روش دیگر آن است که با قرار دادن لینک سایتی که این متن از آن آمده، مخاطب را به بازدید از آن سایت ترغیب نمایید. هدف از محتوای رپورتاژ آگهی این است که با استفاده از محتوای خبری یا آموزشی به کاربر حس و درک مناسبی از برند یا محصول خود انتقال دهید. از فرصتی که رپورتاژ آگهی برایتان پیش میآورد، استفاده کرده و برندسازی کنید. بهتر است که محتوای رپورتاژ آگهی به صورت یک داستان ملموس و واقعی باشد تا کاربر از خواندن آن لذت برده و هیچ گونه اجبار و تحمیل محصولی در آن وجود نداشته باشد. یعنی شما با انتشار ریپورتاژ در این شبکه نه تنها تعداد زیادی بکلینک ( حداقل 1000) از تعداد زیادی سایت (حدود 200 سایت) دریافت می کنید بلکه بک لینک های شما نیز در این شبکه بک لینک و اعتبار کسب می کنند. در این مقاله قصد داریم به طور عمیق در مورد موضوع شناخته شدن برندها توسط سایت تبلیغات ریپورتاژ صحبت کنیم و ببینیم چگونه برندهایی که تا دیروز شناخته شده نبودند، یک شبه راه 100 ساله می روند و به سرعت به مخاطبان زیادی دست می یابند.
از طرف دیگر، وقتی کاربران این متن را میخوانند، به شما اعتماد میکنند و با شما تماس میگیرند، بنابراین باید این گونه به نظر برسد که مشکل تولید محتوای خوب که اعتماد کاربران را جلب کند و دوم لینک دادن و گرفتن اعتبار شما در بین رقبا است. با توجه به فراگیر بودن و جامعیت ریپورتاژ آگهی می توانید کانال های توزیع محتوای زیادی را مانند سایت های پربازدید و پرمخاطب را انتخاب کنید تا افراد زیادی بتوانند آگهی شما را ببینند. بنابراین انتشار رپورتاژ آگهی شانس دیده شدن برند شما را چند برابر می کند. محتوای متنی رپورتاژ آگهی ها اغلب در وب سایت های خبری و مجله های خبری پربازدید درج می شوند. این بازدید بالا بدون شک حجمی زیادی از مخاطب را از طریق لینک های درج شده در رپورتاژ آگهی به سمت سایت شما سرازیر می کند. علاوه بر این سایت های خبری بر اساس بازدید و نوع مخاطبان به صورت دقیق بررسی و آنالیز می شوند تا با توجه به پرسونای برند شما بهترین رسانه برای درج محتوای متنی رپورتاژ آگهی نیز بررسی شده و به شما پیشنهاد شود.
متن زیر نمونه از رپورتاژ است که برای سایت فودلی تهیه شدهاست این سایت در زمینه فروش مواد غذایی فعالیت میکند. عنوانهایی که باعث جذب خواننده میشود را به کار ببرید چرا؟ چون همه به خواندن کل مقاله علاقه ندارند و با خواندن تیترها به موضوع کلی آن پی میبرند. همانطور که میدانید محتوای طولانی و زیاد خسته کننده است و خواننده حوصله خواندن مطالب طولانی را دارد به همین دلیل باید نکاتی که موجب تمایز شما با دیگر شرکتهای میشود بیان کنید و به نوعی به بیان نقاط قوت بپردازید. درست است که برخی افراد با هدف یک موضوع مشخص جستجوی خود را شروع میکنند اما در کنار آن افراد دیگری هم هستند که به طور اتفاقی در حال مرور اطلاعات مختلف هستند تا موضوع جالبی نظر آنها را جلب کند. برای آن که بتوانید ریپورتاژ مناسبی بنویسید نیاز است که با اصول نگارش آن آشنا شوید. از آن جایی که نوشتن ریپورتاژ با نوشتن مقالات دیگر متفاوت است، در ادامه شما را با این اصول آشنا میکنیم.
یکی از خدمات متعدد تاک مارکتینگ نگارش و تالیف محتوای متنی رپورتاژ آگهی است. آنچه خدمات تاک در این زمینه را متمایز می کند تبحر نویسندگان در نگارش اینگونه محتواها است. برای نوشتن یک ریپورتاژ آگهی جذاب علاوه بر موارد گفته شده در قسمت قبلی باید نکات مهم دیگری را در نظر داشته باشید.
آزمون گویندگی یا ارسال نمونه کار
از برند خود در متن نیز استفاده کنید، این کار باعث میشود شما بتوانید به متن رپورتاژ لینک سایت خود را بدهید و مخاطبان را به سایت خود دعوت کنید یا با استفاده از لینکهای داخلی، سئو سایت خود را بهبود ببخشید. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و مقرونبهصرفهترین روشهای تبلیغات، اطلاعرسانی و ارتباط با مخاطب است که با استفاده از آن یک تیر و دونشان میدهید. هم اینکه میتوانید پیام خود را به طیف وسیعی از مخاطبان برسانید و هم اینکه درج رپورتاژ در سایتهای پرمخاطب و پربازدید به بهبود سئوی سایت شما کمک ویژهای میکند. به عقیده من رپورتاژ جزء دسته نسبتا پرهزینه از تبلیغات دیجیتال است، پس برای دریافت نتیجه بهتر می بایست همه اجزا به خوبی در کنار هم قرار بگیرند. در اغلب رپورتاژ ها مشاهده کرده ام که صرفا به تولید یک متن متوسط رو به ضعیف و قرار دادن چند لینک اکتفا شده است.
در این مطلب میخواهیم ببینیم رپورتاژ آگهی چیست و چگونه به سئو سایت کمک میکند. متنهای ریپورتاژ خبری برای تاثیرگذاری بر تبلیغات باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند. هرچقدر متنهای رپورتاژ باکیفیتتر باشند تعرفه رپورتاژ خبری در سایتهای تبلیغاتی نیز بالاتر خواهدبود اما این بدان معنی نیست که هر سایت تبلیغاتی که تعرفه بیشتری داشت متنهای باکیفیتی را تولید میکند. برای اطمینان از کیفیت ریپورتاژ خبری در سایتهای تبلیغاتی قبل از سفارش اصلی خود ابتدا یک سفارش کوچک به این سایتها دهید اگر کیفیت متن تولید شده مورد رضایت شما بود سپس سفارش اصلی خود را ثبت کنید. رایا مارکتینگ یکی از سه سایت برتر کشور در زمینه سئو و تولید محتوا میتواند به شما در این زمینه کمک زیادی کند.
در این مقاله قصد داریم نکات مهمی که باید قبل از خرید ریپورتاژ اگهی به آن توجه کنید بیان کنیم. از آنجا که ریپورتاژ آگهی و بک لینک ها نقش مهمی در بهبود سئو و جایگاه سایت شما دارد بهتر است که حتما به این نکات توجه کنید. همچنین راهنمای نوشتن متن ریپورتاژ اگهی را نیز در این پست قرار داده ایم. از برند خود در عنوان حتما استفاده کنید زیرا 90 درصد مخاطبان ابتدا عنوان متن شما را مطالعه میکنند، بنابراین استفاده برند در عنوان به شما در معروف شدن برند شما کمک خواهدکرد.
یکی دیگر از انواع رپورتاژها، رپورتاژ آگهی خبری و اینترنتی است که میتوانید از آن برای قرار دادن روی سایتهای خبری استفاده نمایید. ما در آژانس تبلیغاتی تابلوشو، با استفاده از خدمات و ابزارهایی که در اختیار داریم، در حال ارائه خدمات تبلیغاتی برای کسب و کارها و مجموعه های مختلف هستیم. مهم ترین ویژگی ما در تابلوشو، ارائه خدمات به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده می باشد. یکی از مزایای مهم رپورتاژ آگهی این است که همه کسب و کارهای چه بزرگ باشد و چه کوچک می توانند از رپورتاژ آگهی برای اهداف مختلف استفاده کنند. رپورتاژ خود را در سایت های مرتبط با کسب و کار خود منتشر کنید و باید دقت کنید که تا حد ممکن سایت آگهی دهنده از نظر موضوعی به سایت شما نزدیک باشد. این تولید محتوا علاوه بر نکات ضروری برای نگارش یک متن باید روانشناسانه هم باشد تا همانگونه که اشاره شد مخاطب را جذب نماید و با هجمه تبلیغاتی روبرو نشود.
- در واقع مخاطب در قالب یک رپورتاژ دنبال حل مشکل خود میگردد و حوصله ندارد یک مطلب طولانی بخواند.
- یعنی شما با انتشار ریپورتاژ در این شبکه نه تنها تعداد زیادی بکلینک ( حداقل 1000) از تعداد زیادی سایت (حدود 200 سایت) دریافت می کنید بلکه بک لینک های شما نیز در این شبکه بک لینک و اعتبار کسب می کنند.
- تولید محتوا | چگونه در سازمان بخش تولید محتوا راه اندازی کنیم؟ مطالعه کنید…
- متن زیر یک نمونه ریپورتاژ آگهی است که این متن برای یک فروشگاه اینترنتی که در زمینه ساعت و زیورآلات فعالیت میکند، تهیه شدهاست.
- برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر با واتساپ یا تلگرام سئولایت در ارتباط شوید.
استفاده منظم و مداوم از رپورتاژها در سایت سبب بهبودی سئو سایت نیز خواهدشد، بنابراین شما با هزینهای بسیار کم قادر تبلیغات گسترده کسب و کار خود هستید. امروزه نیز بعد دیگری از رپرتاژ را در فضای اینترنت مشاهده میکنیم؛ به گونهای که یک مقاله در قالب یک پست عادی به یک سایت اضافه میشود که در حالت عادی یک مطلب معمولی یا خبری است. اما در اصل یک متن کاملاً تبلیغاتی است که کاملاً سازمان یافته و با اهداف تبلیغ یک محصول یا یک سایت است که شامل چندین لینک به سمت وبسایت تبلیغکننده است. هماکنون سایتها و شرکتهایی هستند که در قبال ثبت رپرتاژ آگهی مبالغی نیز از شرکت تبلیغکننده دریافت میکنند. در SEO (بهینهسازی موتور جستجو) رپرتاژ آگهی برای دریافت لینکهای خارجی مورد استفاده قرار میگیرد که با ایجاد بک لینک و دریافت ترافیک در نهایت باعث افزایش رتبه سایتها در موتورهای جستجو میشود.
نمونههایی از بهترین کمپ…
برای نوشتن هر نوع متنی، ساختار مشخصی وجود دارد که شما باید اصول درست آن را رعایت کنید. رپورتاژ نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید گام به گام بتوانید ساختار درست آن را از لحظه شروع تا نقطه پایان و نوشتن کال تو اکشن رعایت کنید. برای جلب اعتماد و اطمینان خوانندهها مجله خبری مدرن بک لینک میتوانید موفقیت افرادی که از خدمات شما بهره بردهاند را در محتوای خود اضافه کنید؛ یا حتی میتوانید یک مصاحبه واقعی را در محتوای خود بیاورید. برای این دسته افراد باید از محرکهای عاطفی استفاده کنید تا آنها را به سمت رپورتاژ نوشته شده جلب کنید.