هزینه رپورتاژ آگهی هزینه خدمات رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی | مدرن بک لینک

پلن ۴ رپورتاژ آگهی در واقع مجموع پلنهای ۱ و ۲ و ۳ رپورتاژ وردپرس ست آپ می باشد. در این پلن ما متن شما را در 19 سایت و وبلاگ با پیج اتوریتی بالا قرار میدهیم. ارزش بک لینک دقیقا وابسته به اعتبار و جایگاه سایتی است که به شما لینک داده است.

بعنوان مثال اگر سایت شما فعالیت در زمینه آشپزی فعالیت دارد، بهتر است در سایتی که در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می کند رپورتاژ آگهی درج نکنید چون این دوتا هیچ ارتباطی به هم ندارند. می بایست ابتدا سایت هایی را هدف قرار دهید که مرتبط با موضوع فعالیت سایت شما باشند. هرچه سایت مورد نظر مرتبط تر باشد برای شما نتیجه بهتری به دنبال خواهد داشت.

هزینه رپورتاژ بدون تگ رپورتاژ و نوشته تبلیغاتی بودن با هزینه 750 هزار تومان و درج در صفحه اصلی قابل انجام است. این رپورتاژها با زحمات زیادی تهیه شده و با اینکه قیمت کمی دارند ولی تاثیر بسیار بالایی در بالابردن رنک و رتبه کلی سایت دارند. بهترست در دو یا سه وبلاگ رایگان فارسی به صفحه رپورتاژ لینک دهید. به این صورت مجله خبری مدرن بک لینک که شما با ایجاد یک نوشته در وبلاگ مورد نظر یک لینک هم به صفحه رپورتاژ می دهید. ترجیحا وبلاگ ها را در سرچ کنسول ثبت کنید و بعد از این که نوشته وبلاگ منتشر شد درخواست fetch را ثبت کنید. درج ویدیو در رپورتاژ آگهی هم تنها زمانی میسر هست که ویدیوی شما در فضای دیگه ای آپلود شده و لینک در اختیار ما قرار بگیره.

  • رپورتاژ با رعایت اصول برندینگ منجر به بیشتر دیده شدن توسط کابران می شود و رپورتاژ با رعایتاصول سئو در تولید محتوا موجب افزایش رتبه سایت شما در گوگل می گردد.پس چنانچه که رپورتاژ با رعایت این دو اصل انجام گیرد نتیجه بسیار خوبی در پی دارد.
  • به کمک رپورتاژ آگهی ، می توانید کسب و کار و سایت خودتان را معرفی کرده و علاوه بر برند سازی ، به بهبود سئو و افزایش ترافیک سایت خود نیز کمک کنید.
  • اگر هنوز وارد رقابت اصلی (صفحه اول گوگل) نشده اید پیشنهاد میکنیم تمرکز خود را بر روی تولید محتوا، لینک سازی داخلی، بهینه سازی سایت و سایر موارد On-Page قرار دهید.
  • اگر به دنبال آن هستید که اثربخش ترین رپورتاژ را منتشر کنید لازم است تولید محتوای رپورتاژ آگهی را با حرفه ای ترین شکل ممکن و با کیفیت بالا انجام دهید.
  • متن رپورتاژ یک متن سئو شده از نظر چگالی کلمات، کلمات کلیدی مترادف، کلمات کلیدی در حالت دم دراز و ترجیحا کلمه کلیدی در اوایل متن و 100 کلمه اول آورده شود.

تیتر و مقاله شما نباید به صورت کاملا تبلیغاتی باشد و به صورت یک راهنمای خرید منتشر می شود. این سرویس در واقع قدرت authority سایت شما را افزایش می دهد و این موضوع باعث افزایش اعتماد گوگل به سایت شما خواهد شد و نهایتا منجر به افزایش رنکینگ گوگل، بالا آمدن سایت در کلمات کلیدی و افزایش موفقیت سایت شما خواهد گردید. با توجه به اینکه ما سایتهای زیادی با این مشخصات داریم ولی رپورتاژ شما در 8 تا از سایتهای خارجی ما قرار میگیرد لذا نام سایتها ذکر نمی شود ولی پس از تکمیل سفارش و ارسال گزارش نهایی میتوانید اتوریتی بسیار بالای سایتها را مشاهده نمایید.

در این سایتها متن رپورتاژ شما علاوه بر انتشار و قرار گرفتن دائمی در سایت های مورد نظر، در صفحه اول سایتها نیز قرار میگیرند. (یعنی بک لینک از home page) یعنی بک لینکهای رپورتاژ شما میتوانند مستقیما از پیج اتوریتی بسیار عالی (بالای ۶۰) صفحه اصلی سایت های مربوطه نیز بهره مند شوند. 2- اگر در یک عبارت جایگاه مناسبی ندارید یعنی هنوز از نظر تکنیکال، محتوا، لینک سازی داخلی و … به خوبی آن صفحه را تقویت نکرده اید و در چنین شرایطی لینک سازی خارجی کم تاثیر و البته گران قیمت خواهد بود. پیشنهاد میکنم ابتدا با تکینک های کلاه سفید صفحه را به جایگاه مناسبی برسانید سپس از طریق لینک سازی خارجی آن را تقویت کنید.

اپل آیدی و گیفت کارت آیتونز Apple ID

در این محتوا به طور کامل به شما نحوه چیدن استراتژی مناسب را خواهیم گفت. ما در وبسایت خود آموزش رایگان رپورتاژ آگهی را داریم که می توانید با کلیک بر روی کلمه ذکر شده به آن ها دسترسی داشته باشید. دوما بابت ارائه رپورتاژ های edu واقعا متشکرم.همچنین قبل از خرید از ایشون مشاوره گرفتم برای اینکه چطور رپورتاژهام رو اجرا کنم. قدرت سایت ها و مشاوره ایشون باعث شد پیشرفت خوبی سایتم داشته باشه.

کارهای زیادی می‌تونید قبل یا بعد از خرید رپورتاژ آگهی بکنید. رپورتاژها با توجه به وضعیت محتوایی که دارند (کپی یا یکتا بودن محتوا) سرعت ایندکس متفاوتی خواهند داشت. ما ایندکس رپورتاژهای منتشر شده در منابع مجله ای اختصاصی نشونت رو با شرط یکتا بودن محتوای شما تضمین می کنیم. بنابراین برای اینکه مشکلی در ایندکس رپورتاژ نداشته باشید، حتما محتوای ارائه شده خودتون رو با بهترین کیفیت و غیر کپی تهیه بفرمایید. لینک دادن به چند دامنه از سایت های مختلف (نه یک سایت) باعث طبیعی تر شدن فرآیند لینک سازی می‌شه و باعث می‌شه تاثیر رپورتاژ شما روی افزایش رتبه بسیار بیشتر بشه.

برای هر کدوم از رپورتاژها، یک محتوای یکتا و غیرکپی بنویسید و بعد از ثبت سفارش خرید رپورتاژ آگهی، از طریق تیکت ها در پنل کاربری، محتواهای نوشته شده رو برای نشونت ارسال کنید. در واقع افزایش اعتبار همان تاثیر خرید رپورتاژ آگهی برای سایت شماست. این افزایش اعتبار هست که در نتیجه باعث می شه شما شاهد افزایش رتبه کلمات کلیدی سایت خودتون باشید. البته پیش از انتشار رپورتاژ آگهی مهمه که دقیقاً بدونیم هدف از انتشار رپرتاژ چی هست.

معرفی وبسایت های فروش رپورتاژآگهی – کجا رپورتاژ آگهی برم؟

همانطور که شرکت های بزرگ مواد غذایی در کشور، میلیاردها تومان بابت تبلیغات تلویزیونی و حتیتبلیغات گوگلهزینه کرده اند. شما هم می توانید با توجه به بودجه ای که دارید (هر چند کم)، از قابلیت های مختلف اینترنت برای تبلیغات استفاده کنید. ریپورتاژ در واقع یک تبلیغات بر پایه محتواست که در سایت های پر بازدید منتشر می شود تا از اعتبار آن ها برای سایت شما استفاده کند.

آیا ریپورتاژ آگهی رایگان خوب است؟