نحوه نگارش ریپورتاژ آگهی 0 تا 100 آموزش رپورتاژ آگهی | مدرن بک لینک

تعدادی از رپورتاژها با وی پی ان باز می شوند و این موضوع تاثیری در بررسی ربات های گوگل ندارد. فراموش نکنید که فقط با انتشار یک رپورتاژ به نتایج مطلوبی نمی رسید و باید یک کمپین حرفه ای همراه با متن هایی منتشر کنید که موجب اعتماد کاربر شود. اینکه چرا اصرار میکنیم یک سایت معتبر را انتخاب کنید برای این است که اعتبار سایت مورد نظر موجب میشود بازدید کنندگان حداقل یک بار به سایت شما مراجعه کنند.

قبل از ارسال رپورتاژتان برای انتشار، تعادل کلمات، طول، کلمات کلیدی که باید لینک دهید و نوع احساساتی که تیتر برمی انگیزاند و… را مطالعه کنید. در عوض باعث می شود مشتریان هدفمند فکر کنند در حال خواندن چیزی مثل کپی‌ رایتینگ و داستان سرایی قوی می باشند. بازاریابان نباید از استفاده از احساساتی مانند سرگرمی، ناامیدی، عصبانیت یا غافلگیری در سراسر رپورتاژ واهمه داشته باشند.

اگر هم بتوانید و اگر تحریریه آن سایت از شما قبول کنند، مخاطب هدف شما در آن سایت نیست. هزینه رپورتاژ بدون تگ رپورتاژ و نوشته تبلیغاتی بودن با هزینه 750 هزار تومان و درج در صفحه اصلی قابل انجام است. کافیست یک فایل ورد حاوی 500 تا 1800 کلمه (متن مورد نظر شما) به همراه عبارات کلیدی لینک شده و حداکثر 3 تصویر برای ما ارسال نمایید تا رپرتاژ ثبت شود. در نتیجه باید به این نکته اشاره کنیم که حداقل در هنگام خرید براساس برند فروشنده انتخاب کنید تا حداقل با هزینه های زیادی که پرداخت می کنید نتیجه های مطلوبی به دست آورید. در جستجوی اینترنتی و مراجعه به سایت هایی در زمینه های خبری، فناوری، و سرگرمی گاهی پست (مقالاتی) می بینید که برچسب رپورتاژ دارند که به معرفی خدمات یا یک برند اختصاص داده شده است تا تبلیغات شغلی را نشان دهد. بسیاری از بک لینک هایی که در سایت های درج آگهی، edu، کامنتی و… می زنید، به مرور زمان از دست می روند، اما در مورد بسیاری از مجله خبری مدرن بک لینکها اینطور نیست.

۰۳اتوریتی سایت

دامین اتوریتی اعتبار دامنه و سایت را به طور کلی به شما نشان می‌دهد. در مقابل پیج اتوریتی تنها اعتبار یک صفحه از سایت را به شما نشان خواهد داد. در حقیقت تفاوت دامین اتوریتی و پیج اتوریتی، به این شکل تعریف می‌شود. با این حساب تاکید می‌شود که در هنگام انتخاب سایت برای خرید ریپورتاژ آگهی، می‌بایست به دامین اتوریتی آن توجه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید برای داشتن یک رپورتاژ آگهی موفق انجام دهید، آنالیز دقیق فرایند انتشار آن توسط رقبایتان است، برای این کار دامنه سایت‌ رقیبتان را با ابزار Ahref تحلیل کنید.

  • در ریپورتاژ خبری معمولا باید از کلمات کلیدی منحصر به فردی استفاده شود.
  • یکی از مهمترین قوانین نوشتن رپورتاژ آگهی این است که از تبلیغات بیش از حد در آن خودداری کنید.
  • بعد از بررسی دقیق فرایند کار رقبا در مسیر انتشار و تولید بهترین محتوا، زمان انتخاب رسانه برای انتشار می‌رسد.
  • از تبلیغاتی که در تلویزیون به نمایش در می‌آید تا تبلیغاتی که به صورت پیامکی و ایمیل به شما ارسال می‌شود، همگی به عنوان تبلیغات مستقیم در نظر گرفته می‌شوند.

استفاده از محرک‌های عاطفی برای این دسته از افراد، جواب می‌دهد، بنابراین می‌توانید حس‌ عاطفی افراد مختلف را با نوشتن یک عنوان جذاب برانگیخته تا آن‌ها برای کلیک بر ریپورتاژ شما، ترغیب شوند. گاهی افراد مختلف بدون هدف در اینترنت در حال گشت و گذار هستند و به محض اینکه یک موضوع جذاب، توجه آن‌ها را به خود جلب کند، نسبت به مطالعه آن اقدام می‌کنند. و از راه انتشار مقالات با اهداف تبلیغاتی به پول بیشتری می رسیدند. البته با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی رسانه های چاپی محبوبیت خود را از دست دادند و این شیوه ارزش خود را از دست داد.

۳ نکته مهم در انتشار رپورتاژ در سایت مقصد مناسب

تکینک های کاربردی سئو را در صفحه آموزش سئو مطابق با جدیدترین آپدیت های روز دنیا مطالعه کنید. برای سفارش چند رپورتاژ دانشگاهی تخفیف هم دارید؟ من میخام 10 تا رپورتاژ دانشگاهی رو سفارش بدم. این سایت در زمینه کارآفرینی اینترنتی و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می ‌کند. بسته به دامین آتوریتی، رتبه الکسای ایران و سن دامنه ناشر رپورتاژ این هزینه می تواند متفاوت باشد. شما باید هر ادعایی که در مورد محصول یا خدمات خود دارید را با حقایق، نتایج آزمایش و آمار ثابت کنید. شما باید این احساس را ایجاد کنید که محصول دیگری در این کره خاکی وجود ندارد که بتواند مزایایی که محصول شما ارائه می دهد را داشته باشد.

ریپورتاژ آگهی چیست ؟ + پادکست