انواع بک لینک و روش دریافت بک لینک با کیفیت+روش ساخت بک لینک با کیفیت سامانه دایا ورک | مدرن بک لینک

به خاطر داشته باشید که تنوع یکی از کلیدهای موفقیت در بک لینک سازی است؛ بنابراین همه تخم‌مرغ‌هایتان را در یک سبد نگذارید. به‌عنوان‌مثال، شاید سایت‌های خبری مطرح زیاد به کسب و کار شما ربطی پیدا نکنند، اما اگر از آن‌ها بک لینک بگیرید اعتبار بالایشان می‌تواند به وب‌سایت شما هم سرایت کند. منبعی که از آن بک لینک می‌گیرید به اندازه خود یک لینک اهمیت دارد.

۸۰ بک لینک رپورتاژی وبلاگی

بک لینک‌ها به طور پیش‌فرض «فالو» هستند، به این معنی که از دید گوگل ارزشمندند و می‌توانند بر رتبه وب‌سایت اثر بگذارند. از طرف دیگر، لینک‌های «نوفالو» را داریم که گوگل برای آن‌ها هیچ ارزشی قائل نیست. برای ارزیابی ارزش بک لینک هر وب‌سایت می‌توانید Domain Authority آن را در وب‌سایت Moz بررسی کنید. Domain Authority شاخصی است که توسط وب‌سایت مطرح Moz ابداع شده و بسته به تعداد و کیفیت لینک‌های هر وب‌سایت برای آن یک امتیاز (از 1 تا 100) در نظر می‌گیرد. با داغ‌تر شدن بازار رقابت، فقط داشتن لینک‌های مرتبط کفایت نمی‌کند، بلکه به داشتن بک لینک از وب‌سایت‌های بسیار معتبر یا وب‌سایت‌هایی نیاز دارید که گوگل به خاطر ارزش محتوا و لینک‌هایشان به آن‌ها اعتماد دارد.

بک لینک رایگان فوق‌العاده قدرتمند از انجمن دانشگاه berkeley.edu

با ایجاد حساب کاربری در فروم‌های انگلیسی می‌توانید بک لینک رایگان دریافت کنید. این روش یکی از بهترین تکنیک های بک لینک سازی است که به شما کمک می کند به شکل رایگان و البته موثر اقدام به ساخت بک لینک های رایگان و قوی بنمایید. چند نمونه از سایت های مناسب این کار عبارتند از مواردی که در جدول رو به رو مشاهده می کنید. یکی از ابتدایی ترین و ضروری ‌ترین روش برای دریافت بک لینک از سایت ‌های دیگر، تولید محتوای با‌کیفیت و کاربردی می باشد. سایت‌های زیادی در جهت راهنمایی کاربران یا تایید گفته‌های خود به سایر وب سایت ‌ها لینک می دهند. استفاده از سایت های باز نشر محتوا نیز یکی از بهترین استراتژی ها در زمینه ی ساخت بک لینک رایگان به حساب می آید.

  • سایت های درج آگهی علاوه بر بک لینک سازی برای فروش محصولات و خدمات بسیار گزینه مناسبی هستند.
  • شما محتوای با کیفیت بساز و تو یوتیوب قرار بده ازشم بک لینک بگیر، خیلی هم خوبه.
  • بسیاری از سئوکاران همیشه با تاکید و تعصب خاصی می گویند که تعداد زیاد برای خرید بکلینک جواب می دهد و موارد مختلفی از تاثیر آن را نیز یاد می کنند.
  • برای تولید یک صفحه ارزشمند در سایت خود، ابتدا باید نیاز کاربر را در نظر بگیرید.
  • در صورت ارائه چنین بک لینک هایی در پکیج‌ها، درون پکیج موردنظر معرفی خواهند شد.
  • با این وجود ما درباره پاگذاشتن روی خطوط مشی گوگل صحبت نمی‌کنیم.

این سایت به شما امکان ساخت وبلاگ رایگان با اعتبار بسیار بالا را می‌دهد. داشتن Spam Score پایین از دیگر مزیت‌های این سایت برای ساخت Backlink محسوب می‌شود. با ثبت‌نام در انجمن می‌توانید لینک سایت خود را در بخش پروفایل یا ویرایش امضا قرار دهید. در این وب‌سایت ثبت‌نام کرده و در قسمت website آدرس مجله خبری مدرن بک لینک وب‌سایت خودتان را وارد کرده و در قسمت bio در مورد وب‌سایت خودتان کمی توضیح بنویسید. در این وب‌سایت ثبت‌نام کرده و در قسمت تنظیمات ابتدا توضیحاتی در مورد سایت خود نوشته و آدرس سایتتان را نیز در فیلد website وارد کنید. در وب سایت به صورت مستقیم ثبت نام کرده و یا با اکانت google خود وارد شوید.

نمای لینک سازی خارجی اسپم

بک لینک یکی از شاخص‌های گوگل برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها در نتایج جستجو است؛ بنابراین اگر به دنبال رشد و پیشرفت کسب و کار خود هستید نمی‌توانید و نباید از جذب بک لینک غافل شوید. همیشه بک‌لینک‌هایی که به صورت طبیعی یا از طریق روش‌های کلاه سفید دریافت شده‌اند مؤثرتر هستند. درواقع، اگر به دنبال فعالیت بلندمدت و یک کسب و کار آتیه‌دار هستید، باید روی بک‌لینک‌هایی تمرکز کنید که هوش مصنوعی رو به رشد گوگل هم، هرگز نتواند هیچ نکته مشکوکی را در آن‌ها پیدا کند. ضمناً توجه داشته باشید که گوگل به سمت آینده‌ای حرکت می‌کند که ذکر بدون لینک و نه ‌فقط بک لینک به یکی از علامت‌های اعتبار و ارزش سایت تبدیل خواهد شد.

وقتی گوگل به هر صفحه وب یک رتبه اختصاص داد و در واقع page rank را به همگان معرفی کرد، بک لینک‌ها تحت تأثیر رتبه‌ها قرار گرفتند. با معرفی پیج رنک، هر بک لینک با توجه به شرایطی که دارد می‌تواند بخشی از رتبه آن صفحه را به صفحه مقصد انتقال دهد. همه بک لینک‌ها به صورت پیش‌فرض این انتقال رتبه را انجام می‌دهند و با این شرایط بک لینک فالو نام می‌گیرند.

هر چه محتواهایی که در سایت قرار می دهید یونیک باشند بهتر است و سریع تر ایندکس می شوند. با این حال شما می توانید، در صورتی که وقت زیادی ندارید از حالت اشتراک گذاری محتوا استفاده کنید. روش دیگر که موثر است استفاده از سایت های ثبت مقاله است و می توان از این طریق بک لینک های با ارزشی بدست آورد و جایگاه سایت را در کلمات کلیدی مختلف بهبود بخشید.

کسب و کارهای آنلاین می‌خواهند همیشه جلوی چشم کاربران اینترنتی باشند و کسب و کارشان رونق بیشتری بگیرد. با این حال، آن‌ها نمی‌دانند که چطور این حجم از ترافیک کاربران را به سایت خودشان بیاورند. داشتن سایت یک سمت قضیه است اما چگونگی کشاندن کاربران برای بازدید از آن، بخش مهم‌تری است.