انواع بک لینک و روش دریافت بک لینک با کیفیت+روش ساخت بک لینک با کیفیت سامانه دایا ورک | مدرن بک لینک

راه‌های متفاوتی برای بدست آوردن و یا ساختن بک لینک وجود دارد که طبیعی بودن آن بسته به معیارهایی چون اعتبار دامنه، کیفیت محتواهای ارائه شده، زمان ساخت لینک، سن دامنه، تعداد لینک خروجی، آدرس آی پی سایت و … دارد. به طور کلی می‌توان گفت بک لینک طبیعی لینکی است که خود به صورت طبیعی ایجاد شده باشد و باعث بهبود جایگاه شما در نتایج موتورهای جستجو شود. همانطور که گفتیم، زمانی که یک وب سایت در بخشی از محتوای خود به وب سایت دیگری اشاره می‌کند (همراه با لینک آن وب سایت)، این عمل اصطلاحا بک لینک نامیده می‌شود. این لینک باید یک لینک قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را به عنوان بک لینک شناسایی کنند. اما لینک سازی خارجی شامل لینک‌هایی می‌شود که از سایت ما به سایتی با دامنه دیگر و یا برعکس لینک داده شده باشد.

۳. تعیین نوع بک لینک

نکته جالب این که ساختار و فرمت بیشتر این سایت های مخرب، یکسان می باشد. من با استفاده از ابزار Disavow backlinks گوگل، این سایت ها را چند ماه قبل معرفی کرده ام و در ماه قبل هم دوباره آپدیت کرده ام. محتوای سایت من یونیک است و رقابت در حوزه کاری من شدید نیست و نسبت به چند تا رقیب از لحاظ محتوا و زیبایی سایت کاملا برترم!!

خصوصا برای استفاده از لینک سازی لایه ای و ساخت اصولی بک لینک کاربرد زیادی دارند. این سایت ها فرصت مناسبی را برای شما فراهم می کنند و با کمک آن ها می توانید تغییرات مثبت خوبی در پروفایل بک لینک سازی خود ایجاد کنید. نوع ریدایرکت آن ها از نوع 301 است که باعث می شود تمام اعتبار و ارزش سایت منتقل شود. چند نمونه از این سایت ها عبارتند از مواردی که در جدول رو به رو مشاهده می کنید.

موقع ایجاد هر لینک باید شناسه‌ای برای آن تعیین شود که گوگل بفهمد لینک از چه نوعی است. حالا می‌خواهیم فاکتورهای تعیین کننده در کیفیت بک‌لینک را یکی یکی برای شما توضیح دهیم. ما دردوره پایه سئوتمام اصول و مقدمات سئو را و اینکه گوگل چطور کار می‌کند، آموزش داده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم برای درک کامل و تسلط روی مفاهیم و کارکرد سئو، حتما در آن شرکت کنید. کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک زیادی در سال‌های اخیر به استفاده از گوگل ادز روی آورده‌اند؛ زیرا هر کسب‌وکاری حتی استارت‌آپ‌ها… اگر درخواستتان رد شد، فیدبک بگیرید و به دنبال بهبود روش‌های خود باشید.

خرید بک لینک می‌تواند منجر به خسارات جبران ناپذیری برای سئو سایت شما شود. ممکن است تا زمانی که بک لینک‌های خریداری شده توسط گوگل شناسایی نشده اند شاهد افزایش رتبه سایتتان باشید. پس از پاسخ به سوال «بک لینک چیست» و آشنایی با ماهیت آن، نوبت به بررسی تاثیر بک لینک در سئو می‌رسد. در‌واقع لینک‌های خارجی به‌طور مستقیم در سئو سایت تاثیر می‌گذارند؛ زیرا هنگامی که لینکی از یک صفحه در سایت دیگر ایجاد شود، ارزشمندی محتوای آن تایید شده است.

سایت های مناسب برای بک لینک سازی

تصمیم گرفتم با یک تست واقعی روی سایت این مورد رو به خودم ثابت کنم، ابتدا یک کلمه کلیدی سخت که چندان هم به حوزه کاری ما مرتبط نبود رو پیدا کردم و براش یک محتوای فوق‌العاده آماده کردم. این حالت زمانی است که خودتان به صورت دستی در سایت‌های دیگر لینکی به سایت خود ایجاد می‌کنید. مثلا با ایجاد حساب در دایرکتوری‌های کسب و کار، یا نوشتن دیدگاه در قسمت نظرات یک سایت (کامنت مارکتینگ)، و یا فعالیت در تالارهای گفتگو. خب راستش را بخواهید در اصل این یکی از تکنیک های سئو کلاه سیاه است که به سئو منفی مشهور شده.

درصورتی که هدف شما از سفارش رپورتاژ لینک سازی دائمی و سئو میباشد بهتر است برای بهبود کیفیت هردو پکیج رپورتاژ را تهیه نمایید. درصورتی که قصد سفارش بک لینک از تعداد کمتری سایت اما با قدرت بالا دارید این پکیج مناسب میباشد. این پکیج شامل 45 سایت مناسب و قدیمی با قدرت دامنه مناسب میباشد . درصورتی که قصد امتحان کردن پکیج بک لینک در یک کلمه کلیدی با رقابت متوسط را دارید میتوانید ازین پکیج استفاده کنید. همچنین استفاده از خرید بک لینک تک صفحه ای باعث کاهش بسیار زیاد هزینه های شما خواهد شد . یکی از قابلیت هایی که بیش از 14 سال پیش به گوگل اضافه شد، امکان نوفالو کردن لینک ها به وسیله دستور nofollow بود.

  • توجه کنید که برای سفارش بک لینک در سایت‌های ارائه دهنده بک لینک به جایگاه بک لینک هم اشاره کنید.
  • از آنجا که ‌این آدرس معمولا با تغییری مواجه نمی‌شود به آن پرمالینک گفته می‌شود.
  • ساخت چندین وبلاگ در سایت های مختلف و بازنشر محتوا در آنها با هدف ساخت بک لینک.
  • External link یا «لینک خارجی» هم یکی دیگر از عناوین بک لینک است و علت این نامگذاری آن است که کاربران به «خارج» از وب‌سایتی که در آن حضور دارند هدایت می‌شوند.
  • پس بهتر است همیشه به این ابزار ها اعتنا نکنید و خودتان هر ماه وقتی را برای جستجوی منشن های سایت خود در اینترنت بزارید و سعی کنید از این راه بک لینک بگیرید.

ساخت مجله خبری مدرن بک لینک انبوه با استفاده از ابزارهای رایگان یا غیر رایگان. برای بررسی کردن این موضوع ، مثل تمامی موارد دیگر در زندگی که کیفیت یک امر سلیقه ای است و از فردی به فرد دیگر تفاوت دارد . در بحث سئو و متخصصین سئو نیز بک لینک های خوب و بد از سایتی تا سایت دیگر متفاوت هستند . حداکثر سه لینک به یک وب سایت می توانید در هر فایل قرار دهید که بایستی به یک دامنه وب سایت باشد. توصیه می کنیم که برای تاثیرگذاری بیشتر، از همان کلمه کلیدی به عنوان انکرتکست استفاده بکنید. » یا همان سابقه وب سایت همیشه جزء موارد بحث برانگیز در سئو و بهینه سازی وب سایت بوده است.

اگه با روش‌های بازنویسی یا اسپین محتوا آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنیم به صفحه سرویس بازنویسی متن رایگان نشونت مراجعه کنید و اطلاعات کاملی در مورد این تکنیک بدست بیارید. در حالت عادی نیازی به ارسال محتوا از سوی شما کاربران گرامی نیست و محتواها به شکل های مختلف مثل بازنویسی و اسپین و غیره ایجاد می شن. منابع نمونه ای که در آن ها لینک سازی انجام می شود در ادامه معرفی شده اند. این وب سایت متعلق به ویکی دمی میباشد و تمامی حقوق آن محفوظ میباشد.