفس و استراحت به کاربر استفاده کنید. موضوع مورد نظر خود را بهتر و با جزییات بیشتری از سایر رقبا پوشش دهید. متن جایگزین را به محلی برای استفاده بیهوده از کلمه کلیدی تبدیل نکنید. سایت نردبان در تست جی تی متریکس در ۴ دهم ثانیه بارگذاری شد. تو بعضی از سایت ها نوشته الان دیگه کار نمیکنه این قابلیت و گوگل نشون نمیده.
ارتباط با موتورهای جستجو[ویرایش]