بسیط کالا قیمت، مشخصات و خرید ست چای خوری سه تکه چینی سبک مراسم چای گنگ فو Gongfu tea brewing set | OkChay

بسیط کالا قیمت، مشخصات و خرید ست چای خوری سه تکه چینی سبک مراسم چای گنگ فو Gongfu tea brewing set | OkChay

بهترین برگ‌های چای هنگامی‌که با آب مناسب دم نمی‌شوند باعث ایجاد مسائلی همچون چاقی می‌شوند. انتخاب نوع آب برای تهیه چای نه‌تنها برای ایجاد مزه‌ی مناسب چای است بلکه برای ادای احترام و تحسین به مادر طبیعت نیز هست. پس پاک‌ترین آب‌ها برای این مراسم مورداستفاده قرار می‌گیرد. چین با تاریخچه‌ای ۵۰۰۰ ساله، زادگاه چای در جهان شناخته‌شده است. همانطور که گفته شد، در ابتدا مراسم چای در چین آغاز شد، اما به‌مرورزمان در ژاپن رونق یافت.

  • مراسم دو حالت روزانه و ویژه داشته که حالت روزانه آن در مواقع عادی و حالت ویژه آن مخصوص موقعیت‌های خاص بوده است.
  • روندی که باعث شده به دومین نوشیدنی پرطرفدار دنیا تبدیل شود.
  • چند تکه از آن را با مقداری آب که روی آن را بپوشاند با شعله مستقیم و آرام جوش آورده بعد با شعله غیر مستقیم ۲ الی۳ ساعت دم بکشد تا به رنگ آلبالویی درآید.
  • چای لانگجینگ، به چینی یعنی “چای خوب اژدها”، یک چای سبز روغنی با کیفیت بالا، از روستای لانگجینگ در استان ژجیانگ است.
  • چای و جو مناسب بدون انجام تکنیک‌های مخصوص برای تطبیق دادن آن‌ها کامل نیستند.
  • ورود چای به انگلستان را به پرنسس کاترین از براگانزا نسبت می‌دهند که با چارلز دوم ازدواج کرد.

اکثر فروشگاه‌های چای را می‌توانید در امتداد خیابان یاندای با چای‌های قرارگرفته در شیشه‌ها پیدا کنید. گردشگران در این منطقه می‌توانند به مقدار دلخواه خود، چای موردنظر را از فروشگاه‌ها خریداری کنند. برای خرید چای باید به‌ظاهر و بوی چای توجه ویژه‌ای داشته باشید. می توان گفت چای اولانگ نه چای سیاه است نه چای سبز و بخاطر طرز تهیه و روش فرآوری آن، که بسیار متفاوت می باشد از هر دو این چای ها مجزا می باشد. این چای در چین از قرن نوزدهم در منطقه کیمن از استان آنهویی تولید شده است.

چای تیگوانین

روش دیگر برای سرو چای استفاده از یک کاسه لیوانی کوچک به نام گایوان است . امپراتور هونگ وو از سلسله مینگ با ممنوعیت تولید چای فشرده، به تولید چربی شکر چای کمک کرد. در تبدیل چای سبز به سیاه، بیشتر از هر چیز خلاقیت و علم دخیل بود.

بهشت چای در چین

بعد از چین، هند و کنیا، سریلانکا بزرگترین تولیدکننده چای در جهان است و چای سیلان آنها کسب و کار فروش چای شهرت جهانی دارد. ترکیه هم تولیدکننده قوی چای است و حتی گاهی چای این کشور از قهوه مشهور آن بیشتر طرفدار دارد. چای در هنگ‌کنگ هم به شدت محبوب است و به جز چای یوما که مختص به مناطق جنوبی چین است، نسخه‌ای از چای انگلیسی و چای مشهور هنگ‌کنگی که همراه با شیر است را هم دارند. چند تکه از آن را با مقداری آب که روی آن را بپوشاند با شعله مستقیم و آرام جوش آورده بعد با شعله غیر مستقیم ۲ الی۳ ساعت دم بکشد تا به رنگ آلبالویی درآید. به گفته افرادی که نخواستند نامشان فاش شود، واشنگتن رویکرد «منتظر باشیم و ببینیم» برای تعاملات اروپا با پکن بر سر اوکراین در پیش گرفته است.