آموزش سئو: یادگیری صفر تا صد سئو الو کانتنت | مدرن بک لینک

وقتی هدف شما با هدف گوگل مشترک شود، میتوانید به رتبه گرفتن سایت در نتایج امیدوار باشید. از نظر من سئو به تنهایی کارآمد نیست و باید با بهینه سازی تجربه کاربر و افزایش نرخ تبدیل به مشتری همراه باشد. ورود کاربر به سایت اولین هدف ما از کسب موفقیت در سئو است ولی مهمتر از آن تبدیل همین کاربر به مشتری خواهد بود. به عنوان یک تعریف ساده میتوان گفت، سئو یعنی موتورهای جستجو را قانع کنیم تا سایت ما را در صفحه اول نتایج جستجو به کاربران نمایش دهند. شاید نزدیک ترین جمله برای سئو مدرن این جمله باشد؛ مجموعه راهکارهای بهبود کارایی سایت و تولید محتوای با کیفیت که در راستای تجربه کاربری و بازخورد مثبت کاربران هدف گذاری می شوند.

کلمات کلیدی خود را ایجاد کنید.

به عبارت دیگر، باید خودمان شخصا دست به کار شده و به یادگیری و تمرین مشغول شویم. با وجود شبکه اطلاعاتی عظیمی مثل اینترنت، ممکن است بتوانیم مطالب مورد نیازمان را به طور رایگان پیدا کنیم. در قدم بعدی به تمام آن آموزش‌ها مسلط شویم و نیز چند بار آن‌ها را بکار ببریم تا علاوه بر تسلط بر انجامشان، نتیجه را خود تجربه کنیم.

سئو چیست؟ سئو – بهینه سازی سایت

User experience یا تجربه کاربری به راحتی کاربر در سایت و سهولت استفاده از سایت اشاره دارد. برای اینکه سایت شما تجربه کاربری خوبی داشته باشد باید از عناصری که برای کاربران آشنا بوده و در سایت‌های دیگر آن‌ها را دیده است استفاده کنید. تعداد کل URL هایی که موتورهای جستجوگر می‌توانند در یک بازه زمانی خاص در یک وب‌سایت بخزند. گفته می‌شود که محتوای تولیدشده توسط شما در ابتدا توسط تعداد زیادی از کاربران رؤیت خواهد شد. از میان این تعداد زیاد، بسیاری افراد صفحه را می‌بندند و خارج می‌شوند و فقط عده کمی با شما همراه شده و تبدیل به کاربر دائمی می‌شوند.

‌ موتورهای جستجو بیشترین ترافیک را بسمت سایت شما هدایت می‌کنند!

امتیاز دهی ابزار woorank عددی از صفر تا صد میباشد که هر چقدر عدد به 100 نزدیک باشد یعنی شرایط سئو سایت شما خوب است و هر چقدر عدد کم باشد یعنی نیاز به بهینه سازی دارید. اگر در بخشی خطایی یافت شود دقیقا به شما گفته میشود که فلان بخش از سایت شما نقص دارد و شما باید این مورد را بررسی کنید تا مشکل شما برطرف شود. این ابزار پولی بوده و شما با خرید اکانت میتوانید به تمامی بخش های آن دسترسی کاملی داشته باشید. سپس می توان اقدامات لازم برای بهبود دیده شدن و افزایش ترافیک Organic را انجام داد که یکی از مهم ترین این اقدامات، افزایش رتبه سایت در نتایج موتور های جستجو برای کلمات کلیدی هدف بدست آمده است. سئو یعنی تحلیل رفتار کاربران و موتورهای جستجو با هدف طراحی استراتژی مناسب برای کسب بهترین نتیجه ممکن. به عبارت دیگر، سئو در دنیای امروز دیگر بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نیست بلکه بهینه سازی برای بهبود تجربه جستجو یا Search Experience Optimization است.

  • در حقیقت شما ۸ هزار مشتری بالقوه که مستقیما به دنبال شما بوده‌اند را از دست داده‌اید.
  • اگر مشتاق یادگیری تکنیک‌های سئو هستید برتر آموز بهترین تکنیک‌های موجود و رتبه بگیر گوگل را در دوره آموزش صفر تا صد سئوبیان کرده است.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.
  • هرگز برای رشد سایت خود از سئو کلاه سیاه یا خلافکارانه استفاده نکنید.
  • در نهایت میتوان گفت سئو یک چرخه بی پایان از این 5 مرحله است و ما همیشه در حال بهبود فرآیندهای هدف گذاری و اجرایی خود هستیم.

تولید محتوای خوب و موثر، مهم‌ترین استراتژی در جذب مخاطب و افزایش بازدید موتور‌های جستجو و تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد در زمینه کاری خودمان است. محتوایی که تولید می‌کنید، پیام شما را انتقال می‌دهد، خوانندگانتان را راهنمایی کرده و آن‌ها را ترغیب به خرید محصولات یا خدمات شما می‌کند. در‌حقیقت، تولید محتوای خوب و با‌کیفیت، از مهم‌ترین کار‌هایی است که برای جذب مشتری و کسب سود در کسب و کار خود، می‌توانید انجام دهید. بمنظور انجام این کار، موتورهای جستجو وب سایت‌های مختلف را کاوش و بررسی کرده تا بهتر متوجه موضوع و کم و کیف محتوای آنها شوند. بطور کلی، عملیات مجله خبری مدرن بک لینک فرآیند بهینه سازی محتوای آنلاین شماست به طوری که موتور جستجو مایل به نمایش آن محتوا بعنوان بهترین نتیجه برای جستجوی کلمات کلیدی هدف شما باشد. سئو ( بهینه سازی موتور جستجو ) به معنای فریب و یا دستکاری موتور های جستجو با روش های غیر اخلاقی نیست.

در مرحله بعد، از صفحه ای در نتایج جستجو که مربوط به سایت شما است دیدن کنید. همانطور که می بینید، این برچسب ها شامل کلماتی هستند کهثابت شده است که کلیک ایجاد می کنند. بنابراین وقتی این عبارات را در عنوان و توضیحات صفحه خود وارد می کنید، احتمالاً کلیک های بیشتری دریافت خواهید کرد. باز هم Google RankBrain از شما می خواهد که محتوایی را منتشر کنید که باعث خوشحالی کاربران شود. هرچه کاربران گوگل را خوشحال تر کنید، رتبه بالاتری خواهید داشت. البته ناگفته نماند روش دیگری میز موسوم به کلاه خاکتری نیز وجود دارد که ترکیبی از روش‌های کلاه سفید و سیاه است و توسط برخی از سئوکاران حرفه‌ای استفاده می‌شود.

شما بعد از نصب تولبار الکسا روی مرورگر خود وارد سایت مورد نظر خود میشود. سپس روی آیکن تولبار الکسا یعنی این عکس » کلیک میکنید و سپس میتوایند رتبه سایت را مشاهده کنید. برای مثال من وارد سایت برتر آموز میشم و روی همین آیکن کلیک میکنم و طبق تصویر زیر رتبه سایت در ایران و جهان را مشاهده میکنیم. این نوع کلمات کلیدی تک کلمه ای هستند مثل کلمه بورس – سئو – فیلمبرداری و … که سخت ترین نوع سئو هم روی کلمات کلیدی کوتاه یا short tail میباشد زیرا رقابت بالاست و سئو روی این کلمات هم سخت میشود. حالا بریم ادامه مطلب قبل» شما اگر در طی یک سال حداقل 10 تا کلمه رو سئو کنید و قیمت کلمات به صورت میانگین 10 میلیون تومان باشد شما سالی 100 میلیون تومان از سئو درآمد دارید. خوشحالیم که این بخش مورد توجه شما قرار گرفته و تلاش میکنیم که با جمع آوری نظرات بیشتر ارزش و کارایی آن را تا حد امکان افزایش دهیم.