نوشتن رپورتاژ؛ نحوه نگارش ریپورتاژ اگهی الومحتوا | مدرن بک لینک

از آنجایی که گوگل بسیار هوشمند است اگر به عنوان مثال شما کلمه کلیدی “طراحی سایت” را در نظر بگیرید و سایت خبری کلمه “طراحی وب” را به سایت شما لینک دهد، گوگل متوجه شباهت این دو کلمه خواهد شد و معنی یکسانی را برای آن در نظر خواهد گرفت. موضوع مهمی که در بحث رپورتاژ خبری مطرح می‌شود، کیفیت سایتی است که می‌خواهید رپورتاژ خود را بر روی آن قرار دهید. اصولا سایت‌هایی که برای محل قرارگیری رپورتاژ انتخاب می‌کنید باید دارای قدرت دامنه بالایی باشند که این عدد باید بیش از 70 و عددی نزدیک به 100 باشد. این نوع لینک‌ها مهم‌ترین نوع بک ‌لینک هستند که می‌توانند تاثیر بسیاری بر رتبه بندی سایت‌ها داشته باشند. شما هم می‌توانید با استفاده از این روش کلمه کلیدی هدف خود را به جایگاه بالایی در جستجوهای گوگل برسانید. پس از آنکه استراتژیست محتوا اقدامات لازم را انجام داد، درخواست نگارش محتوا به کارشناس محتوا داده می‌شود.

امروزه تعداد سایت های خبری و مجله ای که دامین اوتوریتی (اعتبار دامنه) بالایی دارند و اسپم نیستند، این امکان را فراهم کرده اند تا سایت های دیگر با پرداخت هزینه مشخصی، یک محتوا در سایتشان منتشر کند. با این کار، لینک و یا لینک هایی که در محتوای خود قرار می دهید، بیشتر دیده شده و باعث افزایش اعتبار دامنه سایت شما می شود. قبل از نوشتن ریپورتاژ آگهی به دغدغه‌های مخاطبین خود فکر کنید؛ این کار موجب می‌شود که ریپورتاژی تولید کنید که به متناسب با دغدغه‌های افراد باشد و بتواند به آن‌ها پاسخ مناسبی ارائه دهد. ریپورتاژ به معنای تولید یک محتوا شامل کلمات کلیدی است که به سایت‌های معتبر می‌دهید تا آن‌ها، محتوای شما را انتشار دهند. این کار از این جهت اهمیت دارد که شما در محتوای خود، چندین کلمه را تعیین می‌کنید تا سایت مورد نظر با استفاده از آن‌ها به شما لینک دهند.

این رپورتاژها دائمی محسوب می شوند و تا زمانیکه سایت در دسترس باشد رپورتاژ شما باقی خواهد ماند. برای سفارش و خرید رپورتاژها همین الان در واتساپ یا تلگرام پیام دهید. در گذشته تعداد سایت های رپورتاژ در کشور ما بسیار کم بود و مالکان دیگر سایت ها به ناچار برای تبلیغ یک محصول خدماتی، به سایت های بی ارتباط با سایت خود مراجعه کرده و تبلیغات خود را منتشر می کردند. ترجیح می دهند برای بررسی یک محصول، خودشان به صفحات مزایا و معایب آن دست یابند. نوشتن آگهی اصولی می تواند بهترین قدم برای کسب رتبه در گوگل و بالا رفتن بازدید و فروش شما باشد.

سوال رپورتاژ خبری چیست؟ یکی از پرتکرار‌ترین سوال‌های است که بیشتر افراد درباره ریپورتاژ آگهی می‌پرسند. رپورتاژ به‌طور کلی متن‌های هستند که وظیفه اصلی آن‌ها معرفی محصولات و کسب و کار‌های مختلف به صورت غیر‌مستقیم است. ریپورتاژ آگهی یکی از محبوب‌ترین نوع رپورتاژ است که با استفاده از یک خبر به صورت غیر‌مستقیم به معرفی محصولات می‌پردازد. از آنجایی که هماهنگی با وب‌سایت‌های مختلف کاری وقتگیر و دشوار است، پلتفرم‌هایی جهت انتشار رپورتاژ آگهی وجود دارد تا به کسب‌وکارها کمک کنند از وب‌سایت‌های منتشرکننده در حوزه‌های مختلف و لیست قیمت‌ها باخبر شوند. از این رو کسب‌وکارها جهت خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی می‌توانند راحت‌تر و مناسب‌تر تصمیم‌گیری کنند و وب‌سایت‌های مناسبی برگزینند. تریبون پلتفرم انتشار آگهی است و سعی می‌کند مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها را در اختیار کسب‌وکارها قرار دهد و پکیج های رپورتاژ آگهی ویژه‌ای طراحی کند.

تاثیر بیشتر رپورتاژ در سایت‌هایی خود را نمایان می‌کند که با موضوع مربوطه مشترک باشد. به طور مثال اگر سایت شما در مورد آی تی و تکنولوژی‌های روز می‌باشد، رپورتاژ در سایت‌هایی مانند زومیت می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. به کار بردن عکس‌های جذاب و با کیفیت نیز می‌تواند تاثیر زیادی در جذب مخاطب داشته باشد.

  • چرا که در متن و محتوای ریپورتاژ، نشانی از تبلیغ یا لینک پولی وجود ندارد و از طرف دیگر نیز، در صورت جذاب بودن محتوا، افراد زیادی وارد سایت شما خواهند شد.
  • اما راه حل شما در حین داشتن هزینه پایین باید بازخورد بالایی داشته باشد و موجب فروش بیشتری برای برند شما در اینترنت شود.
  • یکی از مهم‌ترین مزایایی که ریپورتاژ برای سایت شما به همراه دارد، افزایش نرخ تبدیل لیدها است.
  • پیشنهاد می کنیم مقاله “درج ریپورتاژ چه مزایای دارد؟” را نیز مطالعه کنید.

شما با استفاده از آدرس در متن رپورتاژ می‌توانید محل کسب و کار خود را با استفاده از لینک دادن بر روی نقشه نیز به مخاطبان نشان دهید. شما با ثبت نام در این سایت‌ها به راحتی می‌توانید آگهی خود را در آن‌ها ثبت کنید برای ثبت نام در این سایت‌ها شما نیاز به یک شماره تماس یا ایمیل دارید. در ادامه می‌خواهم شما را با 4 نمونه از متن‌های ریپورتاژ آگهی فروشگاهی آشنا کنم.

این آژانس دیجیتال به مدت 5 سال میزبان گزارش های مختلف در زمینه تبلیغات با موضوعات گردشگری، فناوری، فروشگاه ها و … بوده است. آنها همچنین تضمین می کنند که اگر قیمت یک سایت در سایر پلتفرم های ریپورتاژ آگهی ارزان تر از آن ها بود، با ارسال تیکت به پشتیبانی، با همان قیمت خریداری کنید. بیش از 8000 کسب و کار این مجموعه را برای مدیریت و انتشار گزارش های خود و همچنین بیش از کمپین موفق انتخاب کرده اند. علاوه بر این ها تعدادی از برترین سایت های تبلیغات ریپورتاژ را هم معرفی کنید. لطفا در خصوص سایت تبلیغات ریپورتاژ توضیحات جامع دهید تا صاحبان مشاغل با این نوع تبلیغات بیشتر آشنا شوند. دوما بابت ارائه رپورتاژ های edu واقعا متشکرم.همچنین قبل از خرید از ایشون مشاوره گرفتم برای اینکه چطور رپورتاژهام رو اجرا کنم.

مزایای خرید ریپورتاژ آگهی در سایت های معتبر دانشگاهی

برای سفارش گزارش و استعلام قیمت خود می توانید از مشاوره رایگان این بستر کمک بگیرید. همچنین می توانید با جستجوی پیشرفته در این سایت و ایجاد فیلتر، سایت های مناسب را برای درج گزارش خود انتخاب کنید. ارائه پکیج های متنوع، مانیتورینگ خودکار لینک، ارائه استراتژی لینک سازی، تضمین بهترین قیمت از سایر خدمات این سایت است. در کشورهای دیگر، تبلیغات به عنوان روابط عمومی دیجیتال شناخته می شود، زیرا آنها معتقدند که رپورتاژ آگهی یکی از مهم ترین راه های رشد روابط عمومی تجاری شماست. فقط توجه داشته باشید که شرکت آمازون اعلام کرده که دیگر خدماتی در زمینه رتبه الکسا ارائه نخواهد داد و اگر به دنبال جایگزینی برای رتبه الکسا هستید، و ابزار کاربردی سیمیلار وب جایگزین مناسبی برای این وب سایت خواهد بود.

خرید رپورتاژ خبری

چندمین بار هست که از ایشون رپورتاژ دانشگاهی درخواست میدم وبسیار مسئولیت پذیر و خوش قول هستند درست برخلاف یکی دو نفر قبلی که باهاشون کار میکردم. این رپورتاژها با زحمات زیادی تهیه شده و با اینکه قیمت کمی دارند ولی تاثیر بسیار بالایی در بالابردن رنک و رتبه کلی سایت دارند. به این صورت که شما با ایجاد یک نوشته در وبلاگ مورد نظر یک لینک هم به صفحه رپورتاژ مجله خبری مدرن بک لینک می دهید. ترجیحا وبلاگ ها را در سرچ کنسول ثبت کنید و بعد از این که نوشته وبلاگ منتشر شد درخواست fetch را ثبت کنید. کافیست یک فایل ورد حاوی 500 تا 1800 کلمه (متن مورد نظر شما) به همراه عبارات کلیدی لینک شده و حداکثر 3 تصویر برای ما ارسال نمایید تا رپرتاژ ثبت شود. از بک لینک لایه 3 تا حد ممکن پرهیز کنید مگر در موارد خاص با نظر مستقیم سئو کار انجام شود.