نحوه نگارش ریپورتاژ آگهی 0 تا 100 آموزش رپورتاژ آگهی | مدرن بک لینک

یک روش دیگر درآن شما به معرفی و بررسی محصول یا خدمت خود از زبان شخص ثالث می پردازید.وقتی فردی به آگهی شما می رسد، مطمئن می شود که موارد گفته شده به صورت کاملاً بی طرفانه است و اقدام به سفارش می کند. نوشتن آگهی اصولی می تواند بهترین قدم برای کسب رتبه در گوگل و بالا رفتن بازدید و فروش شما باشد. استفاده از این نوع ریپورتاژ در رسانه‌های بصری همانند تلویزیون و پلتفرم‌های ویدیویی آنلاین بسیار رایج است. در این نوع ریپورتاژ آگهی، تیزر یا ویدیویی کوتاه از محصولات یا خدمات یک برند تهیه شده و در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد. هر چه مدت زمان ماندگاری ریپورتاژ روی سایت‌های مختلف، بیشتر باشد، وبسایت شما شانس بیشتری برای دیده شدن دارد. بنابراین همان ابتدا با مسئولین سایت‌های مختلف، صحبت کنید که تا حد امکان، زمان بیشتری را برای قرار دادن محتوای شما روی سایت خود در نظر بگیرند.

با نوشتن اصولی رپورتاژ آگهی، سوخت آن را فول کنید

ریپورتاژ به انگلیسی reportage میباشد اما در مقالاتی هم اشاره شده که این کلمه مخفف Advertisement Reporting به معنی گزارش تبلیغات میباشد. این عبارت جنبه جهانی دارد و همه سئوکاران برای بهبود رتبه سایت شان از تکنیک های نوشتن ریپورتاژ استفاده میکنند. تکنیکی که من همیشه در انتشار استفاده می‌کنم توجه به زمان انتشار است.

مزیت های ریپورتاژ نسبت به دیگر روش های لینک سازی

بهترین روش های تبلیغات آنلاین می تواند به صورت ایمیل مارکتینگ ، برند سازی ، تبلیغات بنری و رپورتاژ آگهی باشد به این دلیل که بازخورد بسیار بالاتری دارد. عموما راه حل های تبیلغی مختلفی در اینترنت را می شناسید یا قبلا انجام داده اید. این ریپورتاژ، بیشتر به یک آگهی شبیه است که به نقد و بررسی بی طرفانه یک محصول می پردازید. اما در انتها با قرار دادن یک لینک به صفحه محصول مرتبط، مشتری را به سمت خرید سوق می دهید.

  • احتمالا برای شما هم پیش آمده که شنیده باشید برخی از کسب و کارها در رسانه‌های پرمخاطب و پرطرفدار مانند سایت‌های پربازدید حوزه‌های مختلف، رپورتاژ آگهی منتشر کرده‌اند.
  • در عوض باعث می شود مشتریان هدفمند فکر کنند در حال خواندن چیزی مثل کپی‌ رایتینگ و داستان سرایی قوی می باشند.
  • در بین متن مقاله تان به لندینگ پیج هایی که می خواهید لینک می‌دهید.
  • درحالیکه با ریپورتاژ خبری در حالیکه محصول یا خدمات خود را در متن معرفی کرده‌اید، درمورد مزایای استفاده از آن نیز صحبت کرده اید.
  • همچنین می‌توانید ریپورتاژها را در غالب ایمیل، برای مشتریان خود ارسال نمایید.

برای بسیاری از افراد، دستورالعمل‌هایی که گوگل تعیین می‌کند، به منزله‌ی یک قانون به شمار می‌آیند؛ رعایت این دستورالعمل‌ها می‌تواند به منزله‌ی بهبود سئوی سایت شما و در نهایت افزایش ترافیک ارگانیک سایت باشد. برای آن که بتوانید ریپورتاژی تهیه و منتشر کنید که طبق این دستورالعمل‌ها باشد، نیاز است که در وهله‌ی اول آن‌ها را از مقاله‌هایی که برای دریافت بک لینک یا لینک بیلدینگ به نگارش در می‌آیند، متمایز نمایید. رپورتاژ آگهی شکلی از تولید محتوا به صورت گزارشی و از انواع تبلیغات آنلاین و بازاریابی دیجیتال به شمار می رود. این نوع از گزارشات در سایت های پر بازدید اغلب منتشر می شوند و به نوعی معرف خدمات یا محصولاتی هستند که شما قصد ارائه آنها را دارد. پس در رسانه های اجتماعی یک رپورتاژ آگهی باید دارای برچسبی مانند تبلیغ، پست حمایت شده یا لینک حمایت شده باشد تا هدف آن مشخص شود.

نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که مطلب شما باید نکات آموزنده و قابل فهم برای بازدید کننده داشته باشد اینکه کاربر از مطلب شما نکاتی را بیاموزد اعتبار صفحه شما را افزایش می دهد با اشتراک گذاری و … پس مطلب باید به صورت حرفه ای نگارش شود و این کار را حتما به افراد متخصص در زمینه مربوط بسپارید. پاسخ دادن به سوالات کاربران سایت به صورت مقاله یکی از بهترین مطالبی هست که می توانید تولید کنید پاسخ دادن به سوالات کاربران ارضا ذهنی و در نتیجه رضایت مشتری را برای شما در پی دارد. در شهر های بزرگ مثل مشهد مجله خبری مدرن بک لینک آگهی در مشهد پر تقاضا می باشد پس سعی کنید مطالب خیلی خوبی برای ریپورتاژ آگهی خود در مشهد در نظر بگیرید . نکته مهم در رابطه با نگارش ریپورتاژ این است که خوانندگان را مخاطب خود قرار دهید؛ بدین منظور می‌توانید از کلماتی نظیر “شما” استفاده کنید.

اما در نهایت به سراغ سود و کاربرد رپرتاژ آگهی برای خوانندگان و مخاطبان سایت خواهیم رفت. حقیقت این است که اگرچه خود تبلیغات در ذات خود و به تنهایی معمولا جذاب نیست، اما مردم اکثرا از محتوای تبلیغاتی آموزنده و کاربردی بسیار استقبال می‌کنند. همان‌طور که از نامش هم پیداست این مفهوم یک شیوه تبلیغاتی است که اتفاقا بسیار هم موثر است.

به این صورت که شما با ایجاد یک نوشته در وبلاگ مورد نظر یک لینک هم به صفحه رپورتاژ می دهید. ترجیحا وبلاگ ها را در سرچ کنسول ثبت کنید و بعد از این که نوشته وبلاگ منتشر شد درخواست fetch را ثبت کنید. شما بعنوان یک خریدار اینترنتی در مرحله اول به دنبال نام و آدرس یک فروشگاه در اینترنت هستید و با ورود به فروشگاه مورد نظر به جستجوی محصول مورد نظر و بازدید از خود سایت خواهید پرداخت. رسانه‌ای را که قرار است در آن ریپورتاژ آگهی منتشر کنید را به خوبی بشناسید و هویت و رتبه‌های آنرا مد نظر داشته باشید . برای افزایش بازدید سایت با ریپورتاژ آگهی در مشهد نکات قابل توجهی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. معمولا برای انتشار ریپورتاژ آگهی سایت های خبر گذاری سایت های مناسبی هستند.

اصول نوشتن ریپورتاژ