این رپورتاژها از یک تصویر شامل المان های گرافیکی و تصویری همراه متن که دارای اطلاعات ارزشمند است تشکیل شده است. وقتی این مطالب جالب کنار تصاویر محصولات برند قرار می گیرند توجه مخاطب را به سوی محصول جذب می کنند. ارتباط موضوعی نه فقط در نوع طراحی سایت، برندینگ، طراحی لوگو و مواردی از این دست اهمیت دارد بلکه برای انتخاب وب سایت برای درج رپورتاژ آگهی نیز این موضوع دارای اهمیت بسیار زیادی است. برخی از سایت های واسط مثل تسمینو، راش وب و… هستند که می توانید با مراجعه به آنها، سایت هایی را پیدا کنید که اقدام به فروش رپورتاژ آگهی و انتشار آن در سایت خودشان می کنند. قیمت ها، دامین آتوریتی، رتبه الکسا، مرتبط بودن انها با سایت خودتان و سایر موارد را برسی کنید و بعد اقدام به نوشتن و انتشار رپورتاژ آگهی خودتان در آن سایت ها بکنید.
ضمن اینکه تداوم انتشار ریپورتاژ میتواند به افزایش اعتبار برند شما کمک کند. این نوع تولید محتوا دارای ویژگی هایی چون متن قدرتمند، سئو شده بر اساس کلمات کلیدی مدنظر، دارای بک لینک های مناسب و انگر تکست های دقیق نیز هست. شما می توانید رپورتاژ خودتان را خیلی کوتاه بنویسید یا خیلی بلند و در چند صفحه! البته بهتر است متن رپورتاژتان خیلی طولانی نباشد تا باعث خستگی کاربرتان نشوید. چون ممکن است او میانه راه از خواندن متن دست کشیده و از آن خارج شود.
رپورتاژ آگهی یا Advertorial یکی از شیوه های سنتی تبلیغات آفلاین است که با کمی تغییر به فضای آنلاین هم راه پیدا کرده است. پیش از این کسب و کارها برای معرفی محصول و خدمات خود به افراد، از روزنامه و مجلات خبری برای انتشار یک متن تبلیغاتی استفاده میکردند. ریپورتاژ آگهی یکی از مهمترین روشهای تبلیغاتی است که در حال حاضر از تاثیر فراوانی نیز برخوردار است. تاثیرگذاری رپرتاژ آگهی در مقایسه با سایر روشهای تبلیغاتی و همینطور هزینه مناسب آن در قیاس با این روشها، میتوان ثبت رپرتاژ آگهی را به عنوان یکی از بهترین تکنیکهای تبلیغات و جذب مخاطب در نظر گرفت.
داشتن فرایند درست لینک دهی در ساختار رپیورتاژ را دست کم نگیرید
در این مقاله به سوال ریپورتاژ چیست؟ پاسخ دادیم، اهداف و مزایا و روش کار آن برای شما را بازگو کردیم. ریپورتاژ در اصل یکی از بهترین و اصلی ترین روش ها برای برند سازی و تبلیغات آنلاین و اینترنتی می باشد که بزرگترین مارک های دنیا برای جذب مشتری و ارائه محصولات و خدمات جدید از آن استفاده می کنند. ریپورتاژ آگهی در اصل تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطبان دارد زیرا نوعی تبلیغ غیر مستقیم می باشد. ریپورتاژ آگهی با سایر روش های تبلیغاتی متفاوت می باشد، روش های تبلیغاتی معمولی از یک تصویر استفاده کرده و پیام برند را به مخاطب می رساند. اما روش ریپورتاژ محتوا محور بوده و مطالب استفاده شده در آن ها بلند می باشد که در آن از مزایای محصول، خدمات و … گفته می شود یا به شکل یا روایتی ویژگی های محصول را برای مخاطبان ذکر می کند.
از آنجایی که رپورتاژها می توانند اطلاعات مفید و جالبی را ارائه دهند، مخاطبان ممکن است بیشتر از تبلیغات سنتی به آنها توجه کنند. آنها همچنین این فرصت را فراهم می کنند که اطلاعات بسیار بیشتری در مورد مزایای یک محصول یا خدمات به مشتری داده شود، برخلاف تبلیغات سنتی که این اطلاعات فقط روی تصاویر درج می شود. هدف شما از نوشتن رپورتاژ آگهی یک چیز است و آن اینکه یک اقدام خاصی را از جانب خواننده دریافت نمایید. نوشتن یک رپورتاژ آگهی عالی مستلزم این است که بین محتوای آموزنده و فروش تعادل برقرار شود. فروشگاه گوشی شاپ در زمینه فروش تبلت و گوشی فعالیت میکند متن زیر نمونه از رپورتاژ آگهی درباره این سایت است. برای سفارش آنلاین رپورتاژ آگهی کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین رپورتاژ آگهی ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.
همانطور که در سه متن رپورتاژ مشاهده کردید هیچگونه غلط املایی پیدا نمیکنید. نکته بسیار مهم این است که هرچقدر متن شما سادهتر و قابل درکتر برای مخاطبان نوشتهشود آنها ارتباط بیشتری با متن شما خواهندگرفت و شانس بازدید از متن شما در سایتهای پربیننده بیشتر خواهدشد. فروشگاه گاج مارکت با بیش از 17 سال سابقه کار در زمینه فروش لوازمالتحریر باکیفیت تصمیم گرفت تا فروشگاه اینترنتی خود را برای عدالت فرهنگی تاسیس کند. در صورتی که بک لینک بعد از مدتی معمولا ۶ ماه یا ۱ سال از بین میرود. یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید رپورتاژ آگهی از سایتها می بایست به آنها توجه داشت، سن دامنه است.
خرید رپورتاژ دانشگاهی edu ❤️(ریپورتاژ آگهی قوی دائمی)
رایا مارکتینگ با داشتن 7000 نویسنده فعال و با تجربه در زمینه سئو میتواند کسب و کار شما را با کیفیت بالایی با استفاده از رپورتاژ، موشن گرافیک، پادکست، بنرهای تبلیغاتی، طراحی لوگو و … رایا مارکتینگ با مدیریت و برنامه ریزی مناسب توانستهاست که با حفظ کیفیت محتوا ریپورتاژ خبری و همچنین سرعت انجام سفارشات، هزینههای مناسب و ایدهآل را برای سفارشات در نظر بگیرد. اولویت این شرکت رضایت مشتریان است بنابراین شما بهراحتی با کمک از این شرکت میتوانید با خیالی آسوده رپورتاژهای خود را در سایتهای پربازدید انتشار دهید. احتمالا برای شما هم پیش آمده که شنیده باشید برخی از کسب و کارها در رسانههای پرمخاطب و پرطرفدار مانند سایتهای پربازدید حوزههای مختلف، رپورتاژ آگهی منتشر کردهاند. البته به جز تحقق اهداف تبلیغاتی و بازاریابی، رپورتاژ خبری در گرفتن بک لینک نیز نقش زیادی دارد. در این مطلب میخواهیم ببینیم رپورتاژ آگهی چیست و چگونه به سئو سایت کمک میکند.
سوال رپورتاژ خبری چیست؟ یکی از پرتکرارترین سوالهای است که بیشتر افراد درباره ریپورتاژ آگهی میپرسند. رپورتاژ بهطور کلی متنهای هستند که وظیفه اصلی آنها معرفی محصولات و کسب و کارهای مختلف به صورت غیرمستقیم است. ریپورتاژ آگهی یکی از محبوبترین نوع رپورتاژ است که با استفاده از یک خبر به صورت غیرمستقیم به معرفی محصولات میپردازد. پیش از انتخاب صحیح کانالهای توزیع محتوا برای انتشار رپورتاژ و رساندن پیام به مخاطب، یک مرحله مهم به نام آمادهسازی و تدوین رپورتاژ وجود دارد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای تهیه رپورتاژ آگهی نکات مهمی وجود دارد که باید به آنها توجه کنیم و در ادامه به چند مورد مهم اشاره خواهیم کرد.
ویژگیهای یک ریپورتاژ آگهی موثر
شما با صرف یک هزینه میتوانید پیام خود را به گوش مخاطبان هدفتان برسانید و نرخ تبدیل وضعیت سئوی سایت را بهبود بخشید. هزینه انتشار رپورتاژها معمولا در سایتهای تبلیغاتی رایگان است بنابراین شما میتوانید با هزینه بسیار کمی که برای تهیه متنهای رپورتاژ میکنید، تبلیغات گستردهای را برای کسب و کار خود انجام دهید. رپورتاژ خبری نسبت به برخی از روشهای دیگر هزینه مناسبتری دارد و حتی اگر رپورتاژ آنقدر قوی و جذاب باشد که مجله خبری مدرن بک لینک بتواند مخاطبان بیشتری جذب کند، بسیاری از کانالهای توزیع محتوا آن را منتشر خواهند کرد. شما با یک هزینه معقول میتوانید پیام خود را به گوش مخاطبان هدفتان برسانید، نرخ تبدیل و وضعیت سئوی سایت را بهبود بخشید. از سوی دیگر، رپرتاژهای خبری خود دارای ارزش محتوایی بوده و حاوی اطلاعاتی مفید و کاربردی برای بازدیدکنندگان و مخاطبان سایت هستند؛ بنابراین انتشار آنها به بهتر شدن و غنیتر شدن محتوای خود سایت نیز کمک میکند.
- به همین دلیل است که رپورتاژ آگهی برای تبلیغات و همچنین گرفتن بک لینک و بهینه سازی سئو دارای کاربرد فراوان و همچنین اهمیت بسیار زیادی است.
- متن نهایی رپورتاژ و تصاویر خود را در قالب فایل word برای ما در واتساپ یا تلگرام ارسال نمایید.
- از آنجایی که رپورتاژ آگهی یک متن تبلیغاتی است تعداد کلمات، کیفیت متن، سئوی متن در هزینه آن اثر دارد.
- در این مقاله پس از بررسی مفهوم ریپورتاژ، به شرح نکات مرتبط با آن خواهیم پرداخت.