بهترین طرح های کناف سقف 2020 قیمت روز کناف سقف اجرای کناف سقف با کمترین قیمت | panelgachikanaf

این نوع از سقف کاذب را می توان به عنوان پرطرفدارترین آن شناخته می شود. در برخی موارد دیده شده از فلکسی کناف برای نما و نورپردازی استفاده می شود. از مزایای این نوع کناف می توان به زیباتر جلوه دادن آشپزخانه اشاره نمود همچنین هزینه آن نسبت به سایر دکور ها بسیار پاییین تر است.

کلیه حقوق سایت اتاق محفوظ و متعلق به شرکت پیشگامان ایده پرداز است. این صفحات ضخامت زیادی دارند و در بنا های خاص که به مقاومت بیشتر نیاز است بنا بر صلاح دید مهندس ناظر از این صفحات استفاده میشود. همانطور که گفته شد این صفحات به دلیل ضخامت بالا مقاومت خوبی دارند. نحوه اتصال سازه‌ها به پانل‌های کناف نیز منجربه کاهش وارد بر ساختمان در برابر نیروی زلزله می‌شود. اگر قصد استفاده از سقف مقاوم در برابر آب را دارید، ورقه‌های PVC (پلی وینیل کلراید) را انتخاب کنید.

  • ازسقف کاذب کنافتنها برای سقف اتاق استفاده نمی شود و در سقف سرویس های بهداشتی و آشپزخانه هم از آن استفاده می شود.
  • ساده ترین، اقتصادی ترین و متداول ترین مدل دیزاین سقف منزل و خصوصا دکوراسیون نشیمن و پذیرایی، رنگ آمیزی این بخش از ساختمان است.
  • کناف نوعی پوشش گچی، توسط خانواده آلمانی وارد دنیا ساختمان‌سازی شده و در زیرمجموعه سقف کاذب بوده و نقش اصلی در جدا کردن بین دیوار و سقف را بر عهده دارند.
  • با توجه به مربعی بودن فضای نشیمن طراح آرشیتکت از یک طراحی گرد و دوار برای سقف استفاده کرده است.
  • الگوبرداری از طرح های اجرا شده و موفق کناف کاری سقف منزل می تواند نقش بسیاری در بهبود راندمان کاری برای کناف کاران و نیز خلق ایده ها و طرح های جدید برای کناف سقف منازل مسکونی و مکان های تجاری باشد.
  • از جمله ویژگی این دیوارها می توان به وجود قاب های فولادی اشاره کرد که به صورت پیش ساخته تهیه و به کار برده می شوند.
بهترین طرح های کناف سقف 2020 قیمت روز کناف سقف اجرای کناف سقف با کمترین قیمت | panelgachikanaf

سقف کاذب چوبی با کمک محیط پیرامونی خود و نیزدکوراسیون خانه، یک نوع چشم انداز گرم، طبیعی و دلپذیر به شما هدیه میده. مدلی جذاب که با رنگ سفید سقف هماهنگه و شما رو خسته نمیکنه. توجه داشته باشین که قبل از انتخاب این نوع سقف، حتماً باید یک فضای مناسب برای اجرای اون پیدا کنین، مثلاً بالای تختخواب و یا مبلمان راحتی.

چوب، به عنوان ماده‌ای برای دکوراسیون داخلی، از نظر زیبایی شناختی بی بدیل است. به همین دلیل است که بسیاری از کارشناسان طراحی سقف‌های کاذب چوبی را ترجیح می‌دهند. از چوب در انواع دکوراسیون داخلی از جمله ایجاد سقف‌های کاذب در قسمت‌های مختلف خانه استفاده می‌شود.

سقف آشپزخانه

حال که با معنا و مفهوم اینکه کناف چیست؟ و به چه کار می آید آشنا شدید و دانستید که دارای چه مزیت هایی می باشد. لازم است که درباره معایب آن هم اطلاعاتی در شرکت پنل گچی کناف کرمانی اختیار داشته باشید. بدون شک هیچگونه از مصالحی که شما از آن ها برای طراحی و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان خود استفاده می کنید بدون عیب نمی باشند و کناف هم قاعدتا از این موضوع مستثنا نیست. اما باز هم به علت ضخامت کم نمی توان از این صفحات به عنوان سقف کناف اصلی و یا دیوار کناف استفاده کرد. اما برای اجرا طرح های روی کار این صفحات می تواند انتخاب مناسبی باشد. اگر می‌خواهید در اتاق پذیرایی خود از سقف پذیرایی کاذب دارای ۲ پنکه استفاده کنید، به منظور نورپردازی بهتر در اتاق پذیرایی سراغ لامپ‌های توپی بروید.

مزایا و معایب استفاده از سقف پذیرایی کاذب: