اگر در سایت فناوری رپورتاژ منتشر می کنید، متن رپورتاژ خود را مرتبط با موضوع آن سایت بنویسید تا رپورتاژ شما طبیعی و یکدست با باقی مقالات آن سایت درنظر گرفته شود. جاب تیم یک پلتفرم خلاقانه جهت برند سازی شخصی و کسب درآمد از طریق تولید محتوای تخصصی و با کیفیت است. در جاب تیم شما میتوانید یک رزومه قوی از خودتون در صفحه اول گوگل ایجاد کنید با افراد متخصص حوزه خود آشنا شوید و پیشنهادهای کاری جذابی از طریق کارفرماها دریافت کنید.
تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت چیست؟
در جستجوی اینترنتی و مراجعه به سایت هایی در زمینه های خبری، فناوری، و سرگرمی گاهی پست (مقالاتی) می بینید که برچسب رپورتاژ دارند که به معرفی خدمات یا یک برند اختصاص داده شده است تا تبلیغات شغلی را نشان دهد. شما بعنوان یک خریدار اینترنتی در مرحله اول به دنبال نام و آدرس یک فروشگاه در اینترنت هستید و با ورود به فروشگاه مورد نظر به جستجوی محصول مورد نظر و بازدید از خود سایت خواهید پرداخت. بسیاری از بک لینک هایی که در سایت های درج آگهی، edu، کامنتی و… می زنید، به مرور زمان از دست می روند، اما در مورد بسیاری از ریپورتاژها اینطور نیست. گوگل به طور کلی با لینک هایی که در ازای پرداخت پول منتشر می شوند، مشکل دارد و با این کار می خواهد همه سایت ها به طور طبیعی لینک سازی کنند. به همین دلیل اگر احساس کند که لینک شما در سایتی خریداری شده است، آن را پاک کرده و یا شما را جریمه خواهد کرد. این مورد درسئو سایتشما تاثیر مستقیم گذاشته و باعث بهبود رتبه آن می شود.
نمونه کارهای گرافیکی
در این سایت گزارش نویسی به شما آموزش داده شده است و قیمت های داده شده برای گزارش با تخفیف در این سایت ارائه می شود. رپورتاژ آگهی برعکس نوع بنری مطلبی است که می تواند بعنوان خبر یا مقاله در سایت مورد نظر منتشر شود عموما کاربران از متن تبلغی این نوع مقالات بی خبر هستند و مطلب شما را کامل مطالعه می کنند (به شرط خوب بودن مطلب). بهترین روش های تبلیغات آنلاین می تواند به صورت ایمیل مارکتینگ ، برند سازی ، تبلیغات بنری و رپورتاژ آگهی باشد به این دلیل که بازخورد بسیار بالاتری دارد.
SEO غنی تر از هر زمان دیگری است، برای موفق در SEO سایت بایستی تمام فاکتور ها را بالانس کنید تا به موفقیت برسید. کار در شبکه های اجتماعی، لینک سازی، ورودی مستقیم به سایت، محتوا و Ui/UX سایت همه و همه این موارد بایستی با هم بالانس باشند تا سایت شما به خوبی رشد کند. SEO متن رپورتاژ صرفا شامل قرار دادن لینک نمیشود بلکه میبایست 200 کلمه نخست، عنوان مقاله، توضیحات صفحه و هدینگ را با استفاده از کلمات کلیدی و LSI بهینه کنید. در بین متن رپورتاژ قرار دادن چند تصویر باعث افزایش نرخ تعامل کاربران می شود. ریپورتاژ شما باید با لحنی نگاشته شود که محتوای آن، تبلیغ را به مخاطب القا نکند.
استفاده از کلمات کلیدی
یادتان باشد که در هنگام نوشتن فقط یک احساس را در نظر نگیرید و سعی کنید به نوعی از انواع محتوا خود را بنویسید که ذهن شخصیتهای مختلف را درگیر کند. یادتان باشد که این شیوه از نظر سئو اصلا صحیح نمیباشد بنابراین باید جهت تولید رپورتاژ به طور صحیح، محتواهای یکتایی تولید کنید که فقط بر روی یک سایت خبری قرار گیرند. در صورتی که نیاز به انتشار رپورتاژ مجله خبری مدرن بک لینک دارید میتوانید این کار را به طور کامل به ما بسپارید تا به بهترین شکل ممکن انجام بدهیم، تیم ما با تجربه بالا در این امر از نگارش تا انتشار رپورتاژ در کنار شما است. البته که طبیعی رفتار کردن در این مرحله خیلی مهم است، نیاز دارید وزن همه فاکتور ها را به خوبی بالانس کنید، دقیقا این بالانس کردن راه موفق و افزایش تاثیر رپورتاژ ها است.
این ریپورتاژ، بیشتر به یک آگهی شبیه است که به نقد و بررسی بی طرفانه یک محصول می پردازید. اما در انتها با قرار دادن یک لینک به صفحه محصول مرتبط، مشتری را به سمت خرید سوق می دهید. یک روش دیگر درآن شما به معرفی و بررسی محصول یا خدمت خود از زبان شخص ثالث می پردازید.وقتی فردی به آگهی شما می رسد، مطمئن می شود که موارد گفته شده به صورت کاملاً بی طرفانه است و اقدام به سفارش می کند. هر چه مدت زمان ماندگاری ریپورتاژ روی سایتهای مختلف، بیشتر باشد، وبسایت شما شانس بیشتری برای دیده شدن دارد.
- اما مزیتی که لینکهای نوفالو دارند آن است که به طور غیر مستقیم تعداد بازدید را افزایش میدهد.
- متن ریپورتاژ آگهیتان را متفاوت تر و جذاب تر از سایت رقبا بنویسید و با بیان جمله های مفید، ترغیب کننده و پر انرژی مخاطب را مشتاق به ورود به سایتتان و تبدیل به خریدار کنید.
- پیشنهاد میشود که شما تهیه متنهای ریپورتاژ را به نویسندگان حرفهای بسپارید و با خیالی راحت آنها را در سایتهای پربازدید منتشر کنید اما حتماً تا آخر این مقاله همراه تام آکادمی باشید تا بدانید یک ریپورتاژ آگهی حرفه ای چگونه است.
- برای همین اگر با دقت و برنامه ریزی رپورتاژها اجرا نشود موجب اتلاف و هدررفت هزینه ها و زمان زیادی خواهد شد.
استفاده از عکسهای باکیفیت و زیبا در متن میتواند بسیار تاثیرگذار باشد. قرار دادن عکس در متن سبب میشود تا مخاطبان کمتر خسته شوند و به متن شما توجه بیشتری کنند. اگر مخاطبان متوجه اغراق یا دروغ شما شوند دیگر به شما اعتماد نخواهندکرد و این خسارت جبرانناپذیری است.