هدف کلمه کلیدی چیست و چگونه بر نرخ تبدیل شما تأثیر می گذارد؟

هدف کلمه کلیدی چیست و چگونه بر نرخ تبدیل شما تأثیر می گذارد؟

مکان و زبان را در نظر بگیرید

اگر در سطح جه، ردیابی می کنید، انتخاب کلمه مهم است. به ،وان مثال، در ،ستان، شما یک “کالسکه” را فشار می دهید نه “کالسکه” و یک “ژاکت” می پوشید و نه “ژاکت”. مهم است که مطمئن شوید کلمات کلیدی شما منع، کننده زبان مناطق مورد نظر شما هستند.

با افزونه مرورگر MozBar، می‌تو،د نمایه‌های محلی را تنظیم کنید تا نتایج جستجو را درست مانند افرادی که در مکان دیگری قرار دارند، مشاهده کنید. به سادگی کشور، منطقه، و نام نمایه خود را وارد کنید، و می تو،د در هر زمان بین نمایه ها جابجا شوید و یک نمای محلی از نتایج جستجو دریافت کنید.

اصلاح کننده های قصد خود را اضافه کنید

اکنون زمان آن است که به هدف کلمه کلیدی بپردازیم. نرخ‌های قصد متفاوت است و آنچه برای یک شرکت کار می‌کند ممکن است برای شرکت دیگر کارساز نباشد. در زیر دستورالعمل‌های غیرمستقیم وجود دارد که به شما در سازماندهی و دسته‌بندی قصد به گونه‌ای که برای اه،تان منطقی باشد، کمک می‌کند.

  • نرخ اطلاعات: “چگونه”، “چیست”، “مزایا”
  • نرخ های تجاری: “بهترین”، “مقایسه”، “بررسی”
  • نرخ های معاملات: “،ید”، “درخواست”، “زمان بندی”
  • نرخ های ناوبری: “ورود به سیستم”، “پشتیب،”، “وب سایت”

لیست کلمات کلیدی خود را مرور کنید

هنگامی که فهرست بزرگی از کلمات کلیدی را تهیه کردید، زمان آن فرا رسیده است که مرور کنید و ببینید کدام یک ارزش انرژی شما را دارند. ممیزی کلمه کلیدی فرآیند بررسی لیست شما برای یافتن عباراتی است که بهترین نتایج را برای اه، شما به همراه خواهد داشت. این نکته کلیدی است که مطمئن شوید تلاش های سئو شما متمرکز و موثر باقی می مانند. از خود بپرسید: آیا این کلمات کلیدی مربوط به سایت شما هستند؟ آیا عبارات را با حجم جستجوی بالا و عبارات خاص متعادل می کنید؟ چه نوع کلیک ها و برداشت هایی دریافت می کنید و رتبه بندی در برابر رقبا چقدر دشوار است؟

ابزار Moz برای نجات! Keyword Explorer دارای قابلیت Search Intent است که توسط Moz AI ایجاد شده است تا به ارائه جهت به استراتژی محتوای شما کمک کند. همچنین یک نمره سختی به شما می دهد که نشان می دهد چقدر سختی برای رسیدن به صفحه اول SERP است.

مرحله 1: به Moz Keyword Explorer دسترسی پیدا کنید

بله، ما یک گزینه رایگان داریم، اما با اشتراک پولی می‌تو،د کارهای بیشتری انجام دهید، بنابراین برای آزمایش رایگان ثبت‌نام کنید تا آن را امتحان کنید.

  1. ثبت نام/ورود به حساب Moz خود.
  2. به Keyword Explorer بروید

مرحله 2: کلمه کلیدی را وارد کنید

  1. کلمه یا عبارت مورد نظر خود را وارد کنید
  2. بازار را انتخاب کنید

مرحله 3: معیارهای کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید

  1. به معیارهای کلیدی مانند حجم جستجوی ماهانه، CTR ارگ،ک، سختی و حداقل DA نگاه کنید. این به شما کمک می کند تا بفهمید هر کلمه کلیدی چقدر رقابتی و ارزشمند است.

منبع: https://moz.com/blog/keyword-intent