آموزش سئو رایگان به زبان ساده + تکنیک‌های حرفه ای SEO | مدرن بک لینک

به صورت کلی باید گفت در مجله خبری مدرن بک لینک دنبال ترفند و یا راهکار خیلی خاصی نباشید که قوانین گوگل را بتوانید دور بنزنید. همین آموزش هایی که در زمینه سئو وجود دارد را به خوبی و مستمر اجرا کنید قطعا بازخورد خیلی خوبی برای شما خواهد داشت. وبسایت نیل پتل، احتمالا اسم نیل پنل را اکثر سئوکاران شنیده باشن. نیل پتل یکی از متخصصین سئو در دنیاست که به نوعی یکی از مرجع های سئو شناخته میشود.

بنابراین کلیدواژه باید کلمات یا عباراتی باشند که به احتمال زیاد مشتریان شما برای خرید از شما آن‌ها را گوگل می‌کنند. تغییر مسیر 301 یک تغییر مسیر دائمی از یک URL به آدرس دیگر است. 301 تغییر مسیر بازدیدکنندگان سایت و موتورهای جستجو را به یک آدرس اینترنتی متفاوت از محلی که در ابتدا در مرورگر خود تایپ کرده‌اند یا از صفحه نتایج موتور جستجو انتخاب شده‌اند، ارسال می‌کنند. داشتن لینک های خارجی اهمیت زیادی در سئو سایت شما خواهد داشت.

  • همچنین استفاده از سئو سایت در کمپین بازاریابیو کمپین تبلیغاتی بسیار متداول است.
  • در الگوریتم گوگل دنس، گاهی سایت‌ها در رقص گوگل قرار می‌گیرند.
  • شما باید محتوای جذاب برای مخاطبین خود داشته باشید، چرا که شما با سئو خارجی به جذب مخاطب خواهید پرداخت؛ در این صورت محتوای سایت شما باید به نحوی باشید که مخاطبین را جذب خود کند.
  • شما فرمودید که این دسته بندی در صفحه اول گوگل است ولی اعلام نکردید که برای چه عبارتی جایگاه کسب کرده است.
  • یا بهتر هست آموزش تولید محتوا را ببینید که بدانید تولید محتوای اصولی یعنی چی.
  • اگر وردپرس دارید به راحتی با افزونه Yoast SEO نسخه پولی میتوانید کار ریدایرکت کردن را انجام دهید.
برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنم مقاله لینک سازی داخلی را مطالعه کنید. در این روش سئو، نه آنقدر کلاه سفید کار میکنیم که چند سال از زمانمان صرف شود و نه آنقدر کلاه سیاه جلو میرویم که موتور جستجو جریمه مان کند. ما تلفیقی از روش های قانونی و غیرقانونی سئو را در پیش گرفته و جلو میرویم تا در مدت زمان مناسب و به صورت ماندگار، در نتایج گوگل سئو شویم.

آشنایی با مفاهیم سئو

این روز‌ها سئو محصول یکی از مهم‌ترین نیاز‌های کسب‌وکارهای آنلاین است. سئو کلاه خاکستری یکی دیگر از شیوه‌های سئو است که باید گفت از سئو کلاه سفید، خطرناک‌تر و از سئو… چنانچه می‌خواهید وب سایت خود را بدون نقص قوانین به صفحه اول گوگل هدایت کنید استراتژی‌های لازم را باید مد… زمانی که شما به ساختار یک سایت نگاهی می‌کنید، متوجه می‌شوید که حاوی مقدار زیادی از فایل‌های جاوا اسکریپت است.

به این شکل که، دارندگان وبسایت در Google AdSense ثبت نام کرده و با این کار اعلام می‌دارند که برای نصب آگهی‌های گوگل در سایتشان داوطلب هستند. گوگل نیز متناسب با محتوا و مضمون سایت‌های داوطلب، تبلیغاتی را برای به نمایش درآمدن در آن سایت‌ها، انتخاب می‌کند. لینک سایت شما در سایت‌های دیگر همانند یک رای اعتماد به سایت شماست. توسعه‌دهندگان موتورهای جستجو به این باور رسیدند که اگر صفحات معتبری در اینترنت درباره یک موضوع به یک صفحه خاص ارجاع بدهند، این بدان معنی است که آن صفحه ارزشمند و دارای اعتبار است.

بطور کلی، محتوای سایت شما روی مجموعه‌ای از یک سری کلمات کلیدی سئو می‌شود که افراد با جستجو‌ی آن‌ها، می‌توانند سایت شما را در میان سایت‌های مشابه ببینند. حال، تعیین این که چه افرادی وارد وب سایت شما شوند امری است کاملا نسبی و وابسته به تصمیم و استراتژی خودتان. این شمایید که تعریف می‌کنید چه افرادی و با چه هدفی وارد وب سایتتان شده و از خدمات و محصولات سایتتان بهره ببرند. به این معنی که گوگل هرگز جایگاهی را در صفحه نتایج جستجو به کسی نمی‌فروشد.

سئو به عنوان یک استراتژی

پشتیبانی از HTTP/2 تاثیر بسزایی در بارگذاری سریع‌تر سایت شما خواهد داشت. برای بررسی اینکه آیا هاست کنونی سایت شما از این پروتکل پشتیبانی می‌کند یا خیر به این لینک رفته و آدرس سایت خود را وارد کنید. نام سایت شما یک کلمه عمومی است و اشاره به یک نام برند یا سایت ندارد. به همین دلیل در نام سایت خود با سایت های دیگر رقابت میکنید. انتخاب یک کلمه هدف برای عنوان یا برند سایت ارزشی برای شما ایجاد نمیکند.

تمامی اسم تصاویر، توضیحات، Alt عکس و هر اطلاعاتی که مربوط به عکس است باید به زبان انگلیسی نوشته شود. خب در بالا سه مدل اصلی انکرتکست را باهم شناختیم که شاید کمتر با این مورد ها آشنا شده بودید ولی تو این پست برتر آموز این کلمات را شناختی رفیق. این که تعریف سئو رو از دیدگاه متخصصین این حوزه می بینیم خیلی جذابیت داره. مخصوصا قسمت متخصصین ایرانی واقعا جالب و خاص بود به نظرم از متخصصین خبره ای هم استفاده کردید. نظر شما کاملا صحیح است ولی درک درست از مفهوم سئو برای افرادی که به تازگی به این فضا ورود میکنند بسیار ارزشمند خواهد بود.