بک لینک طریقه لینک سازی و آموزش بک لینک گذاشتن پونه مدیا | مدرن بک لینک

باید به خاطر داشت که این سنجه متعلق به گوگل نیست و توسط شرکت ماز ارائه شده است.اما معیار معقولی برای مقایسه سایت‌های مختلف برای دریافت بک لینک است. با توجه به این، شما باید در سئو و همینطور مسیر ساخت بک لینک، به دسته بندی ها اهمیت زیادی بدهید. البته ساخت بک لینک برای دسته بندی ها صرفا باعث سئو شدن خود آنها نمیشود. در واقع با توجه به اینکه در هر دسته بندی از سایت شما تعداد زیادی محصول وجود دارد، قدرتی که از طریق بک لینک به دسته بندی میدهید، بین محصولات هم پخش و عملا باعث سئو شدن آنها میشود. بنابراین در نهایت چه قصد خرید و چه قصد ساخت بک لینک دارید، بخش زیادی از تمرکزتان را روی این صفحات قرار بدهید تا نتیجه بهتری بگیرید. یکی از موضوعاتی که میتواند باعث حساسیت پنگوئن به وب سایت شما شود، افزایش بک لینک و ساخته شدن تعداد زیادی بک لینک به صورت ناگهانی برای سایتتان است.

  • به خاطر داشته باشید که زیرکی هوش مصنوعی گوگل به طور روزافزونی در حال رشد است و دیری نخواهد گذشت که پیچیده‌ترین و حرفه‌ای‌ترین PBN ها هم به دام خواهند افتاد.
  • به‌عنوان‌مثال، مقالاتی را در نظر بگیرید که در آن‌ها از نقل‌قول‌ها و نظرات کارشناسان مختلف استفاده می‌شود.
  • اگر استراتژی‌های لینک سازی شما تنها بر جذب تعداد زیادی لینک معطوف شده باشد و اهمیتی به کیفیت این لینک‌ها داده نشود ممکن است شما بک لینک‌های اسپمی دریافت کنید.
  • شرکت‌های بزرگی که برای مخاطبان و درون صنعت خودشان شناخته شده هستند، می‌توانند برای کسب بک لینک اسپانسر رویدادهای مربوطه در سطح کشور و شهر بشوند.
به خصوص که معمولاً این شبکه‌ها از اسم و رسم خوبی برخوردار بوده و تعداد کاربران زیادی دارند. همان طور که متوجه شدید، بک لینک‌ها در واقع کاربران را از سایتی به سایت دیگر هدایت می‌کنند. به عبارت بهتر، بک لینک‌ها دریچه‌هایی برای حرکت کاربران در فضای نت هستند. دو حالت را در نظر بگیرید؛ حالتی که ده دریچه به سمت یک سایت باز باشد و حالتی که هزار دریچه به سمت آن باز باشد.

مجله خبری مدرن بک لینک‌ها از نظر رتبه‌بندی موتورهای جستجو اهمیت ویژه‌ای دارند. همان طور که بعضی از بک لینک‌ها به بهبود رتبه سایت کمک می‌کنند، برخی دیگر باعث افت رتبه آن خواهند شد. تفاوت پکیج های لینک سازی اغلب در نوع و تعداد لینک های ساخته شده هست. چنانچه قصد دارید لینک سازی متنوعی داشته باشید پیشنهاد ما خرید بک لینک جامع هست.

عملا ارزش و اعتبار منتقل شده به سایت شما در این عبارت خواهد بود. اگر سایت شما با عبارت «کتاب» لینک داده شود، جایگاه شما در کلمه کتاب در گوگل بهتر خواهد بود. ولی اگر این لینک با عبارت «موبایل» ایجاد شده باشد، جایگاه شما در عبارت «موبایل» بهبود خواهد یافت. بک لینک سایت چیست؟ به زبان ساده، لینکی که از سایتی به سایت دیگر ساخته شود را بک لینک می‌گویند. گوگل و سایر موتور‌های جستجو، بلک لینک را به‌عنوان «رای مثبت» برای یک صفحه خاص در نظر می‌گیرند. صفحه‌هایی با بک لینک بیشتر، به‌طور طبیعی آمار جستجو و رتبه بالا‌تری خواهند داشت.

بک لینک از سایت mystrikingly.com

تأثیر اصلی و مستقیم بک لینک در سئو موضوع جدایی است؛ مسئله اینجاست که یک سایت فقط زمانی می ‌تواند از سایت ‌های دیگر بک لینک بگیرد که محتوای جدید، جالب توجه یا معتبری داشته باشد. در غیر این صورت، هیچ سایتی به یک محتوای بی ‌ارزش یا تکراری لینک نخواهد داد. یک وب سایت تا زمانی که بازدید کننده‌ای ندارد قطعا نمی تواند شانسی برای بهبود رتبه داشته باشد. رتبه‌هایی که گوگل در صفحات جستجو به سایت‌ها می بخشد تا حد بسیار زیادی به رفتار کاربران در سایت بستگی خواهد داشت. با هر یک کاربری که مدت زیادی صفحات یک وب سایت را زیر و رو می ‌کند یا بعد از گذشت مدت زمانی مجدداً به همان وب سایت بر می گردد، رتبه سایت بهبود پیدا می کند . بک لینک‌ها در نقش هدایت کننده ای کاربران را از سایتی به سایت دیگر می فرستند .

محتوایی که در سطح اینترنت بهترین بوده و از نظر تعداد کلمات، عمق مطلب و تصاویر و المان‌های بصری، حرفی برای گفتن داشته باشد. Page Authority (پیج اتورریتی) دقیقاً همان تعریف DA را دارد با این تفاوت که در اعتبار دامنه، میزان اعتبار کل دامنه سنجیده شده است اما در اعتبار صفحه تنها ارزش همان یک صفحه در نظر گرفته می‌شود. بنابراین بهترین حالت گرفتن بک لینک از یک سایت معتبر این است که در یک صفحه با ارزش آن لینک سازی کنید. برای پیدا کردن PA و DA سایت‌ها و صفحات مختلف می‌توانید از ابزار Moz Bar استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که زیرکی هوش مصنوعی گوگل به طور روزافزونی در حال رشد است و دیری نخواهد گذشت که پیچیده‌ترین و حرفه‌ای‌ترین PBN ها هم به دام خواهند افتاد. با جستجوی عبارت بالا در گوگل و با استفاده از علامت منها، آدرس وب‌سایت یا وب‌سایت‌های خودتان و شبکه‌های اجتماعی را، از نام برند یا نام مورد نظر مستثنا می‌کنید. به‌علاوه می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت Google Alertsاطلاع‌رسانی از طریق ایمیل را برای این کوئری فعال کنید تا به صورت روزانه یا هفتگی از ذکر عنوان برندتان در سایت‌های دیگر اطلاع پیدا کنید. هرچه سازمان‌دهی ساختار یا معماری وب‌سایت شما بهتر باشد، ارزش بک لینک‌ها در بخش‌های مختلف آن بهتر توزیع خواهد شد.

هرچه وبسایت یا وبلاگی مهم‌تر و بهتر بود وبسایت‌های بیشتری به آن لینک می‌دادند. وقتی یک سایتِ دیگر ما را معرفی می‌کند و به سایتمان لینک می‌دهد، ما یک بک‌لینک گرفته‌ایم. کاربران از طریق این لینک وارد سایت ما می‌شوند، به همین دلیل به آن «لینک ورودی» یا inbound link هم گفته می‌شود. بک لینک به زبان ساده به لینک یک وبسایت به وبسایت دیگر می‌گویند. از این طریق یک موقعیت برد-برد پدید می‌آید، چرا که هم به تصحیح لینک‌های شکسته دیگران کمک می‌کنید و هم خودتان بدون هیچ هزینه‌ای بک لینک به دست می‌آورید.

تفاوت بک لینک فالو و نوفالو و تاثیرات آن‌ها

برای تولید این دسته از سرمایه‌های کاربردی می‌توانید از مقالات جامع و یا حتی ابزارهایی استفاده کنید که برای کاربران هدفتان سودمند به نظر خواهند رسید، مثلاً یک دیکشنری تخصصی یا ابزاری برای دریافت آنالیز وب‌سایت. یکی از سریعترین راه‌ها برای پیدا کردن فرصت‌های لینک بیلدینگ این است که سایت‌هایی را پیدا کنید که به رقبای شما لینک داده‌اند اما به شما نه. اگر وب سایتی به بیش از یک رقیب شما بک لینک داده باشد، احتمال اینکه لینکی به وب سایت شما هم بدهد وجود دارد. البته به شرطی که برند شما از نظر ارزش و کیفیت با سایر رقبا برابری کند. برای داشتن فروش بیشتر و فعالیت موفق توی این فضا نیاز به تجربه و طی کردن یک مسیر صحیح هست.