نحوه ایجاد پیش بینی سئو [Free Template Included] – جمعه تخته سفید

نحوه ایجاد پیش بینی سئو [Free Template Included] - جمعه تخته سفید

بنابراین قبل از شروع، به چند چیز از نظر داده نیاز دارید تا بتو،د پیش بینی خود را بسازید. اول، 12 ماه از داده های ترافیک.

بنابراین، شما می تو،د به طور موثر از پلت فرم تجزیه و تحلیل خود استفاده کنید یا می تو،د از کنسول جستجوی گوگل برای جمع آوری 12 ماه داده ارگ،ک در ماه استفاده کنید. ث،اً، بیشتر اوقات که در یک شرکت کار می کنید یا با مشتریان کار می کنید، هدفی را تعیین می کنید که عملکرد سئو مورد انتظار شما در آینده چگونه باشد.

بنابراین بسیار مهم است که آن را نیز به پیش بینی های خود اضافه کنید. سوم، کلمات کلیدی که در طول کمپین خود هدف قرار خواهید داد برای کمک به تلاش برای نشان دادن رشدی که برای ،ب و کار یا مشتریان خود ایجاد خواهید کرد بسیار مهم هستند. و سپس، در نهایت، مدل CTR که تا حدودی با نقطه شماره سه در اینجا مرتبط است.

مدل CTR به شما این امکان را می‌دهد که مهندسی مع، هر کلمه کلیدی را در مورد اینکه چه میزان ترافیک جذب می‌کند و با بهینه‌سازی موقعیت‌های کلمات کلیدی، چه میزان ترافیک اضافی را به وب‌سایت شما هدایت می‌کند، شروع کنید. بنابراین، این چهار چیز است که قبل از شروع این سفر به آن نیاز دارید. زم، که شما این فرآیند را طی کردید به آن خواهیم رسید، نموداری مانند این.

بنابراین، این یک نمایش بسیار واضح از آنچه در 12 ماه گذشته از طریق داده های ترافیکی که من در اینجا ارائه کرده ام و سپس سناریوهای مختلف به دست آورده ایم است. بنابراین ابتدا، پایه خود را. این همان چیزی است که ما فکر می کنیم اگر هیچ فعالیت ارزش افزوده SEO را انجام نمی دادیم، عملکرد واقعاً خواهد بود.

سپس ما پیش بینی خود را در اینجا سبز می کنیم. بنابراین با تمام داده‌های کلیدواژه‌ای که در اختیار دارید، ما معتقدیم که ارزش اضافی از فعالیت SEO شما برای بهبود مکان‌یابی آن کلمات کلیدی خواهد بود. نقطه سیاه هدفی است که باید برای رسیدن به آن تلاش کنید.

بنابراین چیزی که می تو،د خیلی سریع شروع به دیدن کنید این است که در آن فاصله بین کلمات کلیدی مورد نظر شما در مقابل آن هدف اولیه ای که با ،ب و کار یا سازمان مشتری خود تعیین کرده اید وجود دارد و این به شما می گوید که در واقع وجود دارد احتمالاً تعداد کلمات کلیدی خانه بیشتر است، برای پر ، این شکاف باید گسترش بیشتری در استراتژی سئوی خود انجام دهیم.

سپس، در نهایت، با پیشرفت آن سال و پیشرفت شما در کمپین سئو، در واقع چه ترافیکی ایجاد می کنید و چگونه در برابر پیش بینی هایی که ایجاد کرده اید ردیابی می شود. بنابراین، در نهایت، این همان چیزی است که ما به آن می پردازیم، که می تو،د آن را به روسای خود و سازمان های مشتری خود نشان دهید تا ارزش فعالیت SEO خود را ثابت کنید.

منبع: https://moz.com/blog/seo-forecasting-whiteboard-friday