بک لینک | مدرن بک لینک

پروفایل بک لینک های شما ، ارزیابی است که از بک لینک های سایت شما توسط موتورهای جستجو انجام می شود. موتور های جست و جو به خصوص گوگل ، تعداد کل لینک ها ، کیفیت آن ، تنوع آن ها و بسیاری از فاکتور های مهم دیگر را مورد بررسی قرار می دهند تا ارتباط سایت شما را با سایر سایت های اینترنت درک کند. هنگام بررسی گوگل برای بک لینک، ربات‌ها به انکر تکست توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند. عملا ارزش و اعتبار منتقل شده به سایت شما در این عبارت خواهد بود. اگر سایت شما با عبارت «کتاب» لینک داده شود، جایگاه شما در کلمه کتاب در گوگل بهتر خواهد بود. ولی اگر این لینک با عبارت «موبایل» ایجاد شده باشد، جایگاه شما در عبارت «موبایل» بهبود خواهد یافت.

مصاحبه کنید، بک لینک بگیرید

پس از خرید مجله خبری مدرن بک لینک و تایید آن توسط مدیریت در وبسایت هایی که گزارش آنها در پنل کاربری شما قرار دارد بک لینک های سایت شما درج میشود . در این بخش توضیحات کلی در مورد سفارش بک لینک تک صفحه ای و همینطور سایت واید بر اساس کلمات کلیدی و موضوع مورد نظر شما داده شده است . در این بخش قصد داریم انواع روش های خرید بک لینک در سایت بهترین بک لینک را به شما معرفی کنیم. حال اگر شما به دنبال یک راه حل برای ساخت لینک هستید ما لینک سازی با استفاده از صفحات منبع را به شما پیشنهاد می دهیم.

لینک های وب دایرکتوری با کیفیت بسیار کم

اما یکی از موثرترین راه‌های گرفتن بک لینک، لینک‌سازی منابع است. برای اینکه در این تاکتیک موفق شوید، باید بدانید کسب و کار شما کجا می‌تواند ارزشی به مخاطبین اضافه کند. سپس می‌توانید صفحاتی به عنوان منابع کاربردی برای آنها بسازید تا بتوانید از سایت‌های معتبر برای این صفحات بک لینک‌های ارزشمند بگیرید.

مزیت این روش انتخاب سایت مناسب بک لینک بر اساس معیارهایی مانند قدرت و مرتبط بودن موضوع و یا بازدید است . همچنین با استفاده از قابلیت لیست سیاه میتوانید درصورتی که قصد قرار گرفتن لینک سایت در صفحه خاصی را ندارید با استفاده بلک لیست در صفحات خاصی از سایت لینک خود را قرار ندهید. چگونه باید از کاهش بک لینک جلوگیری کرد؟ بک لینک‌ها از جمله مهم‌ترین و تاثیرگذارترین فاکتور‌ها در رتبه بندی سایت به حساب می‌آیند و از طرفی بک لینک‌های نامرتبط و اصطلاحاً تقلبی تا حد…

گوگل و سایر موتور‌های جستجو، بلک لینک را به‌عنوان «رای مثبت» برای یک صفحه خاص در نظر می‌گیرند. صفحه‌هایی با بک لینک بیشتر، به‌طور طبیعی آمار جستجو و رتبه بالا‌تری خواهند داشت. نگاه گوگل به لینک‌های فالو و نوفالو متفاوت است؛ لینک فالو مستقیماً روی سئو و رتبه‌بندی سایت شما تاثیر می‌گذارد. اگر لینکی که به شما داده می‌شود از نوع Nofollow باشد، هیچ اعتباری به سایت شما منتقل نمی‌شود و مستقیماً به رتبه‌بندی شما کمک نمی‌کند ولی ترافیک بیشتری را به شاست شما می‌آورد. اعتبار دامنه یا Domain Authority یک امتیاز بین 1 تا 100 است که کیفیت یک وبسایت را اندازه‌گیری می‌کند. این امتیاز توسط سایت MOZ توسط چند فاکتور محاسبه میشود؛ دامنه‌هایی که به این سایت لینک دادند، تعداد کل بک لینک‌ها و قدرت و اعتبار بک‌لینک‌ها از جمله این فاکتورها هستند.

برخی از پیوند ها می توانند داخلی باشند که از یک صفحه سایت به صفحه دیگر سایت اشاره می کنند. این روش هم از طرف گوگل قابل شناسایی هست ولی درک آن به طور حتم دشوارتر است. نکته مهم این است که این لینک ها را در چه فضایی از صفحه سایت های قرار دهید. بعنوان مثال لینکی که در سایدبار سایت و در همه صفحات قرار داده شود احتمال جریمه شدن شما را تا حد زیادی بالا خواهد برد. ابزار گوگل وبمستر تمام لینک ها را به شما نشان میدهد ولی معمولا آپدیت اطلاعات آن با تاخیر زیادی انجام شده و ممکن است شما لینک های مربوط به یک تا دو ماه قبل را مشاهده نکنید.

  • همونطور که توضیح دادیم، این به حوزه کاری شما و موضوع فعالیتتون هم بستگی داره و پاسخی قطعی نمی شه داد.
  • نه دیگه این دقیقا همون کاری هست که عرض کردم نکنید بهتره و برای گوگل مشکوک شناخته میشه.
  • یک نکته مهم را در نظر داشته باشید؛ گوگل در رتبه‌بندی نتایج بیش از ۲۰۰ فاکتور را در نظر می‌گیرد؛ این فاکتورها می‌توانند یکدیگر را تقویت کنند یا برعکس با خنثی کردن هم از تاثیرشان کم شود.
  • هم چنین با این ابزار اگر از الگوریتم های گوگل اخطار دریافت کنید، مطلع خواهید شد.

سایت شما چون تاکنون فعالیت چندانی در زمینه سئو انجام نداده بایستی با دقت و وسواس بیشتری فعالیت های سئوی خارج از سایت رو انجام بدید. در صورتیکه نیاز به مشاوره رایگان سئو دارید میتونید از طریق ناحیه کاربری تیکت ارسال کنید تا توسط همکاران سئوسل راهنمایی بشید. از بین تمامی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع سایت، همواره یک کلمه، اصلیت بیشتری داشته و تمرکز اصلی فعالیت‌های سئو و لینک سازی بر روی آن استوار است. در واقع کلمه کلیدی اصلی، همان کلمه‌ای است که برای کسب رتبه در نتایج جستجوی گوگل برای ما دارای اولویت است.

از آنجائیکه نوع لینک های ایجاد شده در تمامی پکیج‌ها، رپورتاژی خواهد بود، در رابطه با رپورتاژها و انواع آن و پکیج های مستقل و تعرفه ها در صفحه خرید رپورتاژ آگهی به تفصیل توضیح داده شده است. چنانچه قصد دارید در مورد خرید بک لینک های رپورتاژی بیشتر بدانید، به این صفحه مراجعه نمائید. به طور خلاصه، رپورتاژ خبری مجله ای ارائه شده توسط سئوسل به رپورتاژهایی اطلاق می‌شود که در شبکه‌ای از وب سایتهای خبری مجله‌ای اختصاصی درج می‌گردند. شما باید در ساخت بک لینک رایگان تکنیک های اصولی و عملکرد دقیق بررسی ارزش لینک‌ها از نظر گوگل را بدانید و به نسبت مناسبی از دامنه‌های مختلف لینک بگیرید. اگر با آموزش سئو و ویدیوهای رایگانی که در سایت برای شما قرار دادیم تا اینجای کار آشنا شده باشید قطعاً از تأثیر بک لینک رایگان هم کاملاً باخبر هستید. به جرات می‌توان گفت بک لینک رایگان و یا حتی خرید بک لینک، قدرتمندترین و تأثیرگذارترین فاکتور در سئو سایت محسوب می‌شود.

DA عددی بین صفر تا صد دارد و هرچه این عدد بالاتر باشد بهتر است. باید به خاطر داشت که این سنجه متعلق به گوگل نیست و توسط شرکت ماز ارائه شده است.اما معیار معقولی برای مقایسه سایت‌های مختلف برای دریافت بک لینک است. این یعنی اگر فرین آکادمی سایتی است که محتوای خوبی در زمینه آموزش سئو منتشر میکند، مدیر سایت x، مدیر سایت y، مدیر سایت n و… هم از این موضوع با خبر میشوند. در ادامه آنها در سایت خودشان لینک هایی به فرین آکادمی میدهند تا کاربرانشان به سایت خودشان با این وب سایتِ با کیفیت و معتبر آشنا شوند. علاوه بر این، کاربران عادی هم در سطح وبلاگ های رایگان، شبکه های اجتماعی، انجمن ها و… به فرین آکادمی لینک خواهند داد که باعث تایید معتبر بودن این سایت میشود. در دریافت بک لینک می بایست نکات بسیار زیادی رعایت شود و نهایت دقت انجام شود چرا که اگر این کار بدرستی انجام نشود، اسیب های فراوانی به سایت وارد می شود.