این پست به موضوعی می پردازد که چند سال پیش در سخنر، خود در MozCon در مورد آن بحث کردم: من معتقدم که زمان زیادی که صرف تحقیق در مورد کلمات کلیدی می شود اساساً تلف می شود.
اشتباه نکنید، البته تحقیق در مورد کلمات کلیدی مهم است. سئوکاران و ،ب و کارها از تحقیقات کلمات کلیدی برای تعیین اینکه کدام بخش از ،ب و کار خود را اولویت بندی کنند، پیش بینی نتایج فعالیت های خود، ارزیابی فرصت های بالقوه برای گسترش، و البته برای نوشتن بر،ب های ،وان، کپی رایترهای کوتاه نویسی یا شرکت در سایر فعالیت های تاکتیکی استفاده می کنند. نکته این است که اگر برای این سطح از بینش استراتژیک به یک مشاور غیر سئو – شاید یک مشاور مدیریت – بپردازید، هزینه زیادی خواهید پرداخت و با دقت به آن گوش خواهید داد.
با این حال، در کار سئو، تحقیق کلمات کلیدی کاری است که به احتمال زیاد به جوان ترین عضو تیم واگذار می شود. کار سخت محسوب می شود. خسته کننده، ،ل کننده، تکراری، آسان است – این چیزی است که ما فکر می کنیم. من این را می دانم زیرا این فرض (اشتباه) را بارها به ،وان یک کارشناس ارشد SEO مطرح کردم و در اوایل کارم درگیر این “کار سخت” بودم.
من فکر میکنم سه راه اصلی وجود دارد که ما آنچه را که باید بخشی از تفکر استراتژیک باشد به ،لکننده تبدیل کنیم. من آنها را در زیر پوشش خواهم داد، و همچنین به جای آن چه باید روی آن تمرکز کنید.
منبع: https://moz.com/blog/،w-to-do-better-keyword-research