بک لینک طریقه لینک سازی و آموزش بک لینک گذاشتن پونه مدیا | مدرن بک لینک

هرچند شبکه‌های اجتماعی ممکن است تاثیر مستقیمی در نتایج موتورهای جستجو نداشته باشد ولی با فعالیت موثر در شبکه‌های اجتماعی باعث پخش شدن لینک‌های سایت خود به صورت طبیعی می‌شوید. کیفیت و کمیت ترافیک ارجاعی که ارسال لینک در وب‌سایت‌هایی مانند Reddit، Digg و StumbleUpon جذب می‌کند، دیگر مانند گذشته نیست. درواقع، اگر صرفاً از این روش استفاده کنید فقط بانس ریت وب‌سایتتان بیشتر خواهد شد. به‌هرحال اگر اسپم نباشد، نشانه‌گذاری اجتماعی ضرری را متوجه شما نخواهد کرد، اما برای کسب نتایج بهتر، فقط از سایت‌هایی استفاده کنید که با مخاطبان هدف شما تناسب دارند. به‌عنوان‌مثال، ثبت لینک وبلاگ آموزش آشپزی یا پوشاک در پلتفرم‌های تصویر محور مانند پینترست بهتر خواهد بود. یکی از بهترین امتیازات وبلاگ نویسی به صورت مهمان، امکان به ثمر نشستن سریع آن به‌محض انتشار بک لینک است.

هزینه بک لینک با توجه به لینک نوفالو، دوفالو، تعداد لینک‌ها و تعداد سایت‌ها متفاوت است. توجه کنید که برای سفارش بک لینک در سایت‌های ارائه دهنده بک لینک به جایگاه بک لینک هم اشاره کنید. بک لینک ها در سایدبار، فوتر یا هدر از ارزش چندانی برخوردار نیستند.

خرید بک لینک ارزان

اگر وب سایتی به بیش از یک رقیب شما بک لینک داده باشد، احتمال اینکه لینکی به وب سایت شما هم بدهد وجود دارد. البته به شرطی که برند شما از نظر ارزش و کیفیت با سایر رقبا برابری کند. جاب تیم تعداد زیادی بک لینک با کیفیت بالا و قدرتمند را در اختیار شما قرار می دهد تا به سایت شما کمک کند مورد توجه الگوریتم های گوگل قرار بگیرید. به یاد داشته باشید برای بهبود رتبه بندی خود این خیلی مهم است، که تمام پیوندهایی به وب سایت شما منتهی می شوند، قابل اعتماد و با کیفیت باشند. همواره وب سایت هایی با پروفایل و لینک دهی خوب موقعیت های بالاتری در SERP دارند.

بهترین زمان سفارش بک لینک

پیشنهاد میکنیم به جای این کار زمان و انرژی خود را صرف تولید محتوای ارزشمند در سایت اصلی کنید. این مدل سایت ها در اینترنت بسیار زیاد است و بیشتر کسب و کارها با چنین شرایطی روبرو هستند. نکته مهم این است که گوگل قادر به تشخیص اسپم بودن این سایت ها هست و نمیتوانند تاثیر منفی بر سئو شما داشته باشند. برای آنکه درک بهتری از استراتژی های مناسب در این شرایط داشته باشید پیشنهاد میکنم مقاله سئو منفی چیست را مطالعه کنید. تا زمانیکه سایت با مشکلی مثل افت ناگهانی رتبه یا جریمه توسط گوگل مواجه نشده است کاری به لینک های خارجی و اعتبار آنها نداریم.

معرفی 12 ابزار کاربردی ساخت بک لینک رایگان

ابزار Broken Link Builder کاملا کاربردی است و هر وب مستری به منظور بهبود مجله خبری مدرن بک لینک رایگان نیاز دارد، پس حتما از این ابزار به منظور افزایش ارتقا جایگاه سایت خود استفاده کنید. از نشان دادن خود به مخاطب نهراسید، نشان دادن خود به مخاطب عامل اعتماد و تعامل دو طرفه می شود. پس به بیان ساده می توان گفت استفاده از شبکه های اجتماعی نوعی ساخت بک لینک رایگان است. چنین نتیجه ای تنها با یک فعالیت اصولی در مباحث سئوی خارجی و داخلی قابل دستیابی هست که خرید بک لینک مناسب هم یکی از مواردیست که باعث می شه بتونید چنین نتیجه رضایت بخشی رو شاهد باشید. بک لینک های کامنتی نوعی بک لینک کاربر محور یا اصطلاحاً UGC هستند (در مورد انواع لینک ها قبلا به طور مفصل توضیح دادیم). توسط این بک لینک ها قادر هستید رپورتاژها و بک لینک های خودتون رو تقویت کنید.

  • البته به شرط اینکه منبعی که برای انتشار رپورتاژ انتخاب کردید، یک منبع معتبر باشه.
  • با افزودن چند شناسه به لینک‌های معمولی می‌توانیم آنها را قابل رصد کنیم.
  • این یعنی اگر من با انکر تکست “آموزش سئو” برای صفحه ای در سایتم بک لینک بگیرم، به گوگل میگویم که این صفحه باید با همین کلمه در نتایج سئو شود.
  • به این منظور می‌توانید در وب سایت‌هایی که از نویسنده مهمان استقبال می‌کنند مطلب بنویسید.
  • هرچه تعداد بک‌لینک‌ها برای یک سایت بیشتر باشد، گوکل اعتبار بیشتری به آن سایت می‌دهد چون از نظر گوگل مورد اعتماد بقیه قرار گرفته که معرفیش کرده‌اند.
  • از نظر گوگل، اعتبار بک لینکی که در میان یک محتوا یا همان بدنه وب سایت باشد، بیشتر از بقیه بخش هاست است.