آموزش یوتیوب؛ صفر تا صد ویدئو مارکتینگ برای کسبوکارهای اینترنتی!

62 درصد از کاربران یوتیوب را مردان و 38 درصد از آن را زنان تشکیل میدهند. با استفاده از این کارتها میتوانید لینک سایت خود یا ویدئوهای دیگری را به کاربران پیشنهاد دهید. ایجاد پلیلیستی از بهترین ویدئوهای کانال خود؛ اگر به دنبال افزایش مدت زمان مشاهده ویدئو توسط کاربران هستید، باید به آنها ویدئوهای بیشتری نمایش دهید. با استفاده از پلیلیست شما میتوانید ویدئوهای مرتبط با هم را در قالب پلیلیست به کاربران نمایش دهید. مهمترین ابزاری که یوتیوب در اختیار کاربران قرار میدهد، کانال یوتیوب است که با استفاده از آن میتوانید ویدئوهای خود را به صورت کاملاً سازماندهیشده آپلود کنید و در اختیار کاربران قرار دهید. بیش از نیمی از کاربران یوتیوب به کمک موبایل ویدئوهای یوتیوب را مشاهده میکنند. مثلاً اگر کاربری کلمه کلیدی شما را جستجو کند، به راحتی میتوانید در رتبههای اول دیده شوید و با مشاهده آن ویدئو توسط کاربران، مدت زمان مشاهده ویدئو توسط کاربران را افزایش دهید.

تنظیمات کسب درآمد خود را انجام دهید.

برای بازگشت دادن ویرایش ویدیو در یوتیوب در زمانی که ویدو را از اول یا آخر کات کردید، کافی است کادر آبی را در جای اول خودش برگردانید. زمانی که حساب پرمیوم یوتیوب را تهیه کنید، از امکاناتی برخوردار می شوید که اکانت های عادی به آن دسترسی ندارند. همانطور که میدانید سایت یوتیوب در ایران فیلتر است و برای دسترسی به آن باید به یک فیلترشکن متصل شوید. اگر حساب جیمیل دارید، برای کار کردن با یوتیوب نیاز به ثبتنام ندارید، اما اگر جیمیل ندارید، حتماً باید یک حساب جیمیل ایجاد کنید. با ما همراه باشد. اگر آماده دنبال کردن مقاله آموزش یوتیوب هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا صفر تا صد ویدئو مارکتینگ برای کسبوکارهای اینترنتی را در مقاله آموزش یوتیوب بررسی کنیم. بنابراین سعی کنید چند خط اول را کاملاً جذاب بنویسید و حتی با کاربران شوخی کنید تا صفحه درباره ما را تا پایان آن بخوانند.

کلمات کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی اصلی به کانال شما کمک میکند تا بتوانید رتبه ویدئوی خود را در میان هزاران ویدئوی دیگر افزایش دهید! اگر بخواهید در این شبکه ویدئویی فعالیت کنید، ابتدا باید با استفاده از آموزش یوتیوب یاد بگیرید که چگونه میتوان در این شبکه به صورت کاملاً حرفهای فعالیت کرد. در این مطلب هشت کانال یوتیوب آموزش علمداده، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی را بررسی کردیم. برای آشنایی با برنامه های مخصوص این کار، مطلب بهترین نرم افزار ویرایش ویدیو یوتیوب اندروید را مطالعه کنید.

با ما همراه باشد.

با این کار مدت زمانی که کاربران در کانال شما ویدئو مشاهده میکنند، بیشتر میشود و این کار به افزایش رتبه کانال شما کمک زیادی میکند. ایجاد صفحه درباره ما؛ کاربران علاقه زیادی به شناخت شما دارند و میخواهند بدانند که واقعاً کی هستید! در ادامه لیست برخی از کارهایی که در آموزش یوتیوب و ویدئو مارکتینگ اهمیت دارد را برایتان توضیح میدهیم تا بتوانید با استفاده از این شبکه ویدئو و مقاله آموزش یوتیوب، فروش کسبوکارتان را تا حد زیادی افزایش دهید.

همانطور که میدانید یوتیوب به ازای بازدید هایی که ویدیو و یا تبلیغات روی ان می خورد به شما پول میدهد پس ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که تعداد سابسکرایبر هم چنین چیزی به دنبال دارد؟ از طرفی اگر مدت زمان مشاهده ویدئوی شما در یوتیوب افزایش پیدا کند، یوتیوب ویدئوهای شما را به کاربران پیشنهاد میدهد. عنوانهای جذاب سبب میشود تا اگر کاربران ویدئوهای شما را ببینند، نظر آنها را جلب کند و برای دیدن ویدئو بر روی آن کلیک کنند! این مسئله سبب میشود تا کاربران در همان چند ثانیه اول ویدئوی شما را ببندند؛ بنابراین سعی کنید مقدمه جذابی برای ویدئوی خود تولید کنید! اگر تا به حال کسب و کاری نداشتید و به تولید محتوای ویدیویی و کسب درامد از این طریق علاقهمندید. سعی کنید این ویدئو را جذاب و مفید تولید کنید تا شانس زیادی برای جذب کاربران داشته باشید.

مسئله کسب درآمد برای بسیاری از کسبوکارهای اینترنتی اهمیت زیادی دارد؛ در واقع اگر کسبوکارها نتوانند به ازای خدمات یا محصولاتی که ارائه میدهند، درآمد خوبی داشته باشند، شاید نتوانند مدت زیادی در میان رقیبان دوام بیاورند و کسبوکارشان با شکست مواجه میشود! کارهای سادهای که برخی کسبوکارها بدون رعایت آن، از میدان رقابت با سایر کانالهای حذف میشوند و هیچگاه نمیتوانند از طریق یوتیوب ترافیک خوبی را به سایت خود هدایت کنند. بهینهسازی کانال یوتیوب یعنی بتوانید کانال خود را در بخش جستجو به رتبههای بالاتر بیاورید و بازدید بیشتری بگیرید؛ هر چقدر بازدید شما بیشتر باشد، مخاطبان کسبوکارتان بیشتر میشود و با افزایش مخاطبان میتوانید به افزایش مشتریان کسبوکار خود بپردازید! استفاده از عنوان و تصاویر کوچک مرتبط و جذاب برای ویدئوهای یوتیوب؛ یکی دیگر از مواردی که در افزایش مدت زمان بازدید ویدئوها تاثیر زیادی دارد، استفاده از عنوانهای جذاب است. کلمات کلیدی نه تنها تعیینکننده رتبه ویدئوهای شما هستند، بلکه در افزایش رتبه کانال یوتیوب نیز تاثیر زیادی دارند.

برای این کار کافی است پلیلیستی از ویدئوهای مرتبط خود ایجاد کنید و پس از پایان ویدئو، آن را به کاربران خود نمایش دهید. تبلیغات یوتیوب یکی از مهمترین مواردی است که به شما کمک میکند تا با پرداخت هزینه، ویدئوهای خود را به تعداد زیادی از کاربران نمایش دهید! تنظیمات کسب درآمد خود را انجام دهید. پلیلیستی از جذابترین و مفیدترین ویدئوهای خود را ایجاد کنید و آن را در اختیار کاربران قرار دهید. 2- حداقل ویدئوهای شما 4000 ساعت (به اشتباه در برخی منابع فارسی دقیقه نوشته شده است.) نمایش داده شده باشد. یکی از مزایای یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب این است که میتوانید با صرف زمان کوتاهتر، اطلاعات بیشتری دریافت کنید،زمینههای حواسپرتی را به حداقل برسانید و با صرف مدت زمان کوتاه به شکل روزانه، دانش انگلیسی خود را به شکل قابل توجهی بهبود ببخشید. در مقاله افزایش بازدید یوتیوب با بهینهسازی کانال به بررسی کامل موضوعات بالا پرداختیم؛ اگر به دنبال آموزش یوتیوب برای بهینهسازی کانال یوتیوب هستید، پیشنهاد میکنم حتماً این مقاله را بخوانید و نکات آن را در کانال یوتیوب خود استفاده کنید.

لازم است بدانید برچسبهای شما در رتبهبندی ویدئو تاثیر بسیار زیادی دارد و میتوانید با استفاده از برچسبهای پرجستجو و بهینه، رتبه ویدئو و در نهایت کانال خود را ارتقاء دهید. بنابراین لازم است تا وقت زیادی بر روی طراحی صفحه کانال خود بگذارید؛ نمیدانید باید چه کارهایی انجام دهید؟ در این مقاله قصد داریم به آموزش یوتیوب بپردازیم تا بتوانید فروش خوبی را از طریق هدایت کاربران از یوتیوب به سایت خود تجربه کنید. یوتیوب به شما امکان ایجاد صفحه درباره ما را میدهد و میتوانید خود را در قالب متن به کاربران معرفی کنید. معرفی محصولات به کاربران؛ بسیاری از کسبوکارهای اینترنتی محصولاتی را برای فروش دارند که این محصولات میتواند فیزیکی یا دیجیتال باشد! مثلاً اگر کانال شما در زمینه موبایل و تبلت است و فروشگاه اینترنتی شما هم در این زمینه فعالیت میکند، میتوانید در ویدئوهای کانال یوتیوب به معرفی محصولات خود بپردازید! این کار به شما کمک میکند تا بتوانید جدیدترین محصولات خود را به کاربران ارائه کنید و با خرید کردن کاربران از شما، به کسب درآمد از یوتیوب بپردازید.

مثلاً به کاربران نتایجی که پس از دیدن ویدئو بدست میآورند را بگویید. اگر ویدئو آموزشی است، به آنها بگویید که پس از دیدن ویدئو چه چیزی یاد میگیرند تا بتوانید نظر آنها را برای دیدن کامل ویدئو جذب کنید. 20 درصد افراد در یوتیوب پس از دیدن 10 ثانیه از ویدئوها، صفحه آن ویدئو را میبیندند. ۳. حالا در صفحه آپلود ویدیو در یوتیوب با گوشی مشاهده میکنید که تمام ویدیوهایی که در گوشی خود دارید نمایش داده میشود. استفاده از یوتیوب به کسبوکارهای مختلف کمک میکند تا بتوانند تعامل خوبی با کاربران داشته باشند؛ ویدئو مارکتینگ یکی از شاخههای بازاریابی اینترنتی است که با استفاده از آن میتوانید تصویر خوبی از برند خود در ذهن کاربران ایجاد کنید.